Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1Y] Jesienna sesja str.1

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 23 lip 2011, 19:07

Olszak, Taniej wyjdzie cię zakup kompletnego silnika TD... w dodatku nie wiadomo co wyjdzie z uturbienia 1Y :-P

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 23 lip 2011, 19:12

Już mi to mówiło milion osób a ja i tak zrobie swoje. Zacząłem kupować graty to i musze to skonczyc. A co wyjdzie z 1Y+ tez jestem ciekawy. A z moich wyliczen koszt uturbienia wyjdzie mnie jakies 1500 zł

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 23 lip 2011, 19:14

Gdybym posiadał 1Y i koniecznie chciałbym podnieść moc bez pozbywania auta... to pakował bym SB. Ten silnik w serii dysponuje mocą 80HP. z dużym potencjałem podkręcania tanim kosztem.

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 23 lip 2011, 19:15

andi77 pisze:Gdybym posiadał 1Y i koniecznie chciałbym podnieść moc bez pozbywania auta... to pakował bym SB. Ten silnik w serii dysponuje mocą 80HP. z dużym potencjałem podkręcania tanim kosztem.
Masz racje kolego, a ja chciałem coś czego nie ma nikt i może sie uda :)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 23 lip 2011, 21:17

1Y to tak naprawde AAZ bez turbo, zwykłą pompą i słabszymi wtryskiwaczami :-P
1Y posiada natrysk oleju na denka tłoków więc nie widzę przeciwwskazań w uturbianiu <ok>

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 23 lip 2011, 22:25

Olszak pisze:Masz racje kolego, a ja chciałem coś czego nie ma nikt i może sie uda :)
uda się jest to banalne ;-)

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 25 lip 2011, 14:14

Pompa już w domu. Turbo zakupione KKK K14 za całe 100 zł ;p Ale spokojnie oddaje do regeneracji :)
http://allegro.pl/turbosprezarka-turbin ... 71971.html

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 25 lip 2011, 18:46

Olszak,
Ta ,,turbawka" świetnie się sprawuje w normalnej codziennej eksploatacji, gdyż pompuje już od prawie samego dołu (ok. 2 tys./obr.).

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 25 lip 2011, 19:42

andi77 pisze:Olszak,
Ta ,,turbawka" świetnie się sprawuje w normalnej codziennej eksploatacji, gdyż pompuje już od prawie samego dołu (ok. 2 tys./obr.).
Tego niewiem jak sie zrobi to zobaczymy odkąd bd pompować ;-)

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1621
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 25 lip 2011, 19:58

no ciekawy jestem efektów i czekam na rozwój sytuacji ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 25 lip 2011, 21:12

Co to za maleństwo kupiłeś :mrgreen:
Chyba nawet Garrett T2 byłby lepszy, no ale z kolei w tej chyba jest lepsze dojście do ustawiania ciśnienia doładowania :-)
Ja szukam większej wersji tej turbinki, konkretniej to KKK K24 w wersji z chłodzeniem wodnym <ok>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 25 lip 2011, 21:30

pawelrybak15 pisze:Co to za maleństwo kupiłeś :mrgreen:
Chyba nawet Garrett T2 byłby lepszy, no ale z kolei w tej chyba jest lepsze dojście do ustawiania ciśnienia doładowania :-)
Ja szukam większej wersji tej turbinki, konkretniej to KKK K24 w wersji z chłodzeniem wodnym <ok>
Tu się z Tobą nie zgodzę <nono>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 25 lip 2011, 21:32

,,Maleństwo" pompuje dużo szybciej... i w codziennej eksploatacji sprawuje się super :roll:

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 25 lip 2011, 21:35

Sprawdzałem w ramach testu swoje k14... i pompowało bez problemu ok.1.7 bar.

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 25 lip 2011, 21:46

Z tego co mi wiadomo k14 jest chłodzone woda i olejem. Po drugie ja to chce zrobic zeby jeździło jak narazie potem bd myślał moze nad czymś mocniejszym. Powoli trzeba o innym aucie myśleć. Za jakies 3 latka chce sie wozić a4 1.8 t

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga