Audi 80 B3 2.0E Sport Edition
Jeżeli buda jest zdrowa to znaleźć dobry silnik i przekładać, bo w tym co masz teraz grzebać się już nie opłaca. Pytanie jest tylko takie czy przerzucisz tak jak planujesz 1Z, bo jak się okaże w pewnym momencie, że utkniesz czy to z kosztami czy ze stroną techniczną całej operacji to może się okazać, że wsadzisz drugie tylko lepsze 3A, albo zostanie to co jest. Powodzenia w dążeniu do 1Z w B3, jedno już jest teraz czekać na drugie.
No właśnie tak jak mówisz co do kosztów to trochę przerażają, ale staram się nie zniechęcać. Na razie samochód jest mi potrzebny , a nie mam nic w zanadrzu . Robię bardzo dużo kilometrów i z racji ekonomi, przydałby mi się TDI. Myślałem właśnie nad zakupem Audi A4 1.9TDI do jazdy codziennej, a B3 w miarę możliwości będę tuningował, ale jedno wiem na pewno że nie pozwolę jej skończyć na szrocie, przynajmniej nie teraz :D 8-)
Witam kolegów po krótkiej przerwie. Jak wcześniej pisałem ze będę swapował moją audikę na TDI, tak też trzymałem się tego planu do czasu.. Bardzo długo czekałem na godnego dawcę1.9TDI 1Z a przynajmniej takiego który był by w miarę możliwy ok 3tys. Moje plany się posypały... najpierw miałem inne wydatki i nie malowałem auta.., potem nie moglem go rozebrać z racji tego ze był potrzebny. Silnik jeszcze w miarę jeżdził, dolewałem olej 1l ok 1000km. Potem kolejny doktor itp. Aż tu nagle padła skrzynia. Bez namysłu kupiłem od kumpla skrzynię z ABT CCE. Zrobiłem ok 1000km. Kupiłem nowy akumulator, nowe 4 zimówki na felgi BBS. Nagle silnik padl.. . Samochód stał i nie miałem czym jezdzić. Miałem różne myśli i plan zakupu B4 1.9TDI. A moją rozebrać na części. Po obejrzeniu kilku aut opadl=ły mi rece..DOŚĆ :mrgreen: Nie będę robił pod domem auto złomu:D:D . Kumpel sprowadził seata toledo 2.0 16V 150KM, chyba ABF. Bez namysłu kupiłem silnik i elektrykę. W piątek rozpoczynam reanimację mojej B3.. :evil: . Teraz będę startował ze świateł . <ok> Po zakończeniu operacji podrzucę kilka fotek i opiszę na jakie były problemy ze SWAPEM 8-)
Pozdrawiam:P
Pozdrawiam:P
ABF dobry silnik, na forum VW złego słowa powiedzieć nie dadzą, oczywiście pod warunkiem że zdrowy. Moim zdaniem dobrze, że poszedłeś w stronę ABF-a bo to bardzo ciekawy silnik jak na grupę VAG na owe czasy, ponadto podatny na modyfikacje gdzie przy odpowiednim podejściu i oczywiście budżecie ludki z forum Golfa uzyskiwali moce rzędu 200 PS przy silniku wolnossącym. Dodatkowo napisałeś, że sporo jeździsz, więc w razie potrzeby bez problemu możesz wrzucić do auta sekwencję i wtedy będziesz mieć auto w miarę szybkie i ekonomiczne. Jeżeli chodzi o sam silnik zawitaj na forum golfa, ABF-a tam jak mrówek więc możesz się sporo dowiedzieć jak ugryźć ten silnik i podpatrzeć co można z tym silnikiem zdziałać.
Audi 80 B3 2.0E Sport Edition
ABF jusz zamontowany:D Ale było troszeczkę z nim problemów. Niektóre części podeszły od 3A takie jak miska olejowa, smok, koło zamachowe +tarcza i docisk, rozrusznik ,lewa lapa silnika prawa dorobiona:D , i przednia poduszka:D Musiałem kupić łożysko podpory wału,,, :roll: .Silnik siedzi już w aucie ale pozostało przekombinować wentylatory(za długi silniczek) pompa wspomagania, podłączyć elektrykę, zamontować w inne miejsce akumulator.. Wszystko to pestka tylko mam pewien problem. Klektor ssący nie zmiesci się pod maską, a od ACE nie będzoe.. Nie wiem co zrobić, wyciąć dziurę na wlot powietrza czy moze maska z B4 jest wyższa??? Może ktoś ma jakis pomysł????
Nie mam teraz ze sobą fotek zeby rzucic <osohozi>
Nie mam teraz ze sobą fotek zeby rzucic <osohozi>
Ostatnio zmieniony 26 gru 2013, 20:15 przez Boski;), łącznie zmieniany 1 raz.