Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 AAN] 2,2 turbo 5x112 260KM 410Nm

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 26 sty 2008, 18:25

A co będzie z grillem? Będzie klapa z b4? :-/ Świetna ta twoja niunia! Fajne plany, powodzenia i wytrwałości w ich realizacji życze ;-) Pozdrawiam!

edd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 351
Rejestracja: 23 gru 2007, 10:30
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: edd » 26 sty 2008, 18:56

gril bede przedluzal tylko musze znalezc drugi taki aby je pospawac <ok> <ok> <ok> <ok>

Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 26 sty 2008, 19:01

A już się bałem że będzie front z b4! No to musisz znaleźć dobrego speca od spawania plastiku, bo z grillem to nie taka łatwa sprawa, ale już gdzieś widziałem taki zabieg, zapowiada się bardzo ładnie <ok> Gratuluje ciekawych pomysłów! ;-)

asior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 08 maja 2007, 09:41
Lokalizacja: Gdynia City

Post autor: asior » 26 sty 2008, 21:11

W sumie zarejestrowany tu jestem, wiec i ja sie wypowiem...

Edd... Rezanko male dzisiaj bylo, ale sie oplacilo :P Bedzie dobrze.

Autko w eleganckim stanie i znajac Eddka, bedzie to jedna z ladniejszych o ile nie najladniesza 90 w Polsce i kto wie czy nie jedna z szybszych :). Ale ja sie nie poddam:P Ty wiesz:)Jak wsadzisz turbognojka, to ja swojego AANika tez, bede modzil.

Damy rade Eddziu!:)

BTW. Staszek, jak tam ta moja Coupetka?Zyje? Bo sie dopytac nikogo nie moge... :( Teskno mi za czarnuchem :(.

Sory za OT
Pozdrawiam:)

Audi Coupe 2,3E mit Xenon :)

Awatar użytkownika
borbet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:00
Lokalizacja: Wisła

Post autor: borbet » 27 sty 2008, 11:47

Lampeczki miodek <ok> będziesz zakładał xenon ??

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 27 sty 2008, 12:21

bloku pisze:Wiem że ciężko znaleźć 90 20V ale...przechodząc z 90KM na 170KM i mając potem możliwość zmiany na 230->290KM...każdy z was by to zrobił.
Wcale, ze nie ja mogłem coś takiego zrobić ale zostałem przy oryginale :-P
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 sty 2008, 10:51

no nie tak do końca z tym wąchaniem , mimo , że tam AAN siedzi to skrzynka jest 5 biegowa więc i osiągi ciut słabsze.
po zmianie softu na 290 owszem , ale z drugiej strony trzeba by porównywać eSę po sofcie :D

EDD ładnie wyglada niuńka , mógłbyś ją nieco posadzić jeszcze do szczęścia.
aha wszystko ładnie pięknie będzie się rozpędzać , ale prosze Cię nie zapomnij o hamowaniu. Jak masz już dawce S4 to fajnie by było jakbyś też piasty wrzucił i jakieś konkretne heble , bo seryjne pipidówki naprawdę szybko się kończa.
2 hamowania z 200 i potem to tylko zwalniacze się z tego robią . Wiem , bo sam mam ten problem u siebie mimo , że mam sportowe zimmermany i ori klocki textara.
wrzuć tam tarcze coś rzędu 300 i wtedy będzie ok .

aha na ile planujesz podnieść ciśnienie w AAN?? i jaką masz tam suszarkę?? K 24?? czy K 26? u kogo bedziesz robił soft? jakiej firmy ten soft??
aha jeszcze jedno zanim sobie zrobisz swapa to zrób generalny przegląd/remont zawieszenia .

pozdro i zdawaj relację z poczynań.
Lektor, spot, reklama - Multifonika.Net

edd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 351
Rejestracja: 23 gru 2007, 10:30
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: edd » 28 sty 2008, 18:42

a sa jakies dobre inne hamulce ale zeby zostal ten sam rozstaw srob 4 x 108 bo w s4 sa ufo nie stety i na 5 srob :-? :-? :-?

a o hamowaniu pamietac sie staram tylko nie mam pomysla
a softa jak bede robil to w bydgoszczy mam tam kolege :-P :-P :-P

asior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 08 maja 2007, 09:41
Lokalizacja: Gdynia City

Post autor: asior » 28 sty 2008, 19:31

edd pisze:a sa jakies dobre inne hamulce ale zeby zostal ten sam rozstaw srob 4 x 108 bo w s4 sa ufo nie stety i na 5 srob :-? :-? :-?

a o hamowaniu pamietac sie staram tylko nie mam pomysla
a softa jak bede robil to w bydgoszczy mam tam kolege :-P :-P :-P
Edd... nie w Bydzi ino Toruniu :P

A co do hebli... nie wiem jakie sa w 2.8. Moze by z tego wziac jarzma, zaciski i tarcze. niestety nie wiem, czy sa wiekszej srednicy...
Pozdrawiam:)

Audi Coupe 2,3E mit Xenon :)

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 sty 2008, 19:43

nie , musisz przerzucać się na 5x112
wtedy spokojnie wrzucasz małe zaciski od prosiaka , tarcze od A8 , klocki od A8 , 2 jarzma zacisków, 2 przewody hamulcowe , 2 osłony zacisków, 4 razy krótkie śrubki i 4 dłużsxze śrubki tarcze wrzucasz 314 i masz nadal 16 cali kółka :)
ewentualnie jak chcesz przejśc na 17 to spokojnie wrzucasz big brake brembo i tarcza 322 mm

tarcze w 7A,AAH,3B są takie same zaciski też, tylko w 7A masz 4x108 , w AAH masz 4x108 lub 5x112 a w 3B masz tylko 5x112

ten kolo to nie jest bzyczek??
Lektor, spot, reklama - Multifonika.Net

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 sty 2008, 20:35

chłopaki tu mechaniką trzaskają a ja się vwypowiem na temat stylistyki bo w tym jestem lepszy ... wiec ... będzie bosko z nowymi oczkami :mrgreen:

edd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 351
Rejestracja: 23 gru 2007, 10:30
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: edd » 28 sty 2008, 21:41

a bzyczek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a co do hamolcow nie zrozumialem co mi przypasuje zeby zostalo 4 x 108

a duo thx tylko musze ten grill zrezac :-P :-P :-P :-P

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 sty 2008, 21:55

czemu się upierasz na 4x108 przecież 5x112 to i większe tarcze możesz zarzucić i ładniejsze fele i przede wszystkim większy wybór felg w moim wątku napisałem czego potrzeba i wkleiłem fote kompleciku tutaj link do zdjęcia kompletu jaki jest potrzebny

w rozmiarze 4x108 największa tarcza jaką widziałem to okolice 288 , a to nie bedzie hamowało.

robisz swapa , to rób z glową !!
Lektor, spot, reklama - Multifonika.Net

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 28 sty 2008, 22:43

<ok> edd popieram twoje zapedy mimo ze ja osobiscie bym zostal przy orginale. Powiedz mi kolego ile bys chcial za swoj silnik jak juz bedzie po swapie z wiazka bo bylbym zainteresowany...zakochalem sie w 2,3 20v i jego brzmieniu...jmm cos o tym wie...dlatego bede to pakowal do competition. <ok>
2.8 AAH >>> 4.2 AHC

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 sty 2008, 22:52

UFOtm pisze:2,3 20v dlatego bede to pakowal do competition.
i to jest ten co o oryginale pisze <ok>
właśnie ile chcesz za silnik??
Lektor, spot, reklama - Multifonika.Net

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga