[B3 6A] Audi 80 Sport 2.0E 16V 137km
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
jak to bedzie wyglądać, jak to będzie skręcać, i jak bardzo ocierać :mrgreen:
ogromny balon, ja rozumiem ze chce się wygodnie, ale to się nie obniza auta wtedy tylko kupuje mercedesa kanapowca :lol:
ogromny balon, ja rozumiem ze chce się wygodnie, ale to się nie obniza auta wtedy tylko kupuje mercedesa kanapowca :lol:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Nie rób tego bo będzie komicznie wyglądać i będziesz miał "gumowaty" układ kierowniczy, 215 to za szeroko jak na 7 czy 7.5 cala, a sportem da się szybko pojeździć
żaba --------> https://audi80.pl/b3-20-3a-azev-a-16 ... t43620.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
- mistrz ceremoni
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
- Lokalizacja: zmc
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
przy 7j powinny być 205/40 lub 195/45 R17PieterB pisze:no to dobrze, tylko że tutaj musi by c zachowana zależność między szerokością a wysokością
może założysz sopbie 315/50 r20 ? będzie fajnie wyglądać :lol:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
- mistrz ceremoni
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
- Lokalizacja: zmc
195/55 tez jest spoko do -40/-40, Miałem i było dobrze.GerB3 pisze:195/50
90 Special Edition 91 --> audi-80-90-b3/audi-90-2-3ng-t90855.html
- mistrz ceremoni
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
- Lokalizacja: zmc
Nowie zawieszenie MTS 40/40
Nowe tarcze tył + klocki LUCAS oraz tuleje tylnego wahacza
tak jak wcześniej pisaliście będę zamawiał opony 195/50 do tych felg (15') i zechce zrobić minimalny "dystans"
opinie i sugestie mile widziane.
Nowe tarcze tył + klocki LUCAS oraz tuleje tylnego wahacza
tak jak wcześniej pisaliście będę zamawiał opony 195/50 do tych felg (15') i zechce zrobić minimalny "dystans"
opinie i sugestie mile widziane.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2014, 13:27 przez mistrz ceremoni, łącznie zmieniany 2 razy.
- mistrz ceremoni
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
- Lokalizacja: zmc
PieterB,
raczej jest ok, prowadzi się duuużo lepiej. stare amortyzatory wszystkie były strzelone bez wyjątku
tuleje wahacza najtrudniej jest wybić. ja wydłubałem mniejszą tuleje razem z resztką gumy a tuleje zew. naciąłem brzeszczotem i wychodzi ładnie potem wstawiłem pod samochód imadło i po prostu wcisnąłem nową musisz wykręcić podstawę amortyzatora a najlepiej ściągnąć oba koła żeby cała belka poszła w dół, uwaga tylko na przewody hamulcowe i abs które idą przez wahacz. Przednie robiłem analogicznie z tym że wahacze miałem na stole
między czasie bawiłem się kilkoma innym rzeczami
Audi idzie z duchem czasu i dostała centralkę na pilot (bez syrenki i zbędnych pseudo alarmów)
raczej jest ok, prowadzi się duuużo lepiej. stare amortyzatory wszystkie były strzelone bez wyjątku
tuleje wahacza najtrudniej jest wybić. ja wydłubałem mniejszą tuleje razem z resztką gumy a tuleje zew. naciąłem brzeszczotem i wychodzi ładnie potem wstawiłem pod samochód imadło i po prostu wcisnąłem nową musisz wykręcić podstawę amortyzatora a najlepiej ściągnąć oba koła żeby cała belka poszła w dół, uwaga tylko na przewody hamulcowe i abs które idą przez wahacz. Przednie robiłem analogicznie z tym że wahacze miałem na stole
między czasie bawiłem się kilkoma innym rzeczami
Audi idzie z duchem czasu i dostała centralkę na pilot (bez syrenki i zbędnych pseudo alarmów)
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
jest jeszcze inny chłopski sposób - dość długa śruba, duże podkładki, nakrętka, przekładasz śrubę przez tulej (tam podkładka) i od strony belki tez podkladka i nakretka skrecaszPieterB pisze:
a o tym nie pomyślałem
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
to to wiem tak mi koledzy radzili zrobić, narazie brak czasu na takie zabawy ale jeszcze przed zimą muszę to zrobić tak czy inaczejquattroBandit pisze:jest jeszcze inny chłopski sposób - dość długa śruba, duże podkładki, nakrętka, przekładasz śrubę przez tulej (tam podkładka) i od strony belki tez podkladka i nakretka skrecasz
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
no zawsze lepiej przed zimą niż leżeć w śniegu i walczyć z zastygłymi srubami pod autem :lol:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga