[B4]Quattro Avant od eSPe
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dzięki. :mrgreen:
[ Dodano: 2014-11-12, 11:31 ]
Powoli coś tam się tworzy.
Zakupiony dupowóz do turlania się na codzień i po taniości bo w elpidżi. Dzięki temu iż avant teraz będzie jeździł już od święta lub gdy się stęsknię za twardą motoryzacją to będzie można podziałać coś przy avancie bez obawy iż bieżące usterki wyprzedzają mody.
Na zimę plan jest na dokończenie w spokoju pakietu eskowego bo dotychczas notoryczny brak wolnego czasu nie pozwalał tj w końcu montaż progów, znalezienie do wiosny nowych gumek na nowe koło, trochę remontów i kosmetyki tego co się sypnęło przy bieżącej eksploatacji.
No i jest już realny plan na spowalniacze na razie przód (już dotarł i grzeczne czeka sobie na montaż do wiosny). Zastanawiam się jeszcze co zrobić z heblami z tyłu bo OEM zacisk jeden coś podcieka a chyba korozja w nim jest taka że chyba trzeba by go i tak wymieniać. Myślałem czy przy okazji wymiany jednego zacisku oba zregenerować w piach i proszek czy pomyśleć nad czymś innym.
Z dupereli wrócił OEMowy grill bo tamten customowy się opatrzył mi jakoś.
[ Dodano: 2015-06-24, 17:33 ]
Krótkie fotostory.
Stare tylne heble już słabe były. Zacisk jeden ciekł. <oczoplas>
Stary przód (G60) dwutłoczkowy też już wyeksploatowany
tyle że przodem hamowało i było sprawne ale tarcze i klocki wołały już o pomstę do nieba.
Wpadł pomysł na upgrade przy okazji.
przód czterotłoczkowe brembo do tego tarcza 321mm (obecnie było 276mm wentylowane z zaciskiem 2 tłoczkowym) i na tył zaciski na tarczy wentylowanej 269mm (obecnie były 245 lite niewentylowane).
Na foto tylne zaciski jeszcze do reanimacji.
Porównanie obecnej oryginalnej tarczy przedniej 276mm z zacisku Girling 60 (dwutłoczkowego) z docelową 321mm.
Pierwsze przymiarki przodu
Już zamontowane i spasowane na nowej tarczy (przymiarki były na używce pożyczonej)
Przód miał być P&P jak zapewniał sprzedawca (z forum) z nietanimi adapterami a wyszło jak zwykle - trzeba było troszkę dostosować adaptery. A w zasadzie to fizycznie marianb dostosował.
Cdn...
[ Dodano: 2014-11-12, 11:31 ]
Powoli coś tam się tworzy.
Zakupiony dupowóz do turlania się na codzień i po taniości bo w elpidżi. Dzięki temu iż avant teraz będzie jeździł już od święta lub gdy się stęsknię za twardą motoryzacją to będzie można podziałać coś przy avancie bez obawy iż bieżące usterki wyprzedzają mody.
Na zimę plan jest na dokończenie w spokoju pakietu eskowego bo dotychczas notoryczny brak wolnego czasu nie pozwalał tj w końcu montaż progów, znalezienie do wiosny nowych gumek na nowe koło, trochę remontów i kosmetyki tego co się sypnęło przy bieżącej eksploatacji.
No i jest już realny plan na spowalniacze na razie przód (już dotarł i grzeczne czeka sobie na montaż do wiosny). Zastanawiam się jeszcze co zrobić z heblami z tyłu bo OEM zacisk jeden coś podcieka a chyba korozja w nim jest taka że chyba trzeba by go i tak wymieniać. Myślałem czy przy okazji wymiany jednego zacisku oba zregenerować w piach i proszek czy pomyśleć nad czymś innym.
Z dupereli wrócił OEMowy grill bo tamten customowy się opatrzył mi jakoś.
[ Dodano: 2015-06-24, 17:33 ]
Krótkie fotostory.
Stare tylne heble już słabe były. Zacisk jeden ciekł. <oczoplas>
Stary przód (G60) dwutłoczkowy też już wyeksploatowany
tyle że przodem hamowało i było sprawne ale tarcze i klocki wołały już o pomstę do nieba.
Wpadł pomysł na upgrade przy okazji.
przód czterotłoczkowe brembo do tego tarcza 321mm (obecnie było 276mm wentylowane z zaciskiem 2 tłoczkowym) i na tył zaciski na tarczy wentylowanej 269mm (obecnie były 245 lite niewentylowane).
Na foto tylne zaciski jeszcze do reanimacji.
Porównanie obecnej oryginalnej tarczy przedniej 276mm z zacisku Girling 60 (dwutłoczkowego) z docelową 321mm.
Pierwsze przymiarki przodu
Już zamontowane i spasowane na nowej tarczy (przymiarki były na używce pożyczonej)
Przód miał być P&P jak zapewniał sprzedawca (z forum) z nietanimi adapterami a wyszło jak zwykle - trzeba było troszkę dostosować adaptery. A w zasadzie to fizycznie marianb dostosował.
Cdn...
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie ma takiej opcji.Lukas624 pisze:A już myślałem, że Audi sprzedane, albo coś podobnego :mrgreen:
----------------------
Kolejna paczka zdjęć.
Zaciski tył wypiaskowane i pomalowane.
Przymiarki na aucie z nową tarczą, klockami i kompletnym zestawem naprawczym:
Customowy dystans pomiędzy tarczę a piastę (za co wielkie dzięki dla marianb)
Rys poglądowy
wynik pracy marianb
efekt końcowy na kole Avus I 18"
Przód
Tył
Całość
Podsumowanie:
- Przód zacisk 4 tłoczkowy Brembo + tarcza 321/30mm z S6 C5
- Tył zacisk 1 tłoczkowy + tarcza 269mm wentylowana z A8 D2
- Koła Avus I 18" 8J ET 48 + dystans 15mm na przód
- opony NOKIAN zLine 225/40/18
Ostatnio zmieniony 01 sie 2015, 00:09 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Bo takie zaciski już kupiłem gotowe zregenerowane, z adapterem "paaaaanie tylko wsadzać i śmigać".Kolczat pisze:dałeś napis brembo, a nie porszu... dlaczego tak?
Poza tym w niczym to nie przeszkadza. Zaciski dla Porsche robi Brembo.
Na razie się dociera wszystko itp. Cylinderki, bebechy, tarcze klocki wsio nówki.brabus124 pisze:pewnie fajnie hamulcuje
Jeszcze nie testowałem "na dęba" hebli ale pierwsze wrażenia pozytywne.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
eee tam. takie detale.Kolczat pisze:napis porszu niż brembo
Dzięki. Bałem się jak siądą. Nie mam jakiejś tam gleby więc wszelkie naciągi i "cieńsze" opony odpadały.kuba411vm pisze:Na Avus'ach wygląda idealnie, auto nie do poznania!
Poza tym podeszło bez zakupu dodatkowych dystansów. Na przodzie jest 15mm te co miałem tył bez dystansu nakładanego (jest tylko ten customowy 7,8mm pod tarczą).
Można by je popasować lepiej ale to w przypadku większej gleby. Na tym obniżeniu co mam nie ma sensu się bawić chyba.