Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B3 2.0E Sport Edition

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 10 wrz 2011, 12:29

Jeżeli buda jest zdrowa to znaleźć dobry silnik i przekładać, bo w tym co masz teraz grzebać się już nie opłaca. Pytanie jest tylko takie czy przerzucisz tak jak planujesz 1Z, bo jak się okaże w pewnym momencie, że utkniesz czy to z kosztami czy ze stroną techniczną całej operacji to może się okazać, że wsadzisz drugie tylko lepsze 3A, albo zostanie to co jest. Powodzenia w dążeniu do 1Z w B3, jedno już jest teraz czekać na drugie.

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 04 paź 2011, 20:14

No właśnie tak jak mówisz co do kosztów to trochę przerażają, ale staram się nie zniechęcać. Na razie samochód jest mi potrzebny , a nie mam nic w zanadrzu :-( . Robię bardzo dużo kilometrów i z racji ekonomi, przydałby mi się TDI. Myślałem właśnie nad zakupem Audi A4 1.9TDI do jazdy codziennej, a B3 w miarę możliwości będę tuningował, ale jedno wiem na pewno że nie pozwolę jej skończyć na szrocie, przynajmniej nie teraz :D:D 8-)
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 14 gru 2011, 21:48

Witam kolegów po krótkiej przerwie. Jak wcześniej pisałem ze będę swapował moją audikę na TDI, tak też trzymałem się tego planu do czasu.. :-D Bardzo długo czekałem na godnego dawcę1.9TDI 1Z a przynajmniej takiego który był by w miarę możliwy ok 3tys. Moje plany się posypały... najpierw miałem inne wydatki i nie malowałem auta.., potem nie moglem go rozebrać z racji tego ze był potrzebny. Silnik jeszcze w miarę jeżdził, dolewałem olej 1l ok 1000km. Potem kolejny doktor itp. Aż tu nagle padła skrzynia. Bez namysłu kupiłem od kumpla skrzynię z ABT CCE. Zrobiłem ok 1000km. Kupiłem nowy akumulator, nowe 4 zimówki na felgi BBS. Nagle silnik padl.. :-( . Samochód stał i nie miałem czym jezdzić. Miałem różne myśli i plan zakupu B4 1.9TDI. A moją rozebrać na części. Po obejrzeniu kilku aut opadl=ły mi rece..DOŚĆ :mrgreen: Nie będę robił pod domem auto złomu:D:D . Kumpel sprowadził seata toledo 2.0 16V 150KM, chyba ABF. Bez namysłu kupiłem silnik i elektrykę. W piątek rozpoczynam reanimację mojej B3.. :evil: . Teraz będę startował ze świateł <piwo> . <ok> Po zakończeniu operacji podrzucę kilka fotek i opiszę na jakie były problemy ze SWAPEM 8-)
Pozdrawiam:P
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 14 gru 2011, 21:53

Widzę, że moda na swapowanie nastała :mrgreen:

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 16 gru 2011, 21:59

ABF dobry silnik, na forum VW złego słowa powiedzieć nie dadzą, oczywiście pod warunkiem że zdrowy. Moim zdaniem dobrze, że poszedłeś w stronę ABF-a bo to bardzo ciekawy silnik jak na grupę VAG na owe czasy, ponadto podatny na modyfikacje gdzie przy odpowiednim podejściu i oczywiście budżecie ludki z forum Golfa uzyskiwali moce rzędu 200 PS przy silniku wolnossącym. Dodatkowo napisałeś, że sporo jeździsz, więc w razie potrzeby bez problemu możesz wrzucić do auta sekwencję i wtedy będziesz mieć auto w miarę szybkie i ekonomiczne. Jeżeli chodzi o sam silnik zawitaj na forum golfa, ABF-a tam jak mrówek więc możesz się sporo dowiedzieć jak ugryźć ten silnik i podpatrzeć co można z tym silnikiem zdziałać.

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Audi 80 B3 2.0E Sport Edition

Post autor: Boski;) » 17 gru 2011, 22:11

ABF jusz zamontowany:D Ale było troszeczkę z nim problemów. Niektóre części podeszły od 3A takie jak miska olejowa, smok, koło zamachowe +tarcza i docisk, rozrusznik ,lewa lapa silnika prawa dorobiona:D , i przednia poduszka:D Musiałem kupić łożysko podpory wału,,, :roll: .Silnik siedzi już w aucie ale pozostało przekombinować wentylatory(za długi silniczek) pompa wspomagania, podłączyć elektrykę, zamontować w inne miejsce akumulator.. Wszystko to pestka tylko mam pewien problem. Klektor ssący nie zmiesci się pod maską, a od ACE nie będzoe.. Nie wiem co zrobić, wyciąć dziurę na wlot powietrza czy moze maska z B4 jest wyższa??? Może ktoś ma jakis pomysł????

Nie mam teraz ze sobą fotek zeby rzucic <osohozi>
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 10 mar 2012, 17:45

Ciekawy projekt, wrzuć filmik z jazdy.
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM


Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 14 mar 2012, 00:26

Postaram się coś nagrać, tylko założę 16-stki bo strach cisnąć na zimówkach <ok>
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 13 cze 2012, 21:16

:-D
Ostatnio zmieniony 26 gru 2013, 20:15 przez Boski;), łącznie zmieniany 1 raz.
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 13 cze 2012, 21:25

Boski;) pisze:ABF jest na wysokim bloku i nie mieścił się pod maską
:shock:

Pokaż fotki, ale jakoś nie jestem przekonany do frontu z B4 w B3.

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 13 cze 2012, 21:36

Obrazek Obrazek Obrazek
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 13 cze 2012, 21:38

Obrazek Obrazek
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 13 cze 2012, 21:38

Dziwnie ten garb wygląda.

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 13 cze 2012, 21:39

Bezpośrednio podczas swapu.. Dokładniejsze fotki podrzucę jutro <ok>
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 13 cze 2012, 22:56

Boski;), jakie sprzęgło zalozyłeś?
Czy wydech 60mm to średnica wewnętrzna?
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM


Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga