Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 7A] - Audi 90 Quattro 20v Sport

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 lut 2012, 07:46

współczucia za pompę hamulcową, mnie też to czeka bo też jest padnięta i przepuszcza...

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 17 lut 2012, 19:37

ten system w ogóle trzeba przerobić w pizdziec. Beznadzieje rozwiązanie. W którym miejscu cieknie pompa?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 lut 2012, 21:57

w środku. zawsze w środku na uszczelnieniach.

System jest zajebisty, bo niezależnie czy gaz w podłodze czy nie, hamulec jest zawsze. Niezajebiści są ludzie, bo ten płyn, trzeba wymieniać co 2-3 lata, bo jest silnie higroskopijny, a wiadomo co woda robi z metalem...

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 17 lut 2012, 23:13

Leo jestem innego zdania i przykład z gazem dla mnie jest dowodem że właśnie ten system się nie sprawuje dobrze. Będę to niedługo zmieniał

sorry za OT

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 17 lut 2012, 23:20

Leo nie masz racji. Przykład Noorca który ma turbo i zwykłe serwo podciśnieniowe.
I wszystko jest w porządku.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 18 lut 2012, 10:34

Ej ja sie nie znam na tym za bardzo ale czemu serwo podcisnieniowe+turbo ma nie dzialac dobrze?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 lut 2012, 11:23

bo podciśnienie jest brane z kolektora dolotowego a przy turbinie masz nadciśnienie jak ciśniesz gaz.

Problem pojawi się, jak w zakręcie będziecie chcieli dać gaz + hamulec, tak jak to się robi w rajdach, jeżdżąc naszymi 2.2T

Nie będę się kłócił :)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 18 lut 2012, 11:35

Leo wystarcz szczelny zawór powrotny przy serwie i wszystko jest ok

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 18 lut 2012, 12:01

No wlasnie tez mi sie wydaje ze jak serwo nie stracilo wydajnosci i zaworek zwrotny jest OK to powinno dzialac.

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 18 lut 2012, 19:32

Leo pisze:bo podciśnienie jest brane z kolektora dolotowego a przy turbinie masz nadciśnienie jak ciśniesz gaz.

Problem pojawi się, jak w zakręcie będziecie chcieli dać gaz + hamulec, tak jak to się robi w rajdach, jeżdżąc naszymi 2.2T

Nie będę się kłócił :)
eeee ja mam jeszcze Lancie Delte 2.0 turbo 200KM i mam zwykle proste serwo i działa jak ta lala

A co do pompy :P w 7A jest pompa o śr 25 i niestety nie ma do tego zestawu naprawczego,
wielu próbowało i niestety polegli. Podobno tylko wymiana :/

W sumie u mnie nie cieknie, ale przed remontem miałem dziwne objawy przy hamowaniu. jak było gorąco na dworze lub silnik sie rozgrzał, zaciski sie lekko blokowały jakbym cały czas lekko wciskał hamulec... może to był problem w giętkich przewodach, pompę chciałem na wyrost zrobić

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 lut 2012, 19:35

jest zestaw naprawczy, ale trzeba znać numery producenckie, bo nikt nie pisze, że do 7A/3B pasuje.

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 20 lut 2012, 14:12

znam wymiary i wszystkie zastawy frenkita i atofrena są pod 19 lub 22.2 pod 25 nie znalazłem

Teraz szukam alternatywy dla drążków reakcyjnych, znalazłem z Omegi B i vitary 88r. tylko nie mam jak ich po mierzyć

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 lut 2012, 14:15

http://denmark.esar.org.uk/car/servo/

coś takiego chyba miałem na myśli

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 20 lut 2012, 16:05

eee tak to nie potrzebuje tego robić :) chyba w ogóle z tego zrezygnuje. Nie wiem czy jest sens naprawiać na wyrost.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 20 lut 2012, 19:35

myślisz o wymianie końcówek drążków?

tu są

http://20vturbo.pl/pl/zawieszenie/157-k ... rder-.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga