Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

174-ro konne quattro by IC69

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 31 gru 2012, 16:14

No nie pójdzie... :evil:

trepas - magiku...a jakby wymienił w niej same bebechy? <idea>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 gru 2012, 16:38

A jaką Ty masz pompę sprzęgła? Przecież standardowo to takie cygaro połączone z pedałem sprzęgła, przykręcone na dwa imbusy do stelaża pedałów. Odkręcasz dwa imbusy, później najlepiej odkręcić przewód przy wysprzęgliku i wszystko wyciągasz do środka kabiny. Fizolofii nie ma ;-)

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 31 gru 2012, 16:45

trepek pisze:później najlepiej odkręcić przewód przy wysprzęgliku
Przy wyprzęgniku powiadasz? <hmm>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 gru 2012, 16:52

IC69 pisze:
trepek pisze:później najlepiej odkręcić przewód przy wysprzęgliku
Przy wyprzęgniku powiadasz? <hmm>
Tak. Tam nie jest tak zardzewiałe jak tuż przy pompce po tylu latach.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 31 gru 2012, 16:54

A jeszcze łatwiej jest odkręcić cały wysprzęglik przy skrzyni i dopiero potem od niego przewód, łatwo tą 11stkę nakrętkę zepsuć, często jest mocno zabrudzona i nie chce iść.

Wysprzęglik siedzi na jedną śrubę 13mm.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 gru 2012, 17:05

Tyż prowda. <ok>

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 31 gru 2012, 17:30

Wszystko fajnie chłopaki, tylko trza mieć jeszcze do tego kanał, lub coś w ten deseń. :->
Poszedłem po bandzie i wymieniem same bebechy. W prawdzie brakowało mi do tego paru rąk i łaciny też się trochę posypało :-P ale jakoś poszło. Idę teraz po sąsiada (mam nadzieje, że jeszcze piernik trzeźwy) i będę odpowietrzał. Jeżeli się okaże, ze pompa nie przeżyła, to wymienię ją na nową, stosując się do Waszych cennych wskazówek.Tymczasem, dzięki Panowie za asystę i życzę Wam i wszystkim pozostałym userom, wszystkiego co najlepsze w tym nadchodzącym 2013-tym roku. <piwo>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 gru 2012, 17:32

Z kanału gorzej dostać się do wysprzęglika niż od strony silnika ;-) Trzeba złamać rękę w trzech miejscach i wchodzi jak po maśle.
Wszystkiego najlepszego w 2013r!

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 01 sty 2013, 17:37

trepek pisze:Z kanału gorzej dostać się do wysprzęglika niż od strony silnika
Tak? No to spróbuj tego myku, jak w komorze siedzi V-ka. :-P

Przeszczep się przyjął - pacjent żyje. :-) Teraz trzeba zabrać się za magiel, bo leje, gadzina. Macie jakiś patent jak go wyjąć, bez demontażu skrzyni?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 sty 2013, 17:50

IC69 pisze:Macie jakiś patent jak go wyjąć, bez demontażu skrzyni?
Wyjąc silnik :mrgreen:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 01 sty 2013, 18:10

trepek pisze: Wyjąc silnik
Genialne <pomysl> Jak dobrze, że jesteś trepciu...naprawdę. <palma> :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 sty 2013, 18:26

IC69, to jedyna rozsądna opcja <ok>

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 01 sty 2013, 18:34

sagem pisze: to jedyna rozsądna opcja
Dej mi spokój...szybciej wyjmę skrzynie, niż silnik porozpinam. :-P

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 01 sty 2013, 19:18

ja tam bym kupił inne auto <:P> <rotfl2>
śmiechem żartem gdzieś było jak wyjąć <bylo> <szukaj> :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 sty 2013, 19:20

IC69 pisze:
trepek pisze: Wyjąc silnik
Genialne <pomysl> Jak dobrze, że jesteś trepciu...naprawdę. <palma> :mrgreen:
Dziękuję, dziękuję <ok>

Tak na poważnie wcale nie jest to taki głupi pomysł. Owszem, może wydawać się bardzo czasochłonny ale sam analizuję jak szybciej wymienić uszczelnienie w skrzyni biegów oraz sprzęgło. I tak dumam i dumam, wyjęcie silnika to generalnie spuszczenie płynu chłodniczego, zdjęcie przodu i można wyjeżdżać. A wyjęcie skrzyni to spuszczenie płynu hamulcowego, odczepienie półosi itp. I jeszcze dochodzi problem jak trzymać skrzynię w kanale, lekka nie jest... A pod silnik to paleciakiem podjadę i wsio ;-)
Oczywiście mówię tutaj na przykładzie TDI, nie wiem ile rozpinania jest w V6.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga