Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80b4]1.8 ADR turbo quattro

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 19 sie 2012, 20:44

zrobione

:arrow: uszczelka pod głowicą
:arrow: uszczelka na kolektorze dolotowym
:arrow: uszczelka na kolektorze wydechowym
:arrow: uszczelka pod pokrywa zaworów
:arrow: uszczelka pod miska olejowa
:arrow: planowanie głowicy
:arrow: wymiana uszczelniaczy zaworów
:arrow: wymiana filtra oleju
:arrow: wymiana oleju
:arrow: wymiana filtra powietrza
:arrow: wymieniona pompa hamulcowa
:arrow: wymienione klocki hamulcowe przód
:arrow: odpowietrzone hamulce
:arrow: wymiana świec
:arrow: wymiana kopułki i palca
:arrow: nowy króciec od wody i czujnik temperatury dla komputera

i silnik cyka jak nowy ale jakoś dziwnie reaguje na dodanie gazu (trochę mułowaty)

teraz trzeba się wziąć za zawieszenie przednie tuleje drążki itp

telep2.0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 02 sie 2012, 11:40

Post autor: telep2.0 » 19 sie 2012, 21:02

widze jak co dzien jezdzisz bez celu po lwl z zewnatrz bryka zeje fajna oprucz lamp i tak odemnie byłem u mechanika co robił ci silnik robił ... ogarnij elektryke bo te kable co do wtrysków i lambdy ci sie kiedys zapala jak by mi tak gazownik odciecie wtrysku zrobił to ja podziekował ... ale to twoja sprawa

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 20 sie 2012, 12:57

kable zostały poskracane polutowane i zaizolowane termokurczkami i jest ok

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 08 wrz 2012, 11:19

taka drobna zmiana we wnętrzu budzik z a6c5 :mrgreen:

problemem pozostaje czujnik ciśnienia oleju i immobilizer
sorry za jakość ale foty robione telefonem

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

telep2.0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 02 sie 2012, 11:40

Post autor: telep2.0 » 08 wrz 2012, 14:28

a co zrobiłes zeby usunąć szczeline pod licznikiem ciołes tapicerke

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 08 wrz 2012, 16:16

odgiąłem mocowanie na oryginalny licznik a sam licznik dociągnąłem do samego dołu odchyliłem lekko do siebie i teraz mam 0,5cm szczelinę na górze licznika prawie nie widoczną

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 08 wrz 2012, 16:31

Całkiem sympatycznie ten licznik tutaj wygląda :mrgreen: Kolejny plus jest taki, że nie uszkodzi się zębatka od naliczania przebiegu :lol:

Gratki ;-)

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 08 wrz 2012, 16:59

Obrazek

telep2.0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 02 sie 2012, 11:40

Post autor: telep2.0 » 08 wrz 2012, 17:18

no nawet spoko gratulacje za pomysł

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 08 wrz 2012, 20:11

pomysł niestety nie mój, znalazłem 80 z zegarami z a4 i mi się to spodobało a ze kumpel rozbierał a6c5 to za silnik od shl wyrwałem zegary

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 08 wrz 2012, 20:56

Duży kłopot był z podłączeniem?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 09 wrz 2012, 22:24

z zawodu elektryk wiec większych problemów nie było najgorzej było z obrotomierzem i czujnikami oleju i zużycia klocków hamulcowych a tak poza tym po prostu podłączyć przewody w większości przypadków kolory się zgadzają jakoś na dniach wrzucę rozpiskę pinów zegara i kostek w 80

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 09 wrz 2012, 22:28

Gratulacje pomysłu :-)

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 10 wrz 2012, 20:12

teraz dłubanina przy fotelach przód tył a na koniec silnik i klima z tej ze a6 miało być 1.8t aeb a będzie zwykłe 2.0 a tam 130km starczy mi możne potem jakiś kompresor poczekamy zobaczymy teraz szkoła i mało czasu a i z funduszami bywa rożnie
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 14:59 przez jacek199315, łącznie zmieniany 2 razy.

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 11 wrz 2012, 00:07

Kwestia przełożenia sanek :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga