Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Chillout
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 20 mar 2011, 20:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Chillout » 08 gru 2015, 19:18

A po co Ci aparat dzwoń naocznie sprawdzę <ok>
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz zbyt wolno."

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 13 gru 2015, 12:00

Chillout pisze:A po co Ci aparat dzwoń naocznie sprawdzę <ok>
twoje też by się przydało naocznie sprawdzić hehe z suszarką pod maską marszal sorki za ot <piwo>

czesiek799
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 30 sie 2016, 23:01
Imię: Konrad
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: ok. B-B

Post autor: czesiek799 » 28 sty 2017, 18:37

Brawo oklasky Piękny projekt :-D Życzę powodzenia w dalszych modach :-)

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 28 sty 2017, 20:12

O człowieku, to co zrobiłeś z tego brzydkiego kaczątka to kosmos. Wchodzę, patrzę kolejna zmęczona osiemdziesiątkurcze.... patrzę i patrzę a tu końca nie widać. RE WE LA CJA. Tyle w temacie. Niejeden szczękę będzie zbierał z podłogi.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 28 sty 2017, 21:31

Pany jak życie pozwoli to ja sie dopiero rozkręcam.....nie no może nie aż tak ale są plany na konkret upgrejdy pod maską min. 300+ a jak bedzie źle to i quattro wpadnie.
FUCK 1.8T
BLACK BERTA

Astronis96

Post autor: Astronis96 » 28 sty 2017, 21:41

Jednym słowem - SZACUN okok oklasky

Awatar użytkownika
Chillout
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 20 mar 2011, 20:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Chillout » 28 sty 2017, 22:10

marszall, ja Ci Dam "FUCK 1.8T " rotfl no w końcu sie zebrałeś to opisać a ja dodam a ja tam byłem ale nic nie piłem i widziałem :-)
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz zbyt wolno."

Awatar użytkownika
Maciek.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 11 sie 2011, 10:31
Imię: Maciej
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: SBE

Post autor: Maciek. » 29 sty 2017, 01:48

Temat czytałem ostatnio na innym forum, ale niestety zdjęcia były niedostępne. Ze zdjęciami wygląda znacznie ciekawiej.
Z tymi lampami z przodu wygląda rewelacyjnie. Twoje pomysły zarówno stylistyczne jak i mechaniczne bardzo mi się podobają, większość zrobiłbym tak samo. :D
Jarzma 451 pasują bez problemu do oryginalnych zwrotnic czy coś kombinowałeś?
| było '95 sedan ABK LZ5U | jest '09 S204 C220 CDI |

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 29 sty 2017, 10:47

Pasuja ale najważniejsze to dobrac odsadzenie tarczy. Powiem wam szczerze ze nie potrafie robic za duzo zdjec jak jestem pochłoniety praca przy aucie i napewno byłoby jeszcze co ogladac ale wrzuciłem zdjecia takie bardziej pogladowe
FUCK 1.8T
BLACK BERTA

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 sty 2017, 11:00

Poza tym, że ACE jest fajny to podoba mi się podejście do tematu. Same przemyślane patenty.

Też próbowałem ABK podciągnąć ale opadłem z sił i chęci. Po wcześniejszych mocnych autach widzę, że to walka z wiatrakami :-)

Nie mniej jednak w jakie moce celujesz przy N/A? I nie doczytałem czym to wystrojone? Jakaś świnka kętrzyńska?
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 sty 2017, 11:14

marszall, Zaimponowałeś mnie tymi modyfikacjami.
Odnowiony lakier i powłoka robią wrażenie na czarnym lakierze cwaniak_

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 29 sty 2017, 13:02

Wsadzilem DIGI 1 a to z paru powodow
Kupilem z silnikiem, mialem juz kosc pod 16v, lubie ten sterownik za prostote i bezawaryjnosc, w przyszlosci plany na turbo wiec ster jak znalazl.

Moce na N/A hmm...poprzedni golf na tym programie mial ok 160KM wiec tu po odprezeniu powinno byc ze 145? Ciezko powiedziec ale jedzie lepie niz ABC i prawje rowno jak 2.8 quattro avant
FUCK 1.8T
BLACK BERTA

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 sty 2017, 16:57

Sterownik spoko, można w prosty sposób zrobić podstawowe rzeczy ale mało rozwojowy... W ABFie mocno mnie ograniczał przy zapłonach.

Nie chcesz powalczyć o 200KM z N/A. Spokojnie by dał radę po mechanicznych obróbkach - wałki 280 już by dały efekt przy Twoim sterowniku. Bez wystrojenia wypluwa 160KM z ABFa. Po wystrojeniu zapłonu, paliwa i zimnym dolocie powinno 180 pęknąć. Tyle, że to ACE i masz odprężone.

Jakbyś potrzebował info co do ACE+T to Bracia Wojnowscy mają takiego potworka:

Obrazek
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 29 sty 2017, 18:45

Każde info mile widziane.
O co chodziło z zapłonami? Słaba iskra? Na jakim sterowniku? na digim?
Dużo jest/było projektów na digi 1 na ponad 300KM w czasach gdzie nie było jeszcze za bardzo standaloenów i jakoś to jezdziło.

Co do mocnego N/A to znam temat ale to jest dobre do b2 ew. Golfa mkI/mkII. W tej budzie (b4 avant) wolnossace 200km to troche przy mało. Ja chce mieć 300 bo wiem że tyle mi na jakiś czas wystarczy. I to nawet bardziej w osce bo w quattro w dzisiejszych czasach ta moc już nie powala bo Q generuje duzo strat na predkosciach.

Co do steru to jeszcze otwarty temat, teraz jest - działa. Jezeli bede chciał przejsc na cos innego to pewnie chetny na swap EFI do ACE sie znajdzie. Narazie musze znalezc turbo, porobic kryzym pospawac kolektor AAN, kupic cooler, rury skrzynie, sprzeglo
FUCK 1.8T
BLACK BERTA

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 sty 2017, 20:33

W ABFie chciałem podsypać zapłonem bo jeździła na min 98 a częściej na racingu. Ale sterownik mi odcinał cewkę nie wiedzieć czemu. Odcinka przesunięta na 7200-7300.

W tych czasach to i 400 w Q nie robi wrażenia. 10 lat temu to 300 było ŁAŁ.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga