[B4 NG] zielonka
[B4 NG] zielonka
Witka jako, że na forum jestem już od daaawna to sie może coś pochwale:
01.10.2010 zakupiłem B4 NG z 94 roku z pozytywnym wyposażeniem tzn:
- wpomaganie kółka
- el. szyby przód
- el. lusterka
- podgrzewane lusterka
- 2 poduchy
- klimatronik
- ori roleta tylniej szybki
- ABS, EDS
- instalacja pod zest głośnomówiący oraz zmieniarke
- elek. szyber
- autoalarm + centralny z kluczyka ori AUDI HELLA
- wyświetlacz temp. zewn.
szukałem chwile autka oglądałem sporo ale gdy ją zobaczyłęm to wiedziałem już po 10 min. że będzie moja :mrgreen:
narazie zrobiłem nią jakieś 1500 km i jestem b.zadowolony, oby tak dalej. Furmanka jest nieco posadzona na ziemi obstawiam ok. -40 springi są założone niebieskie H&R i amorki gazówki BOGE TURBO, nie znalazłem w niej żadnego wymienianego elementu blacharskiego zarówno od góry i od dołu, i śmiem twierdzić, że jest bezwypadek. szybki są te same oprócz przedniej, spód auta tzn wachacze wydech itp jest w b.dobrym stanie wszystkie mają znaczki OOOO made in germany wiec poprzedni właściciel chyba nie oszczędzał.
do autka dostałem 5 alusków AUDI 15' z oponkami w dobrym stanie.
Żeby nie było że tylko lukruje to autko ma też kilka wad:
- do wymiany tarcze przód (ma bicie przy hamowaniu) √ zrobione
- termostat + płyn do wymiany √ zrobione
- klimatronik elektrycznie sprawny ale sprężarka odpięta -- temat do zbadania
plany co do autka:
- na wiosne wlatują 17"
ps: 15' ze zdjęcia do sprzedania 5 felg z oponami lub na wymiane za 17
- wymiana tarcz zastanawiam się nad założeniem Mikody GT
- założenie zaślepki przy halogenie -- ktoś ukradł
- wyreznie sprawnego audio √ zroione
- jak będzie nadmiar gotówki to marzy mi sie tył US-Japan i przód soczewice
- przylepienie listwy przydrzwiowej
- wymiana termostatu √ zrobione (vernet + Prestone nie było wahlera)
- uszczelnienie Vacum pompy z silnikiem √ zrobione ale dalej leje ;(
- montaż blosa
fotki niestety narazie tylko takie brudne ale sesyjka będzie w wolnej chwili :
a tu
komentowana wcześniej pierwsza b3ka 1.8
ps: te pierwsze posty pod spodem dotycza mojej starej b3
13.03.2011
wleciało nowe radyjko Alpina IDA-x300
nowe głośniki przód BOSE z merca e-klasy
mam też na tył ale chyba nie bede zakładał bo podoba mi się dźwięk tak jak jest teraz i nie muszę rezać tylnych drzwi
zamówiony przez klub komplet poliuretanów,
27.05.2011
jak widać:
- przyfrunął bagażnik THULE na rewry,
- wymienione kompletne zawieszenie z przodu wszystko na najlepszych podzespołach jakie
udało mi się kupić czyli : Lemforder, SACHS, oraz zamiast gum żółte
poliuretany gdzie sie dało <ok>
- wymienione filterki powietrza gdzie sie dało i do LPG
jako że furka nabrała checi do skręcania w nagrode dostała nowe pantofelki:
Klasycznie BORBET A 9J16 oraz całkiem fajne gumki Hankooka Ventus Sport KT104 215/40
narazie tyle teraz planowany jest blosik coby miała wiecej chęci do życia na cyklonie
27.09.2011
01.10.2010 zakupiłem B4 NG z 94 roku z pozytywnym wyposażeniem tzn:
- wpomaganie kółka
- el. szyby przód
- el. lusterka
- podgrzewane lusterka
- 2 poduchy
- klimatronik
- ori roleta tylniej szybki
- ABS, EDS
- instalacja pod zest głośnomówiący oraz zmieniarke
- elek. szyber
- autoalarm + centralny z kluczyka ori AUDI HELLA
- wyświetlacz temp. zewn.
szukałem chwile autka oglądałem sporo ale gdy ją zobaczyłęm to wiedziałem już po 10 min. że będzie moja :mrgreen:
narazie zrobiłem nią jakieś 1500 km i jestem b.zadowolony, oby tak dalej. Furmanka jest nieco posadzona na ziemi obstawiam ok. -40 springi są założone niebieskie H&R i amorki gazówki BOGE TURBO, nie znalazłem w niej żadnego wymienianego elementu blacharskiego zarówno od góry i od dołu, i śmiem twierdzić, że jest bezwypadek. szybki są te same oprócz przedniej, spód auta tzn wachacze wydech itp jest w b.dobrym stanie wszystkie mają znaczki OOOO made in germany wiec poprzedni właściciel chyba nie oszczędzał.
do autka dostałem 5 alusków AUDI 15' z oponkami w dobrym stanie.
Żeby nie było że tylko lukruje to autko ma też kilka wad:
- do wymiany tarcze przód (ma bicie przy hamowaniu) √ zrobione
- termostat + płyn do wymiany √ zrobione
- klimatronik elektrycznie sprawny ale sprężarka odpięta -- temat do zbadania
plany co do autka:
- na wiosne wlatują 17"
ps: 15' ze zdjęcia do sprzedania 5 felg z oponami lub na wymiane za 17
- wymiana tarcz zastanawiam się nad założeniem Mikody GT
- założenie zaślepki przy halogenie -- ktoś ukradł
- wyreznie sprawnego audio √ zroione
- jak będzie nadmiar gotówki to marzy mi sie tył US-Japan i przód soczewice
- przylepienie listwy przydrzwiowej
- wymiana termostatu √ zrobione (vernet + Prestone nie było wahlera)
- uszczelnienie Vacum pompy z silnikiem √ zrobione ale dalej leje ;(
- montaż blosa
fotki niestety narazie tylko takie brudne ale sesyjka będzie w wolnej chwili :
a tu
komentowana wcześniej pierwsza b3ka 1.8
ps: te pierwsze posty pod spodem dotycza mojej starej b3
13.03.2011
wleciało nowe radyjko Alpina IDA-x300
nowe głośniki przód BOSE z merca e-klasy
mam też na tył ale chyba nie bede zakładał bo podoba mi się dźwięk tak jak jest teraz i nie muszę rezać tylnych drzwi
zamówiony przez klub komplet poliuretanów,
27.05.2011
jak widać:
- przyfrunął bagażnik THULE na rewry,
- wymienione kompletne zawieszenie z przodu wszystko na najlepszych podzespołach jakie
udało mi się kupić czyli : Lemforder, SACHS, oraz zamiast gum żółte
poliuretany gdzie sie dało <ok>
- wymienione filterki powietrza gdzie sie dało i do LPG
jako że furka nabrała checi do skręcania w nagrode dostała nowe pantofelki:
Klasycznie BORBET A 9J16 oraz całkiem fajne gumki Hankooka Ventus Sport KT104 215/40
narazie tyle teraz planowany jest blosik coby miała wiecej chęci do życia na cyklonie
27.09.2011
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2012, 19:34 przez mortar, łącznie zmieniany 15 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 16 mar 2007, 20:36
- Lokalizacja: Lublin
Powiem tak: Generalnie kształt B3 ogólnie nie bardzo mi się podoba. B4 jest dużo ładniejsza, ale to przecież tylko moja opinia, rzecz gustu.
Z drugiej strony, jak tak jeżdżę po drogach, to wydaje mi się, że jeszcze nie widziałem tak ładnej B3.
Co do zamiany, to moim zdaniem Audi B4 jest bardzo "chodliwym" samochodem, więc ofert można znaleźć pełno. Jednak przez tą popularność często można trafić na nieuczciwych handlarzy. Ja osobiście nosiłem się z zamiarem zamiany mojej B4 2.0 E na B4 1.9 TDi. Problem był po części natury finansowej (nie chciałem dużo dołożyć, a po ofertach, które widziałem, trzeba było) a po części także, tak jak Ty, bałem się, że trafię na trefne auto.
Moje Audi jest teraz w pilnej potrzebie wymiany hamulców i tulejek na tylnej belce i drobnych poprawek lakierniczych. Jednak ogólnie wygląda bardzo dobrze, nigdy mnie nie zawiódł (zrobiłem nim 50 000 km) i jestem w 100% jego pewien. Mam więc zamiar uleczyć go i jeździć dalej.
Podsumowując, jeżeli masz kasę i możliwość sprowadzić w 100% pewną B4 gdzieś z zagranicy, to możesz próbować i ryzykować. Ale jeśli nie, to warto mieć pewny samochód, który znasz i który zna Ciebie. Zwłaszcza, że niektórzy nie podchodzą do sprawy tak, jak Ty, i wymieniają na przykład części zawieszenia na badziewia, a nie na te, jak Ty, z górnej półki. Trzeba o tym pamiętać, bo pozornie samochód gotowy do jazdy może okazać się skarbonką od początku. W swoim aucie, to wiesz co było, co ma być zmienione i jakie części są ok.
Takie jest moje zdanie. Życzę serdecznie powodzenia!
Z drugiej strony, jak tak jeżdżę po drogach, to wydaje mi się, że jeszcze nie widziałem tak ładnej B3.
Co do zamiany, to moim zdaniem Audi B4 jest bardzo "chodliwym" samochodem, więc ofert można znaleźć pełno. Jednak przez tą popularność często można trafić na nieuczciwych handlarzy. Ja osobiście nosiłem się z zamiarem zamiany mojej B4 2.0 E na B4 1.9 TDi. Problem był po części natury finansowej (nie chciałem dużo dołożyć, a po ofertach, które widziałem, trzeba było) a po części także, tak jak Ty, bałem się, że trafię na trefne auto.
Moje Audi jest teraz w pilnej potrzebie wymiany hamulców i tulejek na tylnej belce i drobnych poprawek lakierniczych. Jednak ogólnie wygląda bardzo dobrze, nigdy mnie nie zawiódł (zrobiłem nim 50 000 km) i jestem w 100% jego pewien. Mam więc zamiar uleczyć go i jeździć dalej.
Podsumowując, jeżeli masz kasę i możliwość sprowadzić w 100% pewną B4 gdzieś z zagranicy, to możesz próbować i ryzykować. Ale jeśli nie, to warto mieć pewny samochód, który znasz i który zna Ciebie. Zwłaszcza, że niektórzy nie podchodzą do sprawy tak, jak Ty, i wymieniają na przykład części zawieszenia na badziewia, a nie na te, jak Ty, z górnej półki. Trzeba o tym pamiętać, bo pozornie samochód gotowy do jazdy może okazać się skarbonką od początku. W swoim aucie, to wiesz co było, co ma być zmienione i jakie części są ok.
Takie jest moje zdanie. Życzę serdecznie powodzenia!
W pełni zgadzam się z przedmówcą. Twoje auto wygląda na bardzo zadbane. Ja mam tak samo u siebie - ostatnio wymieniłem przednie łożyska i sprawiłem sobie te za 135zł/szt, natomiast najtańsze zamienniki sprzedawca oferował po 50szł/szt. Ja kupiłem B4 1992r i od razu wiedziałem, że w 15letnim aucie coś zacznie się sypać, ale mimo wszystko - kocham ten samochód i póki nie nazbieram góry pieniędzy na A6 2,5TDi, to go nie zmienię i sukcesywnie będę realizował swoje plany, łatał, kleił, inwestował - każde auto to skarbonka, ale kto nie inwestuje ten nie ma. Ważna jest pewność co do auta - zawsze i wszędzie wsiadasz i jedziesz bez strachu, że coś się zepsuje. Tygodniowo robię ok.400km i wiem, że zawsze mogę liczyć na moją niunię - sama z siebie nigdy mnie nie zawiodła (odpukać), mimo, że auto kupiłem z ogłoszenia w gazecie.
twoja audiczka wygląda na bardzo zadbaną, ja na twoim miejscu zostalbym przy niej i zmienilbym autko dopiero na etapie jakiegoś A3,A4.
to kolego odrazu strzelisz sobie w glowe. dla przykładu, wczoraj jeden dzień u wujka w serwisie: jedno 2.5 tłok, wtrysk i obsluga=9,5tys zł, drugie 2.5: turbina i pierdoly 5tys zł. i tak jest codziennie. (mowa o V6) sorry za ottomo pisze:i póki nie nazbieram góry pieniędzy na A6 2,5TDi
kolego ja bym nawet nie myslal na Twoim miejscu o zamianie.masz zajebiaszcza niunie ktorej nie ma sensu oddawać w inne ręce. ktos pisal ze mu sie nie podoba b3 a ktos ze mu sie podoba .. kwestia gustu i o tych rzeczach sie nie dyskutuje. ja sie zakochalem w b3 i na b4 napewno nie zamienie hehe .. zakup fele 15` .. i bedzie miodzio:)
hmm no właśnie czasem mnie nachodzi na sprzedaz zeby cos nowszego kupic a czasem stwierdzam ze za duzo juz przy niej zrobiłem zeby sie pozbywać, z zewnątrz jest ładna w srodku jeszcze kilka rzeczy do zrobienia no i brakuje trochę koników dzis wlasnie wymienilem poduchy pod silnikiem i zbieżność z kątami, bo założyłem nowe kyaby po zimie, dzieki za pozytywne kommenty narazie szukam jakis fajnych fel 15 i pierdułek do środka jak bedzie wiecej czasu wrzucę jakieś inne foty
To i ja się wypowiem. Tak jak przedmówcy stwierdzili furka na 5+ <ok>
B3, B4 komu się co podoba jego sprawa, moim zdaniem jak myślisz o zmianie na B4 i masz już wiedzę na temat tych samochodów to wystarczy skombinować laptopa z Vagiem i będziesz miał możliwość kompleksowo sprawdzić "nowe" auto. Jak trafisz dobrą ofertę to kupisz a jak wypicowanego złoma to napewno to odkryjesz.
B3, B4 komu się co podoba jego sprawa, moim zdaniem jak myślisz o zmianie na B4 i masz już wiedzę na temat tych samochodów to wystarczy skombinować laptopa z Vagiem i będziesz miał możliwość kompleksowo sprawdzić "nowe" auto. Jak trafisz dobrą ofertę to kupisz a jak wypicowanego złoma to napewno to odkryjesz.