[90 AAN] 2,2 turbo 5x112 260KM 410Nm
W sumie zarejestrowany tu jestem, wiec i ja sie wypowiem...
Edd... Rezanko male dzisiaj bylo, ale sie oplacilo Bedzie dobrze.
Autko w eleganckim stanie i znajac Eddka, bedzie to jedna z ladniejszych o ile nie najladniesza 90 w Polsce i kto wie czy nie jedna z szybszych . Ale ja sie nie poddam:P Ty wiesz:)Jak wsadzisz turbognojka, to ja swojego AANika tez, bede modzil.
Damy rade Eddziu!:)
BTW. Staszek, jak tam ta moja Coupetka?Zyje? Bo sie dopytac nikogo nie moge... Teskno mi za czarnuchem .
Sory za OT
Edd... Rezanko male dzisiaj bylo, ale sie oplacilo Bedzie dobrze.
Autko w eleganckim stanie i znajac Eddka, bedzie to jedna z ladniejszych o ile nie najladniesza 90 w Polsce i kto wie czy nie jedna z szybszych . Ale ja sie nie poddam:P Ty wiesz:)Jak wsadzisz turbognojka, to ja swojego AANika tez, bede modzil.
Damy rade Eddziu!:)
BTW. Staszek, jak tam ta moja Coupetka?Zyje? Bo sie dopytac nikogo nie moge... Teskno mi za czarnuchem .
Sory za OT
no nie tak do końca z tym wąchaniem , mimo , że tam AAN siedzi to skrzynka jest 5 biegowa więc i osiągi ciut słabsze.
po zmianie softu na 290 owszem , ale z drugiej strony trzeba by porównywać eSę po sofcie
EDD ładnie wyglada niuńka , mógłbyś ją nieco posadzić jeszcze do szczęścia.
aha wszystko ładnie pięknie będzie się rozpędzać , ale prosze Cię nie zapomnij o hamowaniu. Jak masz już dawce S4 to fajnie by było jakbyś też piasty wrzucił i jakieś konkretne heble , bo seryjne pipidówki naprawdę szybko się kończa.
2 hamowania z 200 i potem to tylko zwalniacze się z tego robią . Wiem , bo sam mam ten problem u siebie mimo , że mam sportowe zimmermany i ori klocki textara.
wrzuć tam tarcze coś rzędu 300 i wtedy będzie ok .
aha na ile planujesz podnieść ciśnienie w AAN?? i jaką masz tam suszarkę?? K 24?? czy K 26? u kogo bedziesz robił soft? jakiej firmy ten soft??
aha jeszcze jedno zanim sobie zrobisz swapa to zrób generalny przegląd/remont zawieszenia .
pozdro i zdawaj relację z poczynań.
po zmianie softu na 290 owszem , ale z drugiej strony trzeba by porównywać eSę po sofcie
EDD ładnie wyglada niuńka , mógłbyś ją nieco posadzić jeszcze do szczęścia.
aha wszystko ładnie pięknie będzie się rozpędzać , ale prosze Cię nie zapomnij o hamowaniu. Jak masz już dawce S4 to fajnie by było jakbyś też piasty wrzucił i jakieś konkretne heble , bo seryjne pipidówki naprawdę szybko się kończa.
2 hamowania z 200 i potem to tylko zwalniacze się z tego robią . Wiem , bo sam mam ten problem u siebie mimo , że mam sportowe zimmermany i ori klocki textara.
wrzuć tam tarcze coś rzędu 300 i wtedy będzie ok .
aha na ile planujesz podnieść ciśnienie w AAN?? i jaką masz tam suszarkę?? K 24?? czy K 26? u kogo bedziesz robił soft? jakiej firmy ten soft??
aha jeszcze jedno zanim sobie zrobisz swapa to zrób generalny przegląd/remont zawieszenia .
pozdro i zdawaj relację z poczynań.
Edd... nie w Bydzi ino Toruniuedd pisze:a sa jakies dobre inne hamulce ale zeby zostal ten sam rozstaw srob 4 x 108 bo w s4 sa ufo nie stety i na 5 srob
a o hamowaniu pamietac sie staram tylko nie mam pomysla
a softa jak bede robil to w bydgoszczy mam tam kolege
A co do hebli... nie wiem jakie sa w 2.8. Moze by z tego wziac jarzma, zaciski i tarcze. niestety nie wiem, czy sa wiekszej srednicy...
nie , musisz przerzucać się na 5x112
wtedy spokojnie wrzucasz małe zaciski od prosiaka , tarcze od A8 , klocki od A8 , 2 jarzma zacisków, 2 przewody hamulcowe , 2 osłony zacisków, 4 razy krótkie śrubki i 4 dłużsxze śrubki tarcze wrzucasz 314 i masz nadal 16 cali kółka
ewentualnie jak chcesz przejśc na 17 to spokojnie wrzucasz big brake brembo i tarcza 322 mm
tarcze w 7A,AAH,3B są takie same zaciski też, tylko w 7A masz 4x108 , w AAH masz 4x108 lub 5x112 a w 3B masz tylko 5x112
ten kolo to nie jest bzyczek??
wtedy spokojnie wrzucasz małe zaciski od prosiaka , tarcze od A8 , klocki od A8 , 2 jarzma zacisków, 2 przewody hamulcowe , 2 osłony zacisków, 4 razy krótkie śrubki i 4 dłużsxze śrubki tarcze wrzucasz 314 i masz nadal 16 cali kółka
ewentualnie jak chcesz przejśc na 17 to spokojnie wrzucasz big brake brembo i tarcza 322 mm
tarcze w 7A,AAH,3B są takie same zaciski też, tylko w 7A masz 4x108 , w AAH masz 4x108 lub 5x112 a w 3B masz tylko 5x112
ten kolo to nie jest bzyczek??
czemu się upierasz na 4x108 przecież 5x112 to i większe tarcze możesz zarzucić i ładniejsze fele i przede wszystkim większy wybór felg w moim wątku napisałem czego potrzeba i wkleiłem fote kompleciku tutaj link do zdjęcia kompletu jaki jest potrzebny
w rozmiarze 4x108 największa tarcza jaką widziałem to okolice 288 , a to nie bedzie hamowało.
robisz swapa , to rób z glową !!
w rozmiarze 4x108 największa tarcza jaką widziałem to okolice 288 , a to nie bedzie hamowało.
robisz swapa , to rób z glową !!