A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
1Ka znaczy digi 1? wbrew pozorom on ma dużo algorytmów zabezpieczajacych. Ja jak bede robił to u GTO i nie bede sie pierdzielił, wiem że od niego 16vt na digim smigająi z 320 km nie ma problemu. Ukłąd zaplonowy wazny aby był sprawny ale u mnie wszystko nowe. Boje sie tylko bo te silniki na digim ktore znam mają niższy od mojego stopien kompresji, u mnie coś ok 9,3:1
ABF ma DIGI III i jak sie mu daje boosta to troce glupieje i broni sie. To calkiem inny sterwnik jak digi I z g60 ktory od urodzenia pracowal z doladowaniem. Cewka w ABF tez troche slabsza niz w g60.
A co do kompresji to ABF mial zawsze 10.5:1.
ACE/6A czy 9A mialy albo 10.5:1 albo 10.8:1 b mialy rozne tloki -podebrane lub nie
A co do kompresji to ABF mial zawsze 10.5:1.
ACE/6A czy 9A mialy albo 10.5:1 albo 10.8:1 b mialy rozne tloki -podebrane lub nie
- zarzycki1993
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 17 gru 2011, 17:07
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
Żeby nie było że sie nic nie dzieje, przymiarka turbiny z TFSI. Prosze nie zwracać uwagi na flansze-jest to specjalny "wysoko-tempeteraturowy dąb kanadyjski niskopienny-boostowany". A tak naprawde to musiałem na szybko sprawdzić czy to wszystko siądzie w 16V na wysokim bloku. I powiem szczerze że da rade! :helm:
Do przeróbki wyjscie z turbiny-trzeba całkowicie odciąc silencer bo wadzi o łapę sprężarki klimatyzacji. Gdyby nie było, to nie ma problemu, ale jest i być musi.
Druga sprawa to do wykonania od nowa prawa łapa silnika bo wogóle nie ma na nią miejsca. Ale co to za mody :bajer:
Wczoraj natomiast z racji zmiany uszczelki pod deklem poprzymierzałem sobie nieco kolektor ssacy. NIestety do zciągnięcia dekla w ACE trzeba szarpać cały kolektor ssacy bo jest jednolity jednakże własnie dlatego odrazu moglem co nieco pomierzyc. "Co nie co" bo kolektor nie siada idealnie przez kruciec wody. Mam dwa wyjscia - albo przerobić kruciec wody albo brac sie za inny kolektor ssacy zbudowany na bazie 1.8T i flanszy z 16V. Niestety jest troche ciasno.
PS. NIe mogłem dojsc dlaczego uszczelka dekla mi puszcza i to tylko do jednej swiecy, na początku 4. Raz rozebrałem i złożyłem na silikon oraz nakrętki samohamowne- przy czym odwróciłem srodkową uszczelkę o 180 st (nie ma napisu TOP) nadal ciekło ale mniej ale teraz na 1 szym garze. Kolejne zdjecie dekla tym razem nowa uszcelka bez silikonu i narazie spokój. Okazało sie iż wewnętrzna uszczelka miała delikatną skaze. Okazało się również iż olej któy mam zastosowany w silniku rozpuszcza najlepszy silikon LOCTITE'a!
[ Dodano: 2017-03-15, 10:27 ]
Wiem że dupy nie urywa ale nagrałem filmik jak jedzie audi z 16v na digi pod maską. Po filmie czasy podobne do avant 2.8 quattro i na żywo też więc nie jest źle. Są jeszcze jakieś rezerwy a nie zapominajmy że silnik jest odprezony.
Ps. Na początku start z procedury ale z nie do końca wcisnietym gazem, druga próba już w opór i tak nie muli
Ten filmik dedykuję wszystkim którzy narzekają na ACE
Do przeróbki wyjscie z turbiny-trzeba całkowicie odciąc silencer bo wadzi o łapę sprężarki klimatyzacji. Gdyby nie było, to nie ma problemu, ale jest i być musi.
Druga sprawa to do wykonania od nowa prawa łapa silnika bo wogóle nie ma na nią miejsca. Ale co to za mody :bajer:
Wczoraj natomiast z racji zmiany uszczelki pod deklem poprzymierzałem sobie nieco kolektor ssacy. NIestety do zciągnięcia dekla w ACE trzeba szarpać cały kolektor ssacy bo jest jednolity jednakże własnie dlatego odrazu moglem co nieco pomierzyc. "Co nie co" bo kolektor nie siada idealnie przez kruciec wody. Mam dwa wyjscia - albo przerobić kruciec wody albo brac sie za inny kolektor ssacy zbudowany na bazie 1.8T i flanszy z 16V. Niestety jest troche ciasno.
PS. NIe mogłem dojsc dlaczego uszczelka dekla mi puszcza i to tylko do jednej swiecy, na początku 4. Raz rozebrałem i złożyłem na silikon oraz nakrętki samohamowne- przy czym odwróciłem srodkową uszczelkę o 180 st (nie ma napisu TOP) nadal ciekło ale mniej ale teraz na 1 szym garze. Kolejne zdjecie dekla tym razem nowa uszcelka bez silikonu i narazie spokój. Okazało sie iż wewnętrzna uszczelka miała delikatną skaze. Okazało się również iż olej któy mam zastosowany w silniku rozpuszcza najlepszy silikon LOCTITE'a!
[ Dodano: 2017-03-15, 10:27 ]
Wiem że dupy nie urywa ale nagrałem filmik jak jedzie audi z 16v na digi pod maską. Po filmie czasy podobne do avant 2.8 quattro i na żywo też więc nie jest źle. Są jeszcze jakieś rezerwy a nie zapominajmy że silnik jest odprezony.
Ps. Na początku start z procedury ale z nie do końca wcisnietym gazem, druga próba już w opór i tak nie muli
Ten filmik dedykuję wszystkim którzy narzekają na ACE
Dobra jakis up moze zrobie
Zaczolem pasowac zaciski 4tloki jak widac z Merca, pod to idzie tarcza 320mm glownie dlatego aby 16" zima weszla i o dziwo wchodzi. Adaptery zrobione sa tak natomiast ze moge bezproblemowo c na 345mm
Zalozylem naklejeczki na halogeny hella
image sharecertificity.com
No i zregenerowalem lampy zespolone aby nadac autu rginalnego wygladu
post imagescertificity.com
image upload no size limitcertificity.com
Chyba jednak wroce do xenonu bo nic nie dorowna jakosci swiatla
Przymierzylem tez Avus III ale nie lezy tak jak poczciwa jedyneczka
forum image hostingcertificity.com
I jeszcze pomalowane BREMBO
free screenshot softwarecertificity.com
free photo uploadcertificity.com
Zaczolem pasowac zaciski 4tloki jak widac z Merca, pod to idzie tarcza 320mm glownie dlatego aby 16" zima weszla i o dziwo wchodzi. Adaptery zrobione sa tak natomiast ze moge bezproblemowo c na 345mm
Zalozylem naklejeczki na halogeny hella
image sharecertificity.com
No i zregenerowalem lampy zespolone aby nadac autu rginalnego wygladu
post imagescertificity.com
image upload no size limitcertificity.com
Chyba jednak wroce do xenonu bo nic nie dorowna jakosci swiatla
Przymierzylem tez Avus III ale nie lezy tak jak poczciwa jedyneczka
forum image hostingcertificity.com
I jeszcze pomalowane BREMBO
free screenshot softwarecertificity.com
free photo uploadcertificity.com
Zaciski to w211 ale odpowiednie bo sa 2 rodzaje. Tarcze z pewnego audi 320mm. Serwo z a4 nie do konca p&p tzn rozstaw otworow sie zgadza ale sa dwa a nie 4, najlepiej przyspawac nakretki od tylu. Oraz trzeba przedljzyc widelki
[ Dodano: 2017-07-16, 21:42 ]
Pobawilem sie troche z przepustnica od S2 ktora lezala w garazu bo pomyslalem coby nie odblokowac troche dolotu memu bezsensownemu silnikowi. Po przeliczeniach wyszlo iz ma ona o 10% wieksze pole powierzchni niz konwencjonalna z ACE/9A po rozwiercie.
Dorobilem zatem adapter i sobie ja testuje. Auto przyjemniej reaguje na gaz ale jakis kosmo efektow nie odczowam, pewnie dlatego ze trzebaby cos zmienic w programie
[ Dodano: 2017-07-16, 21:42 ]
Pobawilem sie troche z przepustnica od S2 ktora lezala w garazu bo pomyslalem coby nie odblokowac troche dolotu memu bezsensownemu silnikowi. Po przeliczeniach wyszlo iz ma ona o 10% wieksze pole powierzchni niz konwencjonalna z ACE/9A po rozwiercie.
Dorobilem zatem adapter i sobie ja testuje. Auto przyjemniej reaguje na gaz ale jakis kosmo efektow nie odczowam, pewnie dlatego ze trzebaby cos zmienic w programie
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.