A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
twoje też by się przydało naocznie sprawdzić hehe z suszarką pod maską marszal sorki za otChillout pisze:A po co Ci aparat dzwoń naocznie sprawdzę <ok>
osiołek sedan
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 sie 2016, 23:01
- Imię: Konrad
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: ok. B-B
Pany jak życie pozwoli to ja sie dopiero rozkręcam.....nie no może nie aż tak ale są plany na konkret upgrejdy pod maską min. 300+ a jak bedzie źle to i quattro wpadnie.
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
- Maciek.
- Forum Audi 80
- Posty: 162
- Rejestracja: 11 sie 2011, 10:31
- Imię: Maciej
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: SBE
Temat czytałem ostatnio na innym forum, ale niestety zdjęcia były niedostępne. Ze zdjęciami wygląda znacznie ciekawiej.
Z tymi lampami z przodu wygląda rewelacyjnie. Twoje pomysły zarówno stylistyczne jak i mechaniczne bardzo mi się podobają, większość zrobiłbym tak samo.
Jarzma 451 pasują bez problemu do oryginalnych zwrotnic czy coś kombinowałeś?
Z tymi lampami z przodu wygląda rewelacyjnie. Twoje pomysły zarówno stylistyczne jak i mechaniczne bardzo mi się podobają, większość zrobiłbym tak samo.
Jarzma 451 pasują bez problemu do oryginalnych zwrotnic czy coś kombinowałeś?
| było '95 sedan ABK LZ5U | jest '09 S204 C220 CDI |
Pasuja ale najważniejsze to dobrac odsadzenie tarczy. Powiem wam szczerze ze nie potrafie robic za duzo zdjec jak jestem pochłoniety praca przy aucie i napewno byłoby jeszcze co ogladac ale wrzuciłem zdjecia takie bardziej pogladowe
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Poza tym, że ACE jest fajny to podoba mi się podejście do tematu. Same przemyślane patenty.
Też próbowałem ABK podciągnąć ale opadłem z sił i chęci. Po wcześniejszych mocnych autach widzę, że to walka z wiatrakami
Nie mniej jednak w jakie moce celujesz przy N/A? I nie doczytałem czym to wystrojone? Jakaś świnka kętrzyńska?
Też próbowałem ABK podciągnąć ale opadłem z sił i chęci. Po wcześniejszych mocnych autach widzę, że to walka z wiatrakami
Nie mniej jednak w jakie moce celujesz przy N/A? I nie doczytałem czym to wystrojone? Jakaś świnka kętrzyńska?
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wsadzilem DIGI 1 a to z paru powodow
Kupilem z silnikiem, mialem juz kosc pod 16v, lubie ten sterownik za prostote i bezawaryjnosc, w przyszlosci plany na turbo wiec ster jak znalazl.
Moce na N/A hmm...poprzedni golf na tym programie mial ok 160KM wiec tu po odprezeniu powinno byc ze 145? Ciezko powiedziec ale jedzie lepie niz ABC i prawje rowno jak 2.8 quattro avant
Kupilem z silnikiem, mialem juz kosc pod 16v, lubie ten sterownik za prostote i bezawaryjnosc, w przyszlosci plany na turbo wiec ster jak znalazl.
Moce na N/A hmm...poprzedni golf na tym programie mial ok 160KM wiec tu po odprezeniu powinno byc ze 145? Ciezko powiedziec ale jedzie lepie niz ABC i prawje rowno jak 2.8 quattro avant
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Sterownik spoko, można w prosty sposób zrobić podstawowe rzeczy ale mało rozwojowy... W ABFie mocno mnie ograniczał przy zapłonach.
Nie chcesz powalczyć o 200KM z N/A. Spokojnie by dał radę po mechanicznych obróbkach - wałki 280 już by dały efekt przy Twoim sterowniku. Bez wystrojenia wypluwa 160KM z ABFa. Po wystrojeniu zapłonu, paliwa i zimnym dolocie powinno 180 pęknąć. Tyle, że to ACE i masz odprężone.
Jakbyś potrzebował info co do ACE+T to Bracia Wojnowscy mają takiego potworka:
Nie chcesz powalczyć o 200KM z N/A. Spokojnie by dał radę po mechanicznych obróbkach - wałki 280 już by dały efekt przy Twoim sterowniku. Bez wystrojenia wypluwa 160KM z ABFa. Po wystrojeniu zapłonu, paliwa i zimnym dolocie powinno 180 pęknąć. Tyle, że to ACE i masz odprężone.
Jakbyś potrzebował info co do ACE+T to Bracia Wojnowscy mają takiego potworka:
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Każde info mile widziane.
O co chodziło z zapłonami? Słaba iskra? Na jakim sterowniku? na digim?
Dużo jest/było projektów na digi 1 na ponad 300KM w czasach gdzie nie było jeszcze za bardzo standaloenów i jakoś to jezdziło.
Co do mocnego N/A to znam temat ale to jest dobre do b2 ew. Golfa mkI/mkII. W tej budzie (b4 avant) wolnossace 200km to troche przy mało. Ja chce mieć 300 bo wiem że tyle mi na jakiś czas wystarczy. I to nawet bardziej w osce bo w quattro w dzisiejszych czasach ta moc już nie powala bo Q generuje duzo strat na predkosciach.
Co do steru to jeszcze otwarty temat, teraz jest - działa. Jezeli bede chciał przejsc na cos innego to pewnie chetny na swap EFI do ACE sie znajdzie. Narazie musze znalezc turbo, porobic kryzym pospawac kolektor AAN, kupic cooler, rury skrzynie, sprzeglo
O co chodziło z zapłonami? Słaba iskra? Na jakim sterowniku? na digim?
Dużo jest/było projektów na digi 1 na ponad 300KM w czasach gdzie nie było jeszcze za bardzo standaloenów i jakoś to jezdziło.
Co do mocnego N/A to znam temat ale to jest dobre do b2 ew. Golfa mkI/mkII. W tej budzie (b4 avant) wolnossace 200km to troche przy mało. Ja chce mieć 300 bo wiem że tyle mi na jakiś czas wystarczy. I to nawet bardziej w osce bo w quattro w dzisiejszych czasach ta moc już nie powala bo Q generuje duzo strat na predkosciach.
Co do steru to jeszcze otwarty temat, teraz jest - działa. Jezeli bede chciał przejsc na cos innego to pewnie chetny na swap EFI do ACE sie znajdzie. Narazie musze znalezc turbo, porobic kryzym pospawac kolektor AAN, kupic cooler, rury skrzynie, sprzeglo
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
W ABFie chciałem podsypać zapłonem bo jeździła na min 98 a częściej na racingu. Ale sterownik mi odcinał cewkę nie wiedzieć czemu. Odcinka przesunięta na 7200-7300.
W tych czasach to i 400 w Q nie robi wrażenia. 10 lat temu to 300 było ŁAŁ.
W tych czasach to i 400 w Q nie robi wrażenia. 10 lat temu to 300 było ŁAŁ.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga