[B3Q 80 NG US] Szafirowy złomek Quattro US
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
Dziś sie troche zdziwiłem, w garażu po nacy na kartonie pod silnikiem były tylko 2krople oleju a na bagnecie nic nie ubyło, na ostatnią podróż starczy potem sie zobaczy, a co do swapa to mocy nie potrzebuje za dużo to co jest teraz wystarczy mi w sumie w 100%, zimą i tak da rade, a jeśli swap to jedynie na również R5 i to wolnossące, dlatego zostanie 2.3 10v lub wpadnie 2.3 20v czyli 7a.
Zabrałem się za przeglądnięcie komory silnika, ot tak stwierdzić braki i:
-dowiedziałem się że mam lampke pod maską (na jej środku) nie działała, po ściągnięciu wygłuszenia maski i wyjęciu lampki okazało się że wypadły kabelki z przęłącznika "sznurkowego", po podłączeniu bez włącznika lampka zadziałała wraz z włączonymi światłami, muszę tylko dorobić odłączanie po zamknięciu maski.
Powiedzcie przełącznik linkowy jest nie ori? jeśli tak to jak wyglądał ori?
-czujnik temp na liczniki jest na dwa piny, z tego co czytałem to powinien bić na 4 tak? na licznikach temperatury mi nie pokazuje ale wiatrak się włącza.
-braków za dużych niema ogólnie, troche spinek wygłuszenia a reszte zdiagnozuje w czasie rozbiorki auta
Co do wnętrza to wyciągnąłem licznik i teraz pare problemów:
-po przekręceniu zapłonu na górnym wyświetlaczu (w A4 to fis nie wiem jak tu to nazwać) wyskakuje tylko "OK" nie powinno wyskakiwać więcej ikonek?
-nie ma nigdzie lampki oleju a od tyłu licznika brak w tym miejscu żarówki, jest (a raczej był) ona zaklejona okrągłą, grubą, starą naklejką nie wiem czy fabrycznie.
Foto:
W czerwonym brak żarówki (ikonka oleju)
w zielonym brak żarówki ikonka "ANTILOCK OFF"
Czy jeśli mam ten wyświetlacz nad kontrolkami i kompem to tam jest wyświetlana ewentualnie kontrolka oleju?
-Nie nabija km/mil ale to słyszałem już jak naprawić, zębatka lub luty tak?
P.S licznik to VDO
Zabrałem się za przeglądnięcie komory silnika, ot tak stwierdzić braki i:
-dowiedziałem się że mam lampke pod maską (na jej środku) nie działała, po ściągnięciu wygłuszenia maski i wyjęciu lampki okazało się że wypadły kabelki z przęłącznika "sznurkowego", po podłączeniu bez włącznika lampka zadziałała wraz z włączonymi światłami, muszę tylko dorobić odłączanie po zamknięciu maski.
Powiedzcie przełącznik linkowy jest nie ori? jeśli tak to jak wyglądał ori?
-czujnik temp na liczniki jest na dwa piny, z tego co czytałem to powinien bić na 4 tak? na licznikach temperatury mi nie pokazuje ale wiatrak się włącza.
-braków za dużych niema ogólnie, troche spinek wygłuszenia a reszte zdiagnozuje w czasie rozbiorki auta
Co do wnętrza to wyciągnąłem licznik i teraz pare problemów:
-po przekręceniu zapłonu na górnym wyświetlaczu (w A4 to fis nie wiem jak tu to nazwać) wyskakuje tylko "OK" nie powinno wyskakiwać więcej ikonek?
-nie ma nigdzie lampki oleju a od tyłu licznika brak w tym miejscu żarówki, jest (a raczej był) ona zaklejona okrągłą, grubą, starą naklejką nie wiem czy fabrycznie.
Foto:
W czerwonym brak żarówki (ikonka oleju)
w zielonym brak żarówki ikonka "ANTILOCK OFF"
Czy jeśli mam ten wyświetlacz nad kontrolkami i kompem to tam jest wyświetlana ewentualnie kontrolka oleju?
-Nie nabija km/mil ale to słyszałem już jak naprawić, zębatka lub luty tak?
P.S licznik to VDO
Po przekreceniu kluczyka na wyśietlaczu powinien pojawić się komunikat "Brems Licht" (to jest do sprawdzania żarówek stopu) .A pozniej jak wszystko jest dobrze to "OK".
Tu masz co oznaczają niektóre komunikaty
http://<a href="http://www.audi80.pl">Zakaz reklamowania. Punkt 24 regulaminu.</a>/ikony-ac-a ... vt1819.htm
Kontrolka od oleju zapala się tylko w tym wyświetlaczu na górze.
Nie nabija km bo zębatka padła
Tu masz co oznaczają niektóre komunikaty
http://<a href="http://www.audi80.pl">Zakaz reklamowania. Punkt 24 regulaminu.</a>/ikony-ac-a ... vt1819.htm
Kontrolka od oleju zapala się tylko w tym wyświetlaczu na górze.
Nie nabija km bo zębatka padła
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
Dzięki za odpowiedź, właśnie moment temu umieściłem temat w odpowiednim dziale, no ale jest problem w takim bądź razie bo nie zapala się "Brems Licht" tylko od razu OK
Jak coś to prosił bym o pomoc w >>>TYM TEMACIE<<<
Pozdrawiam
Jak coś to prosił bym o pomoc w >>>TYM TEMACIE<<<
Pozdrawiam
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
No tu też, tylko ten włącznik u mnie chyba oryginalny nie jest
edit: powinno być coś takiego
http://www.aukcjoner.pl/gallery/005161923-.html#I1
A ja mam na linke, jak w starej lampce nocnej hehe
Mógł by ktoś podesłać mi fotke jak to w oryginale wygląda pod kloszem?
Byłbym wdzięczny.
P.S z licznikami wszystko ok
Pozdrawiam.
edit: powinno być coś takiego
http://www.aukcjoner.pl/gallery/005161923-.html#I1
A ja mam na linke, jak w starej lampce nocnej hehe
Mógł by ktoś podesłać mi fotke jak to w oryginale wygląda pod kloszem?
Byłbym wdzięczny.
P.S z licznikami wszystko ok
Pozdrawiam.
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
Siedze tak sobie bo zasnąć nie moge i wszedłem na centrum.audi80.pl, patrze 'Numery VIN" myślę zaglądnę i sprawdze vina (niby to wcześniej robiłem, ale bylo mało info) i sie przeraziłem/wkur...... , niby mam auto US, świadczy o tym głównie tylny zderzak (przedni miał bum i został wymieniony na 90 też połamany zresztą), i podłużnice w bagażniku, jak i licznik w milach oraz całkiem bogate wyposażenie, quattro, ale według tego co jest na centrum.audi80.pl to auto jest na rynek europejski bo VIN zaczyna się "WAUZZZ" a powinno być coś w stylu "WAUHE5" więc już nie wiem, może to mega kundel jest? jutro wyciągnę wykładzine bagażnika i sprawdze te podłużnice (wiem, czemu nie zrobiłem tego przy kupnie) ale jestem teraz bardzo zmieszany sam już niewiem, w sumie to pochodzenie ma gów.. do znaczenia bo auto ma mi sprawiać przyjemność i nie kupowałem go ze względu tego że to niby US a dlatego że to B3 z R5 i Quattro więc jeśli to kundel to nic ale fajnie jeśli był by to jednak Amerykaniec.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
Z 1.8T 280km za 4tyś hehe chyba na mocno używanych częściach i bardzo wyżyłowany.LU_ANGEL pisze:Mabro w 1.8T wsadzasz 4 tys i masz prawie 260KM-280KM
a w 4.2L to nawet 4 tysie nie podniosa tak procentowo mocy, no bo co tam wsadzić ?? 2 turbaffffki?? kompresor?? idzie sie pochlastać
Jak chcesz mieć taką moc na nowych częściach to z 10tyś nie zaczynaj nawet modyfikacji.
Żeby zbliżyć się do 280km to już np. trzeba mieć turbinkę GT28RS a cena nowej to około 4tyś. :mrgreen:
Bezimienny Oby to się nie okazała rzeźba.
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37