Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 6A] Audi 80 Sport 2.0E 16V 137km

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 07 wrz 2014, 21:35

jak to bedzie wyglądać, jak to będzie skręcać, i jak bardzo ocierać :mrgreen:
ogromny balon, ja rozumiem ze chce się wygodnie, ale to się nie obniza auta wtedy tylko kupuje mercedesa kanapowca :lol:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 07 wrz 2014, 22:14

Nie rób tego bo będzie komicznie wyglądać i będziesz miał "gumowaty" układ kierowniczy, 215 to za szeroko jak na 7 czy 7.5 cala, a sportem da się szybko pojeździć :-/

Awatar użytkownika
mistrz ceremoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
Lokalizacja: zmc

Post autor: mistrz ceremoni » 08 wrz 2014, 11:50

w tym samochodzie były opony 225/40 17' i wszystko było dobrze, jednak poprzedni właściciel je zabrał
obecnie mam 195/65 15'

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 wrz 2014, 12:23

mistrz ceremoni pisze:w tym samochodzie były opony 225/40 17'
no to dobrze, tylko że tutaj musi by c zachowana zależność między szerokością a wysokością
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 08 wrz 2014, 18:22

PieterB pisze:no to dobrze, tylko że tutaj musi by c zachowana zależność między szerokością a wysokością
przy 7j powinny być 205/40 lub 195/45 R17 ;)

może założysz sopbie 315/50 r20 ? będzie fajnie wyglądać :lol:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
mistrz ceremoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
Lokalizacja: zmc

Post autor: mistrz ceremoni » 09 wrz 2014, 08:16

czyli jednym słowem przej#$@!em... no to ładnie :/ zobaczę co da się jeszcze zrobić z tym zamówieniem.
Jakie opony w takim razie były by optymalne do tych felg (15') uwzględniając zawieszenie 40/40?

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3094
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 09 wrz 2014, 19:21

195/50

Awatar użytkownika
kangol666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 22 sie 2010, 23:46
Lokalizacja: LZA / WU

Post autor: kangol666 » 09 wrz 2014, 23:14

GerB3 pisze:195/50
195/55 tez jest spoko do -40/-40, Miałem i było dobrze.
90 Special Edition 91 --> audi-80-90-b3/audi-90-2-3ng-t90855.html

Awatar użytkownika
mistrz ceremoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
Lokalizacja: zmc

Post autor: mistrz ceremoni » 14 wrz 2014, 11:58

Nowie zawieszenie MTS 40/40
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek

Obrazek

:D

Obrazek
Nowe tarcze tył + klocki LUCAS oraz tuleje tylnego wahacza
Obrazek

tak jak wcześniej pisaliście będę zamawiał opony 195/50 do tych felg (15') i zechce zrobić minimalny "dystans"
opinie i sugestie mile widziane.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2014, 13:27 przez mistrz ceremoni, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 wrz 2014, 12:02

mistrz ceremoni pisze:Nowie zawieszenie MTS 40/40
równo autko stoi :?:
mistrz ceremoni pisze:oraz tuleje tylnego wahacza
długo się z tym męczyłeś :?: bo mnie też czeka wymiana
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
mistrz ceremoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
Lokalizacja: zmc

Post autor: mistrz ceremoni » 14 wrz 2014, 13:15

PieterB,
raczej jest ok, prowadzi się duuużo lepiej. stare amortyzatory wszystkie były strzelone bez wyjątku :D

tuleje wahacza najtrudniej jest wybić. ja wydłubałem mniejszą tuleje razem z resztką gumy a tuleje zew. naciąłem brzeszczotem i wychodzi ładnie potem wstawiłem pod samochód imadło i po prostu wcisnąłem nową :D musisz wykręcić podstawę amortyzatora a najlepiej ściągnąć oba koła żeby cała belka poszła w dół, uwaga tylko na przewody hamulcowe i abs które idą przez wahacz. Przednie robiłem analogicznie z tym że wahacze miałem na stole


Obrazek

między czasie bawiłem się kilkoma innym rzeczami ;)
Obrazek
Audi idzie z duchem czasu i dostała centralkę na pilot :D (bez syrenki i zbędnych pseudo alarmów)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 wrz 2014, 13:27

mistrz ceremoni pisze:wychodzi ładnie potem wstawiłem pod samochód imadło i po prostu wcisnąłem nową :D
a o tym nie pomyślałem :-P
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 14 wrz 2014, 19:28

PieterB pisze:
a o tym nie pomyślałem :-P
jest jeszcze inny chłopski sposób - dość długa śruba, duże podkładki, nakrętka, przekładasz śrubę przez tulej (tam podkładka) i od strony belki tez podkladka i nakretka :) skrecasz ;)
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 wrz 2014, 20:16

quattroBandit pisze:jest jeszcze inny chłopski sposób - dość długa śruba, duże podkładki, nakrętka, przekładasz śrubę przez tulej (tam podkładka) i od strony belki tez podkladka i nakretka :) skrecasz ;)
to to wiem tak mi koledzy radzili zrobić, narazie brak czasu na takie zabawy ale jeszcze przed zimą muszę to zrobić tak czy inaczej :-P
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 15 wrz 2014, 19:30

no zawsze lepiej przed zimą niż leżeć w śniegu i walczyć z zastygłymi srubami pod autem :lol:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga