174-ro konne quattro by IC69
- IC69
 - Przyjaciele

 - Posty: 4800
 - Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
 - Imię: Irek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Wszystko fajnie chłopaki, tylko trza mieć jeszcze do tego kanał, lub coś w ten deseń. :-> 
Poszedłem po bandzie i wymieniem same bebechy. W prawdzie brakowało mi do tego paru rąk i łaciny też się trochę posypało
 ale jakoś poszło. Idę teraz po sąsiada (mam nadzieje, że jeszcze piernik trzeźwy) i będę odpowietrzał. Jeżeli się okaże, ze pompa nie przeżyła, to wymienię ją na nową, stosując się do Waszych cennych wskazówek.Tymczasem, dzięki Panowie za asystę i życzę Wam i wszystkim pozostałym userom, wszystkiego co najlepsze w tym nadchodzącym 2013-tym roku. 
			
			
									
									
						Poszedłem po bandzie i wymieniem same bebechy. W prawdzie brakowało mi do tego paru rąk i łaciny też się trochę posypało
- trepek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 5446
 - Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
 - Imię: Grzegorz
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.6 ABC+lpg
 - Lokalizacja: Olkusz
 
Dziękuję, dziękuję <ok>IC69 pisze:Genialne <pomysl> Jak dobrze, że jesteś trepciu...naprawdę. <palma> :mrgreen:trepek pisze: Wyjąc silnik
Tak na poważnie wcale nie jest to taki głupi pomysł. Owszem, może wydawać się bardzo czasochłonny ale sam analizuję jak szybciej wymienić uszczelnienie w skrzyni biegów oraz sprzęgło. I tak dumam i dumam, wyjęcie silnika to generalnie spuszczenie płynu chłodniczego, zdjęcie przodu i można wyjeżdżać. A wyjęcie skrzyni to spuszczenie płynu hamulcowego, odczepienie półosi itp. I jeszcze dochodzi problem jak trzymać skrzynię w kanale, lekka nie jest... A pod silnik to paleciakiem podjadę i wsio
Oczywiście mówię tutaj na przykładzie TDI, nie wiem ile rozpinania jest w V6.
							







