[B3 6A] Audi 80 Sport 2.0E 16V 137km
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- mistrz ceremoni
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
- Lokalizacja: zmc
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- mistrz ceremoni
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
- Lokalizacja: zmc
- mistrz ceremoni
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
- Lokalizacja: zmc
Nowie zawieszenie MTS 40/40
Nowe tarcze tył + klocki LUCAS oraz tuleje tylnego wahacza
tak jak wcześniej pisaliście będę zamawiał opony 195/50 do tych felg (15') i zechce zrobić minimalny "dystans"
opinie i sugestie mile widziane.
Nowe tarcze tył + klocki LUCAS oraz tuleje tylnego wahacza
tak jak wcześniej pisaliście będę zamawiał opony 195/50 do tych felg (15') i zechce zrobić minimalny "dystans"
opinie i sugestie mile widziane.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2014, 13:27 przez mistrz ceremoni, łącznie zmieniany 2 razy.
- mistrz ceremoni
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
- Lokalizacja: zmc
PieterB,
raczej jest ok, prowadzi się duuużo lepiej. stare amortyzatory wszystkie były strzelone bez wyjątku
tuleje wahacza najtrudniej jest wybić. ja wydłubałem mniejszą tuleje razem z resztką gumy a tuleje zew. naciąłem brzeszczotem i wychodzi ładnie potem wstawiłem pod samochód imadło i po prostu wcisnąłem nową musisz wykręcić podstawę amortyzatora a najlepiej ściągnąć oba koła żeby cała belka poszła w dół, uwaga tylko na przewody hamulcowe i abs które idą przez wahacz. Przednie robiłem analogicznie z tym że wahacze miałem na stole
między czasie bawiłem się kilkoma innym rzeczami
Audi idzie z duchem czasu i dostała centralkę na pilot (bez syrenki i zbędnych pseudo alarmów)
raczej jest ok, prowadzi się duuużo lepiej. stare amortyzatory wszystkie były strzelone bez wyjątku
tuleje wahacza najtrudniej jest wybić. ja wydłubałem mniejszą tuleje razem z resztką gumy a tuleje zew. naciąłem brzeszczotem i wychodzi ładnie potem wstawiłem pod samochód imadło i po prostu wcisnąłem nową musisz wykręcić podstawę amortyzatora a najlepiej ściągnąć oba koła żeby cała belka poszła w dół, uwaga tylko na przewody hamulcowe i abs które idą przez wahacz. Przednie robiłem analogicznie z tym że wahacze miałem na stole
między czasie bawiłem się kilkoma innym rzeczami
Audi idzie z duchem czasu i dostała centralkę na pilot (bez syrenki i zbędnych pseudo alarmów)
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
to to wiem tak mi koledzy radzili zrobić, narazie brak czasu na takie zabawy ale jeszcze przed zimą muszę to zrobić tak czy inaczejquattroBandit pisze:jest jeszcze inny chłopski sposób - dość długa śruba, duże podkładki, nakrętka, przekładasz śrubę przez tulej (tam podkładka) i od strony belki tez podkladka i nakretka skrecasz
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10