Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 4.2 V8 SUPERCHARGER [B3 ABZ]

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 22 sty 2013, 18:57

Dźwięk silnika piękny szkoda że zakłóca go ta syrena. <ok>

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 26 sty 2013, 12:22

Pięknie chodzi i odpycha sie tez zacnie <ok>

Awatar użytkownika
anakonda1259
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 13 lut 2010, 14:27
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: anakonda1259 » 28 sty 2013, 01:07

quattrodriver pisze:
duo pisze:
Kolejny film zmontowany dzięki uprzejmości firmy Oesrecords

oglądam ten filmik i nie mogę wyjść z podziwu tyle pracy przy aucie a 100 razy więcej radości jak bym miał trochę grosza to bez zastanowienia robię to samo :)

Awatar użytkownika
henio180
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 12 paź 2009, 19:15
Lokalizacja: Polkowice/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: henio180 » 11 cze 2013, 16:59

Piękny egzemplarz - nie mogę się napatrzeć :) Najładniejsze 90 jakie kiedykolwiek widziałem - CUDO. Nic tylko życzyć powodzenia w dalszych pracach ;-)

Awatar użytkownika
Chillout
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 20 mar 2011, 20:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Chillout » 11 cze 2013, 17:18

no i pozamiatane w tym temacie :-D JEST MEgA :mrgreen: :mrgreen: a na filmiku robisz za samochód bezpieczeństwa ? :lol: Powodzenia w kompresji :-D

Awatar użytkownika
henio180
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 12 paź 2009, 19:15
Lokalizacja: Polkowice/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: henio180 » 11 cze 2013, 17:25

Dobrze widzę, że kolega z okolic Wałbrzycha??

guziq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 03 lip 2008, 00:08
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guziq » 11 cze 2013, 19:30

Od razu podpowiem, że m112 nie wyda w tym silniku na 1,2 bara. kompresor będzie pracował przy ok 20tys rpm. a mapa jest do 13000. będą takie straty na napędzie kompresora i grzanie temp w dolocie że tego nie opanujesz. Przy takich obrotach pasek 8pk się slizga, zrywa itp.
wiem, bo robiłem abzta z M112 i nitro.

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 11 cze 2013, 19:42

henio180 pisze:Dobrze widzę, że kolega z okolic Wałbrzycha??
DB w końcu :P

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 11 cze 2013, 21:08

Białe 90 Q Sport...masakra, moje marzenie. Piękny!

paulo203
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 07 paź 2012, 12:48
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: paulo203 » 11 cze 2013, 22:33

Naprawde MEGA :-D

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 23 cze 2013, 12:34

Robi robotę :-D EVO Eater normalnie 8-)

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 20 lip 2013, 11:13

A powiedz, bo jeszcze nikt u o to nie spytał - jaki przyrost masy po swapie? Wiadomo, że 90q 7a waży ok 1350, a z V8 jak to wygląda? 50/100kg więcej?
I jeszcze jedno pytanko - na jednym ze zdjęć widać jak wrzuciłeś chłodnice w miejsce pasa przedniego, dosyć sporą co jest słuszne, tylko co z samym pasem - rzeźbiony, czy zmieścił się fabryczny pod R5?

A tak poza tym to szacun za włożoną pracę i czas, bo o pieniądzach nie ma co gadać, tuningi kosztują ;) Sam się zbierałem na swap z 7A na v8 lub VR6T, jednak zostało to odłożone na późniejszy termin... ;-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 28 sie 2013, 21:33

swap naprawdę dobrze zrobiony, ładnie i schludnie.
sam powoli mam coraz wieksza ochotę na swapowanie V8 i też dmuchnięte,, ale przerażają mnie koszta nie samego włożenia, silnika i odpalenia, bo po za elektryką myślę że niemal wszystko bym srobił sam, przerażają mnie koszta eksploatacji,
bo jednak lanie 5l w trasie i to nie wcale przy emeryckiej jeździe do 70kmh tylko przy spokojnej jeździe do 120-140kmh a przy ciężkiej nodze 8l a lanie 10l przy spokojnej jeździe w trasie to jednak jest różnica, choć nie dawno sie przyjemnie zaskoczyłem podczs trasy ponad 100km w jedną stronę jak jechaliśmy autem kolegi, Audi C4 z V8 4.2 pod maską, ponoć jedyne odstępstwo od oryginału to to że auto miało skrzynke 6B z TDI bo ori była rozwalona jak kolega kupował, a że miał taką skrzynkę na luzie wiadomo było że tam trafi, ale powiem wam że gdyby mi wcześniej powiedział ile pali po takim zabiegu to bym go wyśmiał, w obydwie strony czyli 200km razem przy spokojnej jeździe ( tankowanie do pełna przed trasą i po trasie) wesło nieco ponad 13l jazda spokojna i płynna do około 120-130kmh,
jeśli można zapytać czy możecie potwierdzić możliwość zejścia w te rejony czy poprostu pies jest pogrzebany gdzie indziej?
bo w sumie skoro w C4 mogło tyle spalić to w lekkiej budzie i też na długiej skrzynce nie powinno spalanie przewracać, wiem że w mieście spalanie będzie spore bo godzinowe zużycie paliwa jest duże( w końcu spora pojemność i benzyna, gdzie musi być odpowiednio polane żeby silnik się nie roztapiał)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 29 sie 2013, 08:36

arwam ja jezdziłem kilkoma v8 i komputery pokazywały 12-13 i to wcale nie było "probowanie zejscia" ze spalania. Ale po mieście w korku i "odjezdzajac" ze świateł to srednio wychodzi te 17-20. Przynajmniej podłóg moich doświadczeń.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 29 sie 2013, 10:13

duo pisze:arwam ja jezdziłem kilkoma v8 i komputery pokazywały 12-13 i to wcale nie było "probowanie zejscia" ze spalania. Ale po mieście w korku i "odjezdzajac" ze świateł to srednio wychodzi te 17-20. Przynajmniej podłóg moich doświadczeń.
takie spalanie to i 7A robi bez zająknięcia. Nie wiem czemu ludzie boją się jednostek o większej pojemności niż 1,6 czy 1,8. Takie straszne te 2,3, 2,6, 3,0 czy 4,2 ? Technologia ta sama, wiadomo, że spalanie z racji samej liczby cylindrów, mocy, musi wzrosnąć. Tylko trzeba też wziąć pod uwagę, że chociażby przy wyprzedzaniu silnik nie chodzi wciąż na wysokich obrotach, żeby przez pięć kilometrów jednak spróbować wyprzedzić ciężarówkę, bo zajmuje mu to 200m, bo niestety te małolitrażowe silniki się męczą i ciągle z butem w podłodze jedzie, żeby jechało...
Arwam AEBem zejdziesz spokojnie do 8 litrów na trasie, v8 jak się uprzesz to też kolo 10l bedzie. o 5 możesz zapomnieć.

A diesla nie porównuj, zawsze będzie śmierdział ropą i rolnikami z pola :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga