Tak trzymaj Robert <ok>

To na co czekasz z tym przodem :mrgreen:GSF pisze:Przód jeszcze z -60 od tego co jest na zdjęciu. Tył będe musiał znowu rozbierać żeby dociąć dłuższe odboje na tłoczysko i zrobić beton bo drze po błotnikach na nierównościach....
Postanowiłem wywalić helpery z gwintu a jak już miałem wszystko na wierzchu to pomyślałem że zimę (której było u mnie może tydzień ) przelatam na starym ta technixie -40. Tak liczę że do końca marca powinno być wszystko kompletneszuan pisze:To na co czekasz z tym przodem :mrgreen:GSF pisze:Przód jeszcze z -60 od tego co jest na zdjęciu. Tył będe musiał znowu rozbierać żeby dociąć dłuższe odboje na tłoczysko i zrobić beton bo drze po błotnikach na nierównościach....
17 jest fajna do b4 ale niestety dobrze spasowana bardziej utrudnia w poruszaniu się po wszystkich drogach
Panie temat wygląda tak że mam już dosyć wyciągania tylnego zawieszenia i podkładania tam różnych dziwnych gadżetów żeby złapać punkt oparcia coby się skok zawieszenia skończył.... Ranty tylnych błotników u mnie już nie istnieją. Przy odległości między oponą a rantem błotnika około 1cm jadąc we 2 osoby po drogach które można nazwać prostymi jest ok ale jak dojdzie trochę zakupów albo ktoś wsiądzie z tyłu to niestety ale zawiecha z tyłu się poddaje i jest szuranko. Teraz zamiast odbojów które się nie sprawdziły na tłoczysko wpadły tuleje wahacza z Patrola ( one są zrobione z takiej twardej gumy jakby poli) Jest lepiej ale chyba będę musiał jeszcze kawałek dociąć i dołożyć.szuan pisze:panie, obejrzało by się w 'traku' jakiegoś aktualaGSF pisze:Tak liczę że do końca marca powinno być wszystko kompletnepostęp jakiś był w niższym kierunku?