Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Audi 80 B3 1.8 PM 1990

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Seba_B3
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2019, 14:48
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Polska

Audi 80 B3 1.8 PM 1990

Post autor: Seba_B3 » 28 gru 2019, 15:53

Witam, przedstawiam moją 80-tkę zakupioną 26 grudnia w Niemczech :) Samochód od nowości posiadał dwóch właścicieli, przebieg wynosi 140 tys km. i jest w pełni potwierdzony przez książkę serwisową prowadzoną w ASO i fakturami z przeglądów. Rok produkcji to 1990, zaś data pierwszej rejestracji to 06.1991. Samochód posiada silnik benzynowy 1.8 o oznaczeniu PM generujący 90 KM, złączony jest z 5-cio biegowym manualem. Z wyposażenia to: oryginalne radio Beta, obrotomierz, szyberdach, centralny zamek, wspomaganie i chyba tyle :D Audi dzięki ocynkowi jest oczywiście bez korozji. Mechanicznie również bardzo dobrze. Co do planów to, oczywiście zachować w oryginale. Poniżej podglądowe zdjęcia jeszcze z Niemiec, ale na dniach wracam z nim do Polski i zrobię dokładniejsze.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 20 cze 2020, 20:59 przez Seba_B3, łącznie zmieniany 7 razy.

osi29
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 204
Rejestracja: 24 gru 2014, 08:43
Lokalizacja: Lubin

Post autor: osi29 » 29 gru 2019, 10:37

Widać że ładnie utrzymana...dbaj o nią okok
Audi 80 2.3 Cabrio

Seba_B3
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2019, 14:48
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Polska

Post autor: Seba_B3 » 29 gru 2019, 10:57

Będzie a raczej już jest moim oczkiem w głowie :) Jutro jadę zrobić pierwszy przegląd w PL a potem odstawiam do garażu i nakrywam pokrowcem i czekam do wiosny :) Z podstawowych rzeczy to na pewno zmienię oleje i wszystkie filtry.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5167
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 gru 2019, 16:33

Zalej dobrym olejem i filtr tez dobry jakościowo zamontuj.

Seba_B3
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2019, 14:48
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Polska

Post autor: Seba_B3 » 29 gru 2019, 16:38

Wiadomo, nigdy nie oszczędzam na swoich samochodach :-)

Roman_S
100% klubowicza
100% klubowicza
Posty: 1580
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 03 sty 2020, 17:33

ładna laleczka - powodzenia i wielu miłych chwil podczas jazdy :)

Seba_B3
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2019, 14:48
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Polska

Post autor: Seba_B3 » 22 sty 2020, 22:16

Ostatnio nie miałem czasu żeby nawet podejść do mojej "laleczki" bezradny_ Do wymiany są świece i przewody zapłonowe, bo lubi czasami chodzić na 3 gary, tak poza tym nic silnikowi nie dolega, ma moc :) Mam pytanie z ciekawości, na ścianie grodziowej jest tabliczka znamionowa, wszystko jest z nią ok, natomiast nurtuje mnie 1 rzecz, w bagażniku nie ma żadnej wlepki tak jak np. w starych VW?

Awatar użytkownika
krzych900
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 408
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 22 sty 2020, 22:45

Za kołem zapasowym

Seba_B3
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2019, 14:48
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Polska

Post autor: Seba_B3 » 15 lut 2020, 19:17

Dzięki za odpowiedź, zdejmę koło i sprawdzę ;)

[ Dodano: 2020-01-23, 18:37 ]
Obrazek

Zdjąłem koło zapasowe, naklejka jest, podnośnik również (nie używany w ogóle, zapakowany jeszcze w fabryczne etui). Wyjąłem matę z bagażnika i zobaczyłem stojąca wodę, na szczęście nie było korozji, odetkałem korek i wyleciała, a wszystko wytarłem do sucha. Być może właścicielka podczas mycia nie domknęła klapy, albo gdzieś przecieka, czas pokaże.

[ Dodano: 2020-02-15, 19:17 ]
Ostatnio zarejestrowałem Audi na polskie tablice, przy okazji wymieniłem olej na 10W40 i wszystkie filtry.
Korzystając z okazji porobiłem parę fotek :-) Samochód od spodu jest jak nowy, z resztą nie tylko od spodu :D Silnik po zdjęciu osłony by wymienić filtr oleju jest suchutki.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

h/k
Władca pierścieni
Władca pierścieni
Posty: 606
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 16 lut 2020, 16:51

Bardzo ładna sztuka. Aż miło popatrzeć.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

Seba_B3
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2019, 14:48
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Polska

Post autor: Seba_B3 » 17 lut 2020, 08:01

Dzięki za miłe słowa okok Kupiłem ją dosyć przypadkowo, szukałem jakiegoś youngtimera za granicą i trafiło się fajne auto :)

Awatar użytkownika
tamto2007
Audi 80 Maniak
Audi 80 Maniak
Posty: 57
Rejestracja: 25 lut 2012, 07:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tamto2007 » 19 lut 2020, 14:47

HI, Restauruję dla córki akurat za kilka lat będzie mogła ubiegać się o prawo jazdy, podobną b3, też PM sierpień 91 czyli ostatnia z produkcji, przebieg ok. 400k ale jak wiadomo to nie robi, silnik rozłożyłem do zera, profilaktycznie zrobiona głowica, dół - cylindry, wał itd nominał bez powodu by ruszać, niestety w PL widziała przez kilka lat LPG i po pozbyciu się musiałem wstawić kawałek podłogi bagażnika - też z ori, tam gdzie od butli przegniło, reszta zdrowa, nawt tłumiki z datą produkcji. Najważniejsza rada - olej tylko syntetyk full zawsze, nie wierz w głupoty z epoki Poloneza że po 100 czy 200k należy przechodzić na gorszy - czyli semisynt lub minerał, oczywiście przereklamowany Castrol odpada na dzień dobry, mam swoje lata , pracowałem długo w branży w DE a u nas ostatnie parę lat w stacji diagnostycznej i uwierzcie nawet po wynikach spalin widać kto co zalewał do silnika..., pzdr powodzenia

Seba_B3
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2019, 14:48
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Polska

Post autor: Seba_B3 » 19 lut 2020, 16:53

Zalałem ją syntetykiem od Motula.

h/k
Władca pierścieni
Władca pierścieni
Posty: 606
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 20 lut 2020, 08:40

No i dobrze, widać auto trafiło w odpowiednie ręce.

Ja u siebie też chcę na wiosnę syntetyk wlać (co prawda hydrokrak, ale zawsze coś). Teraz mam Motula 6100 10W40 i będzie 5W40 Motul lub Millers.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

Seba_B3
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 17
Rejestracja: 27 gru 2019, 14:48
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Polska

Re: Audi 80 B3 1.8 PM 1990

Post autor: Seba_B3 » 22 cze 2020, 15:25

Co jakiś czas trzeba wyciągnąć rumaka z garażu :-D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 sie 2020, 19:04 przez Seba_B3, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”