Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3Q 80 NG US] Szafirowy złomek Quattro US

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
LU CASH

Post autor: LU CASH » 14 mar 2012, 14:53

1.8 T daje wieksze mozliwości rozwoju co do mocy,w 7A mocy za dużo tez nie podniesiesz i tego tanio nie zrobisz :-/

Ja bym 4.2 brał :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bezimienny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37

Post autor: Bezimienny » 14 mar 2012, 17:47

Dziś sie troche zdziwiłem, w garażu po nacy na kartonie pod silnikiem były tylko 2krople oleju a na bagnecie nic nie ubyło, na ostatnią podróż starczy potem sie zobaczy, a co do swapa to mocy nie potrzebuje za dużo to co jest teraz wystarczy mi w sumie w 100%, zimą i tak da rade, a jeśli swap to jedynie na również R5 i to wolnossące, dlatego zostanie 2.3 10v lub wpadnie 2.3 20v czyli 7a.

Zabrałem się za przeglądnięcie komory silnika, ot tak stwierdzić braki i:
-dowiedziałem się że mam lampke pod maską (na jej środku) nie działała, po ściągnięciu wygłuszenia maski i wyjęciu lampki okazało się że wypadły kabelki z przęłącznika "sznurkowego", po podłączeniu bez włącznika lampka zadziałała wraz z włączonymi światłami, muszę tylko dorobić odłączanie po zamknięciu maski.

ObrazekObrazekObrazek

Powiedzcie przełącznik linkowy jest nie ori? jeśli tak to jak wyglądał ori?

-czujnik temp na liczniki jest na dwa piny, z tego co czytałem to powinien bić na 4 tak? na licznikach temperatury mi nie pokazuje ale wiatrak się włącza.
-braków za dużych niema ogólnie, troche spinek wygłuszenia a reszte zdiagnozuje w czasie rozbiorki auta

Co do wnętrza to wyciągnąłem licznik i teraz pare problemów:
ObrazekObrazek

-po przekręceniu zapłonu na górnym wyświetlaczu (w A4 to fis nie wiem jak tu to nazwać) wyskakuje tylko "OK" nie powinno wyskakiwać więcej ikonek?
-nie ma nigdzie lampki oleju a od tyłu licznika brak w tym miejscu żarówki, jest (a raczej był) ona zaklejona okrągłą, grubą, starą naklejką nie wiem czy fabrycznie.

Foto:
Obrazek
W czerwonym brak żarówki (ikonka oleju)
w zielonym brak żarówki ikonka "ANTILOCK OFF"

Czy jeśli mam ten wyświetlacz nad kontrolkami i kompem to tam jest wyświetlana ewentualnie kontrolka oleju?

-Nie nabija km/mil ale to słyszałem już jak naprawić, zębatka lub luty tak?


P.S licznik to VDO

LU CASH

Post autor: LU CASH » 14 mar 2012, 19:06

Po przekreceniu kluczyka na wyśietlaczu powinien pojawić się komunikat "Brems Licht" (to jest do sprawdzania żarówek stopu) .A pozniej jak wszystko jest dobrze to "OK".

Tu masz co oznaczają niektóre komunikaty
http://<a href="http://www.audi80.pl">Zakaz reklamowania. Punkt 24 regulaminu.</a>/ikony-ac-a ... vt1819.htm

Kontrolka od oleju zapala się tylko w tym wyświetlaczu na górze.

Nie nabija km bo zębatka padła

Awatar użytkownika
Bezimienny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37

Post autor: Bezimienny » 14 mar 2012, 19:15

Dzięki za odpowiedź, właśnie moment temu umieściłem temat w odpowiednim dziale, no ale jest problem w takim bądź razie bo nie zapala się "Brems Licht" tylko od razu OK :/

Jak coś to prosił bym o pomoc w >>>TYM TEMACIE<<<

Pozdrawiam

mexi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: mexi » 14 mar 2012, 20:06

OO witam.
Audi widziałem na http://www.racer-polska.pl
Jak coś to Bananek :D.
powodzenia w modach.

Awatar użytkownika
irekkstan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 03 lip 2011, 15:21
Lokalizacja: Augustów

Post autor: irekkstan » 14 mar 2012, 21:33

U mnie ta lampka pod maska włącza się włącznikiem przy samej lampce i tylko przy włączonych światłach postojowych.

Awatar użytkownika
Bezimienny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37

Post autor: Bezimienny » 14 mar 2012, 22:13

No tu też, tylko ten włącznik u mnie chyba oryginalny nie jest :/

edit: powinno być coś takiego
http://www.aukcjoner.pl/gallery/005161923-.html#I1
A ja mam na linke, jak w starej lampce nocnej hehe


Mógł by ktoś podesłać mi fotke jak to w oryginale wygląda pod kloszem?
Byłbym wdzięczny.

P.S z licznikami wszystko ok :-)

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Bezimienny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37

Post autor: Bezimienny » 15 mar 2012, 03:37

Siedze tak sobie bo zasnąć nie moge i wszedłem na centrum.audi80.pl, patrze 'Numery VIN" myślę zaglądnę i sprawdze vina (niby to wcześniej robiłem, ale bylo mało info) i sie przeraziłem/wkur...... , niby mam auto US, świadczy o tym głównie tylny zderzak (przedni miał bum i został wymieniony na 90 też połamany zresztą), i podłużnice w bagażniku, jak i licznik w milach oraz całkiem bogate wyposażenie, quattro, ale według tego co jest na centrum.audi80.pl to auto jest na rynek europejski bo VIN zaczyna się "WAUZZZ" a powinno być coś w stylu "WAUHE5" więc już nie wiem, może to mega kundel jest? jutro wyciągnę wykładzine bagażnika i sprawdze te podłużnice (wiem, czemu nie zrobiłem tego przy kupnie) ale jestem teraz bardzo zmieszany :-( sam już niewiem, w sumie to pochodzenie ma gów.. do znaczenia bo auto ma mi sprawiać przyjemność i nie kupowałem go ze względu tego że to niby US a dlatego że to B3 z R5 i Quattro więc jeśli to kundel to nic ale fajnie jeśli był by to jednak Amerykaniec.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 15 mar 2012, 07:32

LU CASH pisze:1.8 T daje wieksze mozliwości rozwoju co do mocy,w 7A mocy za dużo tez nie podniesiesz i tego tanio nie zrobisz :-/

Ja bym 4.2 brał :mrgreen:
Radzę zaczerpnąć wiedzy co do podnoszenia mocy w 1.8T. Bo jakoś nie widziałem żeby jakakolwiek operacja była tam tania - która podnosi moc.

Awatar użytkownika
LU_ANGEL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 17 maja 2009, 02:09
Lokalizacja: Lublin

Post autor: LU_ANGEL » 15 mar 2012, 08:22

Mabro w 1.8T wsadzasz 4 tys i masz prawie 260KM-280KM
a w 4.2L to nawet 4 tysie nie podniosa tak procentowo mocy, no bo co tam wsadzić ?? 2 turbaffffki?? kompresor?? idzie sie pochlastać

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 15 mar 2012, 08:29

Bardziej mi tutaj chodziło o 7A :-)

Poza tym pierwszą najważniejszą rzeczą przy takich operacjach to zdrowy motor. A większość ludzi mających w planach jakieś tuningi zapomina o tym.

Dobra nie spamujmy bo nie o to się rozchodzi tutaj :-D

Awatar użytkownika
Bezimienny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37

Post autor: Bezimienny » 15 mar 2012, 11:54

To jak, wie ktoś może czy audi z początkowym VIN'em "WAUZZZ" może być jednak amerykańcem? jakie są trwałe oznaki modelu amerykańskiego poza podłużnicami w bagażniku? zderzaki, lampy można wymienić a co nie?

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 15 mar 2012, 14:22

LU_ANGEL pisze:Mabro w 1.8T wsadzasz 4 tys i masz prawie 260KM-280KM
a w 4.2L to nawet 4 tysie nie podniosa tak procentowo mocy, no bo co tam wsadzić ?? 2 turbaffffki?? kompresor?? idzie sie pochlastać
Z 1.8T 280km za 4tyś hehe chyba na mocno używanych częściach i bardzo wyżyłowany.

Jak chcesz mieć taką moc na nowych częściach to z 10tyś nie zaczynaj nawet modyfikacji.
Żeby zbliżyć się do 280km to już np. trzeba mieć turbinkę GT28RS a cena nowej to około 4tyś. :mrgreen:

Bezimienny Oby to się nie okazała rzeźba.

Awatar użytkownika
Bezimienny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37

Post autor: Bezimienny » 15 mar 2012, 14:48

Co by niebyło to i tak będzie tak odbudowane że nawet rzeźbe uratuje, auto było w dobrej kasie to i nie ma co sie smucić, co będzie to będzie :)

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 15 mar 2012, 15:05

Oczwyście wszystko da rade zrobic tylko większa kasa pójdzie, ale nie ma co sie smucic trzeba działać. ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga