Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Project Junk (Audi 80 B3 Sedan)

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 24 paź 2012, 13:16

KoralB3 pisze:
SpookyAga pisze:Swap na 2.0 115KM
jeżeli chcesz wrzucać ABK to daj sobie spokój :) dozbieraj kasy i wrzuć coś lepszego albo zamiast wkładać kasę w swap doprowadź ten silnik do lepszego stanu. Wiem co mówię bo sam pokusiłem się na wymiane silnika na 2.0 115km (ABK) koszt wydawał się nieduży. I prawda taka że dużo też nie wyniósł,ale komplikacji trochę było przy tym. Za cene ABK kompletnego kupisz np. v'ke (2.8 V6) ;-)

Autko bardzo ładne ale trochę pracy Cię czeka jeszcze,moja rada,zamiast pakować kase teraz w swapa czy inne pierdoły zajmij się blacharką ;-)
Koral nie szalej wlozenie v6 to nie bedzie kosztowac tyle samo co ABK tylko tak Ci się wydaje.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 24 paź 2012, 13:34

duo, napisałem że można kupić za cene ABK już V'ke poza tym koszt wrzucenia też nie jest jakiś masakrycznie wielki..Co udowodnił Delik

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 24 paź 2012, 14:18

Tyłek ma nieźle złamany :-D
Pomaluj je chociaż hamerajtem, (tak jak ja swoją <ok> ), bo ładnie jest obskubana.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 24 paź 2012, 14:34

KoralB3 pisze:duo, napisałem że można kupić za cene ABK już V'ke poza tym koszt wrzucenia też nie jest jakiś masakrycznie wielki..Co udowodnił Delik
ja tam sie z tym nie zgadzam .. znasz dokładne ceny części do v6 ? dobra nie wazne mozna kupic silnik od Pana Henia ze stodoły promocyjnie, ale rorząd dalej trzeba zrobić potem czy Ty preferujesz jeździć na tym co Ci ktoś obiecał, potem znając polskie niestety realia to co trzeba lpg i co bedzie jezdzic na mixerze z B3 ? .. Co do Delika .. Delik, Delik znasz dokładnie wszystkie perypetie i każdą wydają jego złotókę na swap ? zrób sam swap na V6 wtedy pogadamy co ile kosztuje, broń Boże Cie nie atakuję, ale ludzie nie doradzajcie nikomu niczego, czego sami nie przeżyliście i tak naprawdę nie wiecie o czym mówicie.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 paź 2012, 14:39

Nie tylko ABK miało 115KM, AAD na mechanicznym wtrysku również. Przy swapie na AAD odchodzi problem spawania łap.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 24 paź 2012, 14:44

duo pisze:Delik znasz dokładnie wszystkie perypetie i każdą wydają jego złotókę na swap ?
Praktycznie tak <piwo>
duo pisze:zrób sam swap na V6 wtedy pogadamy co ile kosztuje, broń Boże Cie nie atakuję, ale ludzie nie doradzajcie nikomu niczego, czego sami nie przeżyliście i tak naprawdę nie wiecie o czym mówicie.
Przeżyłem swap na ABK tak więc chciałbym teraz doradzić i podpowiedzieć tym co chcą się za to brać ;-)
duo pisze:Boże Cie nie atakuję,
spokojnie xd
trepek pisze: Nie tylko ABK miało 115KM, AAD na mechanicznym wtrysku również.
JS i PS to też 2.0 115 km ;-)

Niestety z vkami tak jest że znalezienie gratów w dobrej kasie to porażka ;/

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 24 paź 2012, 16:03

duo pisze:Co do Delika .. Delik, Delik znasz dokładnie wszystkie perypetie i każdą wydają jego złotókę na swap ?
ja na swoim jeszcze zarobilem :lol:

niestety jedyna opcja jest kupno calego autka najlepiej gdzies z boku lub tylu rozwalone i samemu przerzucac wszystko wtedy ksozta sa minimlane

a nie podejsc do sprawy a kupie silnik vki na allegro i kazda osobna rzecz do niego na innej aukcji plus koszta wlozenia u mechanika a tak z cieakowsci jednego podpytalem ile za zrobienie tulejek w podluznice to nawet nie chcail gadac o takich rzeczach... chyba bal sie ze nie bedzie potrafil...

wtedy potrzeba juz malego woreczka z pieniedzmi... na taka zabawe bo tok za slaby silnik by jechalo lepiej juz z a4 wsadzac 1,8t lub 2,8 jesli ktos chce miec zabawe z jazdy

kazdy swap wydaje sie bardzo prosty,latwy i malo czasochlonny az nei sprobuje ktos go zrobic

wiec polecam dobrze przemyslec czy autko jest warte nowego silnika bo moze lepiej sprzedac dolozyc to co na swapa i kupic cos w lepszym stanie

ale jak ktos juz napsial na forum o mnie "gowno wiem o audi" wiec moja opinia prosze sie nie sugerowac wypocinami haha <piwo>
Ostatnio zmieniony 24 paź 2012, 16:12 przez delik, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
SpookyAga
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 sie 2012, 09:11
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: SpookyAga » 24 paź 2012, 16:06

Po kolei:

trepek Tak, kolor włosów i długość zmieniona :D
pawełek Nie wszystko przy niej ogarniam, ale lampy akurat sama rozkleiłam i malowałam. :)

A co do reszty od swap'a
Nie ma się co kłócić co do kosztów bo akurat są żadne :)
Motor został zakupiony dla jakiegoś gościa co potrzebował jakiejś pierdółki i cały motor został. Mój chłopak jest mechanikiem, zna to auto od podszewki i przełoży motor :)
Po co mam kupować inny motor skoro mam za darmo silnik w dobrym stanie :)
Jeśli chodzi o symbole musiałabym się go spytać co to za motor, ale jego brat ma taki sam (tylko że w 90 quattro i jeździłam nią, zbiera się cudnie).

Prawdopodobnie dostanie nowe serducho już w tym tygodniu :) Ale nie chcę zapeszać bo nigdy nie wiadomo jak z czasem :)


Dlatego też swap pójdzie pierwszy przed blacharką, bo nie kosztuje mnie nic :D
Blacha musi poczekać aż odłożę trochę gotówki :)

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 24 paź 2012, 16:09

SpookyAga, skoro mowisz o silniku z 90tki quattro 2.0 115 to pewnie AAD ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 paź 2012, 16:26

KoralB3 pisze:SpookyAga, skoro mowisz o silniku z 90tki quattro 2.0 115 to pewnie AAD ;-)
Nie, to PS ;-) AAD był w 80'tce. 4 cylindry, montowany tylko pod koniec produkcji b3, wtedy jak przeszła mały lifting i były okrągłe manetki pająka.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 24 paź 2012, 16:35

Fakt mój błąd . Ale PS był pakowany w quattro ? :roll:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 paź 2012, 16:37

KoralB3 pisze:Fakt mój błąd . Ale PS był pakowany w quattro ? :roll:
Ciężko powiedzieć. Chociaż jak JN (90KM na mechanicznym wtrysku) był z Q to czemu PS miałby nie być?

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 24 paź 2012, 16:46

Auto i plany fajne tylko czemu wszyscy co mają 1,8 na mechanicznym wtrysku myślą że to DZ ? Przecie to jest zwykłe zagazowane JN 90km, jakbyś miała DZ 112km to nawet nie opłaca sie zamieniać na ABK bo jedzie tak samo. Jakby to było faktycznie DZ to robiłbym panewki i co tam jeszcze potrzeba wywalił gaz bo to największy syf dla tego wtrysku i nawet nie myślałbym nad swapem.

Awatar użytkownika
SpookyAga
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 sie 2012, 09:11
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: SpookyAga » 24 paź 2012, 17:02

Silnik nie pali już na jeden cylinder i stuka. Ja siętam nie wtrącam w 'mechanikowe sprawy' :D
a co do 90 to 2.0 zostało tam wsadzone, bo auto jego brat kupił z zajechanym wałkiem w 2.3, a miał sprawne 2.0 w 80b3 więc również była przekładka :)

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 24 paź 2012, 17:04

Hah :mrgreen: no to skoro z 80 to pewnie to AAD było wrzucone :roll: <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga