Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 2.3NG z 1989r - German...?

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
masrepus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:09
Lokalizacja: Lbn

Post autor: masrepus » 05 sty 2012, 21:29

końcówka szerzej rozpylająca, ok. Ale gdzie jest większe ciśnienie w puszce?????

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 05 sty 2012, 21:41

masrepus pisze:końcówka szerzej rozpylająca, ok. Ale gdzie jest większe ciśnienie w puszce?????
utwardzacze ? jakto potem się poleruje ? chce to zobaczyć po pół roku. poza tym fotki są z daleka, można coś z samego bliska ?

masrepus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:09
Lokalizacja: Lbn

Post autor: masrepus » 06 sty 2012, 10:05

duo pisze:
masrepus pisze:końcówka szerzej rozpylająca, ok. Ale gdzie jest większe ciśnienie w puszce?????
utwardzacze ? jakto potem się poleruje ? chce to zobaczyć po pół roku. poza tym fotki są z daleka, można coś z samego bliska ?
Są już spraye z utwardzaczmi, ale to nadal rozwodniona farba nitro + odrobina utwardzacza, jak odparuje ta ilość rozcieńczalników to sądzie. Jakaś alternatywa to jest, ale bardziej dla ludzi którzy przed każdym sezonem lakierują koła i godzą się z mniejszym połyskiem i niedociągnięciami.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 06 sty 2012, 10:33

ej Pany przecież on tylko felgi psiknął nie całe auto więc po co ta spinka :-P Jak się trzyma i jakoś wygląda to co za problem ;-)
Ostatnio zmieniony 06 sty 2012, 12:05 przez Niki20, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 06 sty 2012, 12:03

Niki20 pisze:iej Pany przecież on tylko felgi psiknął nie całe auto więc po co ta spinka :-P Jak się trzyma i jakoś wygląda to co za problem ;-)
to czego sam se sprajem srebrnym nie pomalowałeś rh tylko masz w polerce ? ;-) są spraje "chrom" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 06 sty 2012, 12:05

pracuję nad tym :lol:
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 06 sty 2012, 14:41

ej Pany przecież on tylko felgi psiknął nie całe auto więc po co ta spinka Jak się trzyma i jakoś wygląda to co za problem


Zgadzam się, jak pisałem to opcja tylko na zimę. Jak przyjedzie wiosna, na pewno zmienię na inne felgi. A uważam że wyszło nienajgorzej tym sprejem, mogę zrobić zdjęcia bardziej dokładne i z bliska ;)
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 06 sty 2012, 15:47

oo ciekawy pojazd :D

Awatar użytkownika
karol_17
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 10 maja 2010, 14:17
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: karol_17 » 06 sty 2012, 15:58

Super widzę że sprężyny juz na aucie ;)
Jeżdżę klasykiem, gardzę plastikiem !!

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 06 sty 2012, 19:34

Bartek90 pisze:
ej Pany przecież on tylko felgi psiknął nie całe auto więc po co ta spinka Jak się trzyma i jakoś wygląda to co za problem


Zgadzam się, jak pisałem to opcja tylko na zimę. Jak przyjedzie wiosna, na pewno zmienię na inne felgi. A uważam że wyszło nienajgorzej tym sprejem, mogę zrobić zdjęcia bardziej dokładne i z bliska ;)
wyszlo dobrze jak na sprejowanie mialem opcje sciagac te kola wiec przylozyl sie chlopak ;-) amory daja rade??
Nie ma ryzyka nie ma zabawy
Cabrio 20VT

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 06 sty 2012, 23:11

wyszlo dobrze jak na sprejowanie mialem opcje sciagac te kola wiec przylozyl sie chlopak
Dzięki Harrrrrry <piwo>
amory daja rade??
Póki co jest w miarę sztywno :)
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 09 sty 2012, 23:19

Mam pytanie jak to jest z kodami błyskowymi w autochecku. Powinien migać checkengine, czy jakaś inna kontrolka? Bo gdy zwieram styki na przekaźniku pompy to nic się nie dzieje.

A, i mam drugie pytanie. Gdy ściągnę zegary to od wiązki gdzie wychodzi żółta wtyczka, jest druga, biała, do autochecka, wiadomo. Ale od drugiej wiązki, z której wychodzi niebieska wtyczka, jest też czarna z paroma kabelkami, do czego ona jest??? Na zegarach nie mam jeszcze jednej wtyki......


proszę oświećcie mnie.....
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 09 sty 2012, 23:29

To ci powinno pomóc, chyba miałem kiedyś coś takiego:
https://audi80.pl/80-b3-pm-od-czego- ... t20782.htm
Było: VIII 2008 - X 2008 - B3 1.8PM; X 2008 - III 2010 B3 1.6PP; -> IV 2010 - VIII 2013 B3 1.6D
VIII 2013 - IX 2015 C3 2.3E [*]; VI 2015 - XI 2015 B3 1.8SF; XII 2015 Coupe B4 AAH; B3 1.8SF+LPG X 2015 - II 2016; 1.9D II 2016 - VI 2016; C3 2.3NF XII 2015 - VI 2016; C3 1.8JN V 2016 - VII 2016
jest: -> C3 Avant 2.3NF VII 2016 - ?

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 10 sty 2012, 10:43

Przeczytałem, dzięki za pomoc <piwo>

Wg tego postu to może być wskaźnik biegu.
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
sebaefekt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 19 mar 2008, 19:47
Kontakt:

Post autor: sebaefekt » 10 sty 2012, 13:17

ładne audi :) i do tego naklejka mojego dzieła na klapie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga