Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4]Quattro Avant od eSPe

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Maciek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Maciek_B4 » 19 wrz 2014, 18:41

w sobotę obejrzę z bliska <ok> mam nadzieję, że na nowych kołach :mrgreen:
Róbmy Audi, nie samymi golfami człowiek żyje :)
https://audi80.pl/topics127/audi-80- ... t82418.htm

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 wrz 2014, 18:47

Nowe koła są na nowy sezon.
Nie mam gum 18tek a szkoda mi mrozić hajs na nie na zimę skoro i tak w nich nie pojeżdżę zbytnio bo juz zima za pasem. &#128522;

Awatar użytkownika
damian_xyz
Moderator
Moderator
Posty: 656
Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
Imię: Damian
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1.3 FY
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: damian_xyz » 02 lis 2014, 17:26

Gratuluję wygranej w 80tka Miesiąca Październik 2014.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 24 cze 2015, 17:39

Dzięki. :mrgreen:

[ Dodano: 2014-11-12, 11:31 ]
Powoli coś tam się tworzy.
Zakupiony dupowóz do turlania się na codzień i po taniości bo w elpidżi. Dzięki temu iż avant teraz będzie jeździł już od święta lub gdy się stęsknię za twardą motoryzacją to będzie można podziałać coś przy avancie bez obawy iż bieżące usterki wyprzedzają mody.
Na zimę plan jest na dokończenie w spokoju pakietu eskowego bo dotychczas notoryczny brak wolnego czasu nie pozwalał tj w końcu montaż progów, znalezienie do wiosny nowych gumek na nowe koło, trochę remontów i kosmetyki tego co się sypnęło przy bieżącej eksploatacji.

No i jest już realny plan na spowalniacze na razie przód (już dotarł i grzeczne czeka sobie na montaż do wiosny). Zastanawiam się jeszcze co zrobić z heblami z tyłu bo OEM zacisk jeden coś podcieka a chyba korozja w nim jest taka że chyba trzeba by go i tak wymieniać. Myślałem czy przy okazji wymiany jednego zacisku oba zregenerować w piach i proszek czy pomyśleć nad czymś innym.

Z dupereli wrócił OEMowy grill bo tamten customowy się opatrzył mi jakoś.

[ Dodano: 2015-06-24, 17:33 ]
Krótkie fotostory.
Stare tylne heble już słabe były. Zacisk jeden ciekł. <oczoplas>
Obrazek

Stary przód (G60) dwutłoczkowy też już wyeksploatowany
Obrazek Obrazek Obrazek
tyle że przodem hamowało i było sprawne ale tarcze i klocki wołały już o pomstę do nieba.

Wpadł pomysł na upgrade przy okazji.
przód czterotłoczkowe brembo do tego tarcza 321mm (obecnie było 276mm wentylowane z zaciskiem 2 tłoczkowym) i na tył zaciski na tarczy wentylowanej 269mm (obecnie były 245 lite niewentylowane).

Na foto tylne zaciski jeszcze do reanimacji.
Obrazek Obrazek

Porównanie obecnej oryginalnej tarczy przedniej 276mm z zacisku Girling 60 (dwutłoczkowego) z docelową 321mm.
Obrazek

Pierwsze przymiarki przodu
Obrazek Obrazek Obrazek

Już zamontowane i spasowane na nowej tarczy (przymiarki były na używce pożyczonej)
Obrazek Obrazek

Przód miał być P&P jak zapewniał sprzedawca (z forum) z nietanimi adapterami a wyszło jak zwykle - trzeba było troszkę dostosować adaptery. A w zasadzie to fizycznie marianb dostosował.

Cdn...

Awatar użytkownika
Lukas624
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 219
Rejestracja: 10 maja 2013, 20:40
Lokalizacja: Konarzew/Krotoszyn

Post autor: Lukas624 » 24 cze 2015, 18:13

A już myślałem, że Audi sprzedane, albo coś podobnego :mrgreen:
Moje LaSSerowe Toczydło :-D

JEST: Simson SCHWALBE '85 :-D
JEST: Audi 80 B4 2.0 ABK '12/92 :mrgreen:
JEST: Audi 80 B4 1.9 TDI '10/93 (ojca)

*WAUZZZ8CZPA0165124

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 24 cze 2015, 23:21

Lukas624 pisze:A już myślałem, że Audi sprzedane, albo coś podobnego :mrgreen:
Nie ma takiej opcji. ;-)


----------------------
Kolejna paczka zdjęć.
Zaciski tył wypiaskowane i pomalowane.
Przymiarki na aucie z nową tarczą, klockami i kompletnym zestawem naprawczym:

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Customowy dystans pomiędzy tarczę a piastę (za co wielkie dzięki dla marianb)
Rys poglądowy
ObrazekObrazek

wynik pracy marianb
Obrazek



efekt końcowy na kole Avus I 18"
Przód
Obrazek
Tył
Obrazek

Całość
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek


Podsumowanie:
- Przód zacisk 4 tłoczkowy Brembo + tarcza 321/30mm z S6 C5
- Tył zacisk 1 tłoczkowy + tarcza 269mm wentylowana z A8 D2
- Koła Avus I 18" 8J ET 48 + dystans 15mm na przód
- opony NOKIAN zLine 225/40/18
Ostatnio zmieniony 01 sie 2015, 00:09 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 25 cze 2015, 06:18

Zaciski tył z a8 ? ładnie to wygląda i pewnie fajnie hamulcuje :-D
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 25 cze 2015, 07:18

Zmiana na wielki plus <ok>
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 cze 2015, 07:35

widziałem na FB, dziwię się, że dałeś napis brembo, a nie porszu... dlaczego tak?
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 25 cze 2015, 08:11

Kolczat pisze:dałeś napis brembo, a nie porszu... dlaczego tak?
Bo takie zaciski już kupiłem gotowe zregenerowane, z adapterem "paaaaanie tylko wsadzać i śmigać".

Poza tym w niczym to nie przeszkadza. Zaciski dla Porsche robi Brembo.
brabus124 pisze:pewnie fajnie hamulcuje :-D
Na razie się dociera wszystko itp. Cylinderki, bebechy, tarcze klocki wsio nówki.
Jeszcze nie testowałem "na dęba" hebli ale pierwsze wrażenia pozytywne.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 cze 2015, 08:43

eSPe pisze:Zaciski dla Porsche robi Brembo.
wiem właśnie, dlatego nie było by to jakimś złym posunięciem, ale skoro takie kupiłeś to kicha, bo kolejne malowanie i nakładanie napisu to kolejne wydatki, chociaż ja bym się i tak szarpnął bo uważam że lepiej wygląda napis porszu niż brembo ;-)
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 25 cze 2015, 08:50

Na Avus'ach wygląda idealnie, auto nie do poznania!
Posunięcia z heblami nie ma co komentować, bo wiadomo że jak najbardziej na plus! :)
B4 quattro 4.2 BiTurbo :D <--- 80-b4-quattro-42-abz-t71946.html
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 25 cze 2015, 09:00

Kolczat pisze:napis porszu niż brembo ;-)
eee tam. takie detale.
kuba411vm pisze:Na Avus'ach wygląda idealnie, auto nie do poznania!
Dzięki. Bałem się jak siądą. Nie mam jakiejś tam gleby więc wszelkie naciągi i "cieńsze" opony odpadały.
Poza tym podeszło bez zakupu dodatkowych dystansów. Na przodzie jest 15mm te co miałem tył bez dystansu nakładanego (jest tylko ten customowy 7,8mm pod tarczą).
Można by je popasować lepiej ale to w przypadku większej gleby. Na tym obniżeniu co mam nie ma sensu się bawić chyba.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 25 cze 2015, 16:22

Mnie bardzo leży ten wzór avusa chciałbym ,ale w 16 <ok> super wygląda panie <piwo>

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 25 cze 2015, 21:21

No muszę przyznać że zaciski świetnie uzupełniają nowe koło, jeszcze progi S2 i będzie <ok>

eSPe, powiedz mi jeszcze czy ja dobrze widzę że masz zwykłe wahacze na przodzie? czy mnie wzrok już myli?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga