Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 29 sty 2017, 21:06

A czym to miałeś wystrojone? Digi 1 cofa sporo zapłon jak wykryje stuk moze poprostu wykrywał.
Sam stroiłes digi?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 sty 2017, 21:58

Taaa 1ka jak to w ABFie. Stuki były nowe na 17 niutów a nie 25 aby mniej łapały. Sterownik dałem miejscowym tunerom co znają się na rzeczy. Zrobili co chciałem i jak chciałem. Przypuszczam, że wycinał ze względu na sondę. Mogło być za biednie - wtryski seryjne, pompa seryjna.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 30 sty 2017, 10:23

1Ka znaczy digi 1? wbrew pozorom on ma dużo algorytmów zabezpieczajacych. Ja jak bede robił to u GTO i nie bede sie pierdzielił, wiem że od niego 16vt na digim smigająi z 320 km nie ma problemu. Ukłąd zaplonowy wazny aby był sprawny ale u mnie wszystko nowe. Boje sie tylko bo te silniki na digim ktore znam mają niższy od mojego stopien kompresji, u mnie coś ok 9,3:1

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 30 sty 2017, 15:15

ABFy miały Digifanta 1. ABF ma 10,8:1 lub 11,0:1 w zależności który wypust szedł. Nie wiem jak to robili skoro tłoki i czapka w obu przypadkach taka sama.

Nie mniej jednak skoro dajesz do Krzyśka to poradzi sobie :-) Nie takie cuda już robił :-) Nawet na odległość :P

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 30 sty 2017, 19:30

ABF ma DIGI III i jak sie mu daje boosta to troce glupieje i broni sie. To calkiem inny sterwnik jak digi I z g60 ktory od urodzenia pracowal z doladowaniem. Cewka w ABF tez troche slabsza niz w g60.

A co do kompresji to ABF mial zawsze 10.5:1.
ACE/6A czy 9A mialy albo 10.5:1 albo 10.8:1 b mialy rozne tloki -podebrane lub nie

Awatar użytkownika
zarzycki1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 17 gru 2011, 17:07
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: zarzycki1993 » 31 sty 2017, 18:39

No kolego :) odgrzewam bo temat musiałem długo szukać :) a na prawdę sporo się zmieniło :) pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 03 lut 2017, 22:25

Zaszokował mnie trochę temat okok nie spodziewałem się tak niespotykanego podejścia do auta okok Ale to się ceni, gratuluje i życzę powodzenia. oklasky
Auto pięknie się prezentuje.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 15 mar 2017, 10:28

Żeby nie było że sie nic nie dzieje, przymiarka turbiny z TFSI. Prosze nie zwracać uwagi na flansze-jest to specjalny "wysoko-tempeteraturowy dąb kanadyjski niskopienny-boostowany". A tak naprawde to musiałem na szybko sprawdzić czy to wszystko siądzie w 16V na wysokim bloku. I powiem szczerze że da rade! :helm:
Do przeróbki wyjscie z turbiny-trzeba całkowicie odciąc silencer bo wadzi o łapę sprężarki klimatyzacji. Gdyby nie było, to nie ma problemu, ale jest i być musi.
Druga sprawa to do wykonania od nowa prawa łapa silnika bo wogóle nie ma na nią miejsca. Ale co to za mody :bajer:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wczoraj natomiast z racji zmiany uszczelki pod deklem poprzymierzałem sobie nieco kolektor ssacy. NIestety do zciągnięcia dekla w ACE trzeba szarpać cały kolektor ssacy bo jest jednolity jednakże własnie dlatego odrazu moglem co nieco pomierzyc. "Co nie co" bo kolektor nie siada idealnie przez kruciec wody. Mam dwa wyjscia - albo przerobić kruciec wody albo brac sie za inny kolektor ssacy zbudowany na bazie 1.8T i flanszy z 16V. Niestety jest troche ciasno.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PS. NIe mogłem dojsc dlaczego uszczelka dekla mi puszcza i to tylko do jednej swiecy, na początku 4. Raz rozebrałem i złożyłem na silikon oraz nakrętki samohamowne- przy czym odwróciłem srodkową uszczelkę o 180 st (nie ma napisu TOP) nadal ciekło ale mniej ale teraz na 1 szym garze. Kolejne zdjecie dekla tym razem nowa uszcelka bez silikonu i narazie spokój. Okazało sie iż wewnętrzna uszczelka miała delikatną skaze. Okazało się również iż olej któy mam zastosowany w silniku rozpuszcza najlepszy silikon LOCTITE'a!

[ Dodano: 2017-03-15, 10:27 ]
Wiem że dupy nie urywa ale nagrałem filmik jak jedzie audi z 16v na digi pod maską. Po filmie czasy podobne do avant 2.8 quattro i na żywo też więc nie jest źle. Są jeszcze jakieś rezerwy a nie zapominajmy że silnik jest odprezony.

Ps. Na początku start z procedury ale z nie do końca wcisnietym gazem, druga próba już w opór i tak nie muli

Ten filmik dedykuję wszystkim którzy narzekają na ACE


Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 16 mar 2017, 10:45

piwoa80 Nieźle to jedzie powodzenia w ogarnianiu

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 30 kwie 2017, 10:50

Dobra jakis up moze zrobie
Zaczolem pasowac zaciski 4tloki jak widac z Merca, pod to idzie tarcza 320mm glownie dlatego aby 16" zima weszla i o dziwo wchodzi. Adaptery zrobione sa tak natomiast ze moge bezproblemowo c na 345mm
Obrazek

Obrazek

Zalozylem naklejeczki na halogeny hella
Obrazek

Obrazekimage sharecertificity.com

No i zregenerowalem lampy zespolone aby nadac autu rginalnego wygladu
Obrazekpost imagescertificity.com
Obrazekimage upload no size limitcertificity.com
Chyba jednak wroce do xenonu bo nic nie dorowna jakosci swiatla

Przymierzylem tez Avus III ale nie lezy tak jak poczciwa jedyneczka
Obrazekforum image hostingcertificity.com

I jeszcze pomalowane BREMBO
Obrazekfree screenshot softwarecertificity.com
Obrazekfree photo uploadcertificity.com

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 15 lip 2017, 09:57

Z jakiego merca zaciski ? Z czego tarcza i jakie et tarczy ? Servo z b7 podchodzi p & p?

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 16 lip 2017, 21:42

Zaciski to w211 ale odpowiednie bo sa 2 rodzaje. Tarcze z pewnego audi 320mm. Serwo z a4 nie do konca p&p tzn rozstaw otworow sie zgadza ale sa dwa a nie 4, najlepiej przyspawac nakretki od tylu. Oraz trzeba przedljzyc widelki

[ Dodano: 2017-07-16, 21:42 ]
Pobawilem sie troche z przepustnica od S2 ktora lezala w garazu bo pomyslalem coby nie odblokowac troche dolotu memu bezsensownemu silnikowi. Po przeliczeniach wyszlo iz ma ona o 10% wieksze pole powierzchni niz konwencjonalna z ACE/9A po rozwiercie.

Dorobilem zatem adapter i sobie ja testuje. Auto przyjemniej reaguje na gaz ale jakis kosmo efektow nie odczowam, pewnie dlatego ze trzebaby cos zmienic w programie

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

osi29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 24 gru 2014, 08:43
Imię: Daniel
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Lubin

Post autor: osi29 » 17 lip 2017, 09:35

Marszall jaki koszt regeneracji reflektorów ?

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 17 lip 2017, 15:29

80 odbłyśnik + 40 ramka i to x2 bo dwie lampy + koszty wysyłki

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 24 sie 2017, 14:44

Ciekawy pomysł na silnik. Jestem pod wrażeniem. Ze startu większa pojemność niż w 1.8t i mocniejszy blok jak i głowica. Jakbyś dał kute korby i panewki mógłbyś go ostro dmuchać tylko one są najsłabszym ogniwem... Będę bacznie obserwować temat.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl