A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
A czym to miałeś wystrojone? Digi 1 cofa sporo zapłon jak wykryje stuk moze poprostu wykrywał.
Sam stroiłes digi?
Sam stroiłes digi?
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Taaa 1ka jak to w ABFie. Stuki były nowe na 17 niutów a nie 25 aby mniej łapały. Sterownik dałem miejscowym tunerom co znają się na rzeczy. Zrobili co chciałem i jak chciałem. Przypuszczam, że wycinał ze względu na sondę. Mogło być za biednie - wtryski seryjne, pompa seryjna.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
1Ka znaczy digi 1? wbrew pozorom on ma dużo algorytmów zabezpieczajacych. Ja jak bede robił to u GTO i nie bede sie pierdzielił, wiem że od niego 16vt na digim smigająi z 320 km nie ma problemu. Ukłąd zaplonowy wazny aby był sprawny ale u mnie wszystko nowe. Boje sie tylko bo te silniki na digim ktore znam mają niższy od mojego stopien kompresji, u mnie coś ok 9,3:1
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
ABFy miały Digifanta 1. ABF ma 10,8:1 lub 11,0:1 w zależności który wypust szedł. Nie wiem jak to robili skoro tłoki i czapka w obu przypadkach taka sama.
Nie mniej jednak skoro dajesz do Krzyśka to poradzi sobie Nie takie cuda już robił Nawet na odległość
Nie mniej jednak skoro dajesz do Krzyśka to poradzi sobie Nie takie cuda już robił Nawet na odległość
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
ABF ma DIGI III i jak sie mu daje boosta to troce glupieje i broni sie. To calkiem inny sterwnik jak digi I z g60 ktory od urodzenia pracowal z doladowaniem. Cewka w ABF tez troche slabsza niz w g60.
A co do kompresji to ABF mial zawsze 10.5:1.
ACE/6A czy 9A mialy albo 10.5:1 albo 10.8:1 b mialy rozne tloki -podebrane lub nie
A co do kompresji to ABF mial zawsze 10.5:1.
ACE/6A czy 9A mialy albo 10.5:1 albo 10.8:1 b mialy rozne tloki -podebrane lub nie
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
- zarzycki1993
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 17 gru 2011, 17:07
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
Zaszokował mnie trochę temat nie spodziewałem się tak niespotykanego podejścia do auta Ale to się ceni, gratuluje i życzę powodzenia.
Auto pięknie się prezentuje.
Auto pięknie się prezentuje.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Żeby nie było że sie nic nie dzieje, przymiarka turbiny z TFSI. Prosze nie zwracać uwagi na flansze-jest to specjalny "wysoko-tempeteraturowy dąb kanadyjski niskopienny-boostowany". A tak naprawde to musiałem na szybko sprawdzić czy to wszystko siądzie w 16V na wysokim bloku. I powiem szczerze że da rade! :helm:
Do przeróbki wyjscie z turbiny-trzeba całkowicie odciąc silencer bo wadzi o łapę sprężarki klimatyzacji. Gdyby nie było, to nie ma problemu, ale jest i być musi.
Druga sprawa to do wykonania od nowa prawa łapa silnika bo wogóle nie ma na nią miejsca. Ale co to za mody :bajer:
Wczoraj natomiast z racji zmiany uszczelki pod deklem poprzymierzałem sobie nieco kolektor ssacy. NIestety do zciągnięcia dekla w ACE trzeba szarpać cały kolektor ssacy bo jest jednolity jednakże własnie dlatego odrazu moglem co nieco pomierzyc. "Co nie co" bo kolektor nie siada idealnie przez kruciec wody. Mam dwa wyjscia - albo przerobić kruciec wody albo brac sie za inny kolektor ssacy zbudowany na bazie 1.8T i flanszy z 16V. Niestety jest troche ciasno.
PS. NIe mogłem dojsc dlaczego uszczelka dekla mi puszcza i to tylko do jednej swiecy, na początku 4. Raz rozebrałem i złożyłem na silikon oraz nakrętki samohamowne- przy czym odwróciłem srodkową uszczelkę o 180 st (nie ma napisu TOP) nadal ciekło ale mniej ale teraz na 1 szym garze. Kolejne zdjecie dekla tym razem nowa uszcelka bez silikonu i narazie spokój. Okazało sie iż wewnętrzna uszczelka miała delikatną skaze. Okazało się również iż olej któy mam zastosowany w silniku rozpuszcza najlepszy silikon LOCTITE'a!
[ Dodano: 2017-03-15, 10:27 ]
Wiem że dupy nie urywa ale nagrałem filmik jak jedzie audi z 16v na digi pod maską. Po filmie czasy podobne do avant 2.8 quattro i na żywo też więc nie jest źle. Są jeszcze jakieś rezerwy a nie zapominajmy że silnik jest odprezony.
Ps. Na początku start z procedury ale z nie do końca wcisnietym gazem, druga próba już w opór i tak nie muli
Ten filmik dedykuję wszystkim którzy narzekają na ACE
Do przeróbki wyjscie z turbiny-trzeba całkowicie odciąc silencer bo wadzi o łapę sprężarki klimatyzacji. Gdyby nie było, to nie ma problemu, ale jest i być musi.
Druga sprawa to do wykonania od nowa prawa łapa silnika bo wogóle nie ma na nią miejsca. Ale co to za mody :bajer:
Wczoraj natomiast z racji zmiany uszczelki pod deklem poprzymierzałem sobie nieco kolektor ssacy. NIestety do zciągnięcia dekla w ACE trzeba szarpać cały kolektor ssacy bo jest jednolity jednakże własnie dlatego odrazu moglem co nieco pomierzyc. "Co nie co" bo kolektor nie siada idealnie przez kruciec wody. Mam dwa wyjscia - albo przerobić kruciec wody albo brac sie za inny kolektor ssacy zbudowany na bazie 1.8T i flanszy z 16V. Niestety jest troche ciasno.
PS. NIe mogłem dojsc dlaczego uszczelka dekla mi puszcza i to tylko do jednej swiecy, na początku 4. Raz rozebrałem i złożyłem na silikon oraz nakrętki samohamowne- przy czym odwróciłem srodkową uszczelkę o 180 st (nie ma napisu TOP) nadal ciekło ale mniej ale teraz na 1 szym garze. Kolejne zdjecie dekla tym razem nowa uszcelka bez silikonu i narazie spokój. Okazało sie iż wewnętrzna uszczelka miała delikatną skaze. Okazało się również iż olej któy mam zastosowany w silniku rozpuszcza najlepszy silikon LOCTITE'a!
[ Dodano: 2017-03-15, 10:27 ]
Wiem że dupy nie urywa ale nagrałem filmik jak jedzie audi z 16v na digi pod maską. Po filmie czasy podobne do avant 2.8 quattro i na żywo też więc nie jest źle. Są jeszcze jakieś rezerwy a nie zapominajmy że silnik jest odprezony.
Ps. Na początku start z procedury ale z nie do końca wcisnietym gazem, druga próba już w opór i tak nie muli
Ten filmik dedykuję wszystkim którzy narzekają na ACE
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
Nieźle to jedzie powodzenia w ogarnianiu
osiołek sedan
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
Dobra jakis up moze zrobie
Zaczolem pasowac zaciski 4tloki jak widac z Merca, pod to idzie tarcza 320mm glownie dlatego aby 16" zima weszla i o dziwo wchodzi. Adaptery zrobione sa tak natomiast ze moge bezproblemowo c na 345mm
Zalozylem naklejeczki na halogeny hella
image sharecertificity.com
No i zregenerowalem lampy zespolone aby nadac autu rginalnego wygladu
post imagescertificity.com
image upload no size limitcertificity.com
Chyba jednak wroce do xenonu bo nic nie dorowna jakosci swiatla
Przymierzylem tez Avus III ale nie lezy tak jak poczciwa jedyneczka
forum image hostingcertificity.com
I jeszcze pomalowane BREMBO
free screenshot softwarecertificity.com
free photo uploadcertificity.com
Zaczolem pasowac zaciski 4tloki jak widac z Merca, pod to idzie tarcza 320mm glownie dlatego aby 16" zima weszla i o dziwo wchodzi. Adaptery zrobione sa tak natomiast ze moge bezproblemowo c na 345mm
Zalozylem naklejeczki na halogeny hella
image sharecertificity.com
No i zregenerowalem lampy zespolone aby nadac autu rginalnego wygladu
post imagescertificity.com
image upload no size limitcertificity.com
Chyba jednak wroce do xenonu bo nic nie dorowna jakosci swiatla
Przymierzylem tez Avus III ale nie lezy tak jak poczciwa jedyneczka
forum image hostingcertificity.com
I jeszcze pomalowane BREMBO
free screenshot softwarecertificity.com
free photo uploadcertificity.com
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
Z jakiego merca zaciski ? Z czego tarcza i jakie et tarczy ? Servo z b7 podchodzi p & p?
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Zaciski to w211 ale odpowiednie bo sa 2 rodzaje. Tarcze z pewnego audi 320mm. Serwo z a4 nie do konca p&p tzn rozstaw otworow sie zgadza ale sa dwa a nie 4, najlepiej przyspawac nakretki od tylu. Oraz trzeba przedljzyc widelki
[ Dodano: 2017-07-16, 21:42 ]
Pobawilem sie troche z przepustnica od S2 ktora lezala w garazu bo pomyslalem coby nie odblokowac troche dolotu memu bezsensownemu silnikowi. Po przeliczeniach wyszlo iz ma ona o 10% wieksze pole powierzchni niz konwencjonalna z ACE/9A po rozwiercie.
Dorobilem zatem adapter i sobie ja testuje. Auto przyjemniej reaguje na gaz ale jakis kosmo efektow nie odczowam, pewnie dlatego ze trzebaby cos zmienic w programie
[ Dodano: 2017-07-16, 21:42 ]
Pobawilem sie troche z przepustnica od S2 ktora lezala w garazu bo pomyslalem coby nie odblokowac troche dolotu memu bezsensownemu silnikowi. Po przeliczeniach wyszlo iz ma ona o 10% wieksze pole powierzchni niz konwencjonalna z ACE/9A po rozwiercie.
Dorobilem zatem adapter i sobie ja testuje. Auto przyjemniej reaguje na gaz ale jakis kosmo efektow nie odczowam, pewnie dlatego ze trzebaby cos zmienic w programie
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga