Koral nie szalej wlozenie v6 to nie bedzie kosztowac tyle samo co ABK tylko tak Ci się wydaje.KoralB3 pisze:jeżeli chcesz wrzucać ABK to daj sobie spokój dozbieraj kasy i wrzuć coś lepszego albo zamiast wkładać kasę w swap doprowadź ten silnik do lepszego stanu. Wiem co mówię bo sam pokusiłem się na wymiane silnika na 2.0 115km (ABK) koszt wydawał się nieduży. I prawda taka że dużo też nie wyniósł,ale komplikacji trochę było przy tym. Za cene ABK kompletnego kupisz np. v'ke (2.8 V6)SpookyAga pisze:Swap na 2.0 115KM
Autko bardzo ładne ale trochę pracy Cię czeka jeszcze,moja rada,zamiast pakować kase teraz w swapa czy inne pierdoły zajmij się blacharką
Project Junk (Audi 80 B3 Sedan)
ja tam sie z tym nie zgadzam .. znasz dokładne ceny części do v6 ? dobra nie wazne mozna kupic silnik od Pana Henia ze stodoły promocyjnie, ale rorząd dalej trzeba zrobić potem czy Ty preferujesz jeździć na tym co Ci ktoś obiecał, potem znając polskie niestety realia to co trzeba lpg i co bedzie jezdzic na mixerze z B3 ? .. Co do Delika .. Delik, Delik znasz dokładnie wszystkie perypetie i każdą wydają jego złotókę na swap ? zrób sam swap na V6 wtedy pogadamy co ile kosztuje, broń Boże Cie nie atakuję, ale ludzie nie doradzajcie nikomu niczego, czego sami nie przeżyliście i tak naprawdę nie wiecie o czym mówicie.KoralB3 pisze:duo, napisałem że można kupić za cene ABK już V'ke poza tym koszt wrzucenia też nie jest jakiś masakrycznie wielki..Co udowodnił Delik
Praktycznie takduo pisze:Delik znasz dokładnie wszystkie perypetie i każdą wydają jego złotókę na swap ?
Przeżyłem swap na ABK tak więc chciałbym teraz doradzić i podpowiedzieć tym co chcą się za to braćduo pisze:zrób sam swap na V6 wtedy pogadamy co ile kosztuje, broń Boże Cie nie atakuję, ale ludzie nie doradzajcie nikomu niczego, czego sami nie przeżyliście i tak naprawdę nie wiecie o czym mówicie.
spokojnie xdduo pisze:Boże Cie nie atakuję,
JS i PS to też 2.0 115 kmtrepek pisze: Nie tylko ABK miało 115KM, AAD na mechanicznym wtrysku również.
Niestety z vkami tak jest że znalezienie gratów w dobrej kasie to porażka ;/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ja na swoim jeszcze zarobilem :lol:duo pisze:Co do Delika .. Delik, Delik znasz dokładnie wszystkie perypetie i każdą wydają jego złotókę na swap ?
niestety jedyna opcja jest kupno calego autka najlepiej gdzies z boku lub tylu rozwalone i samemu przerzucac wszystko wtedy ksozta sa minimlane
a nie podejsc do sprawy a kupie silnik vki na allegro i kazda osobna rzecz do niego na innej aukcji plus koszta wlozenia u mechanika a tak z cieakowsci jednego podpytalem ile za zrobienie tulejek w podluznice to nawet nie chcail gadac o takich rzeczach... chyba bal sie ze nie bedzie potrafil...
wtedy potrzeba juz malego woreczka z pieniedzmi... na taka zabawe bo tok za slaby silnik by jechalo lepiej juz z a4 wsadzac 1,8t lub 2,8 jesli ktos chce miec zabawe z jazdy
kazdy swap wydaje sie bardzo prosty,latwy i malo czasochlonny az nei sprobuje ktos go zrobic
wiec polecam dobrze przemyslec czy autko jest warte nowego silnika bo moze lepiej sprzedac dolozyc to co na swapa i kupic cos w lepszym stanie
ale jak ktos juz napsial na forum o mnie "gowno wiem o audi" wiec moja opinia prosze sie nie sugerowac wypocinami haha
Ostatnio zmieniony 24 paź 2012, 16:12 przez delik, łącznie zmieniany 3 razy.
Po kolei:
trepek Tak, kolor włosów i długość zmieniona
pawełek Nie wszystko przy niej ogarniam, ale lampy akurat sama rozkleiłam i malowałam.
A co do reszty od swap'a
Nie ma się co kłócić co do kosztów bo akurat są żadne
Motor został zakupiony dla jakiegoś gościa co potrzebował jakiejś pierdółki i cały motor został. Mój chłopak jest mechanikiem, zna to auto od podszewki i przełoży motor
Po co mam kupować inny motor skoro mam za darmo silnik w dobrym stanie
Jeśli chodzi o symbole musiałabym się go spytać co to za motor, ale jego brat ma taki sam (tylko że w 90 quattro i jeździłam nią, zbiera się cudnie).
Prawdopodobnie dostanie nowe serducho już w tym tygodniu Ale nie chcę zapeszać bo nigdy nie wiadomo jak z czasem
Dlatego też swap pójdzie pierwszy przed blacharką, bo nie kosztuje mnie nic
Blacha musi poczekać aż odłożę trochę gotówki
trepek Tak, kolor włosów i długość zmieniona
pawełek Nie wszystko przy niej ogarniam, ale lampy akurat sama rozkleiłam i malowałam.
A co do reszty od swap'a
Nie ma się co kłócić co do kosztów bo akurat są żadne
Motor został zakupiony dla jakiegoś gościa co potrzebował jakiejś pierdółki i cały motor został. Mój chłopak jest mechanikiem, zna to auto od podszewki i przełoży motor
Po co mam kupować inny motor skoro mam za darmo silnik w dobrym stanie
Jeśli chodzi o symbole musiałabym się go spytać co to za motor, ale jego brat ma taki sam (tylko że w 90 quattro i jeździłam nią, zbiera się cudnie).
Prawdopodobnie dostanie nowe serducho już w tym tygodniu Ale nie chcę zapeszać bo nigdy nie wiadomo jak z czasem
Dlatego też swap pójdzie pierwszy przed blacharką, bo nie kosztuje mnie nic
Blacha musi poczekać aż odłożę trochę gotówki
Auto i plany fajne tylko czemu wszyscy co mają 1,8 na mechanicznym wtrysku myślą że to DZ ? Przecie to jest zwykłe zagazowane JN 90km, jakbyś miała DZ 112km to nawet nie opłaca sie zamieniać na ABK bo jedzie tak samo. Jakby to było faktycznie DZ to robiłbym panewki i co tam jeszcze potrzeba wywalił gaz bo to największy syf dla tego wtrysku i nawet nie myślałbym nad swapem.