Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 30 sty 2014, 22:30

Auto jak kiedyś Solskiera, przypomniałem sobie "dobre czasy" <ok>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 31 sty 2014, 06:08

Hmm.. Auto Solskiera to dla mnie cel i marzenie :mrgreen:

[ Dodano: 2014-01-31, 21:16 ]
Dziś po wielkim zmaganiu założyłem sam IC i zderzak, za jakiś czas połączę tylko przewody i powinno działać. Robiłem sam więc motania się było naprawdę dużo. Za jakiś czas może wrzucę foty. ;-)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 01 lut 2014, 11:21

brabus124 pisze:Hmm.. Auto Solskiera to dla mnie cel i marzenie :mrgreen:

[ Dodano: 2014-01-31, 21:16 ]
Dziś po wielkim zmaganiu założyłem sam IC i zderzak, za jakiś czas połączę tylko przewody i powinno działać. Robiłem sam więc motania się było naprawdę dużo. Za jakiś czas może wrzucę foty. ;-)
Wrzucaj foty tego agresora hehe <ok>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 02 lut 2014, 19:13

Na razie nie mam możliwości wrzucić foto bo nie mam kabla do podłączenia do kompa :-> , poza tym zrobiłem mało zdjęć i marnej jakości bo garaż w którym robiłem nie był zbyt przestronny :->

Na razie jeżdżę na org. IC a FMIC tylko jest zamontowany, jeśli będę miał czas na dniach to podłączę przewody i będzie faza testów :-D
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 02 lut 2014, 20:30

brabus124, mógłbyś mi przybliżyć hamulce z tyłu? bo zastanawiam sie na takim zestawem do siebie ale chciałbym zobaczyc jak to wygląda na aucie i ile przeróbek potrzeba... i czy seryjna pompa hamulcowa wyrabia i servo tez....

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 02 lut 2014, 21:59

icemerc, Więc tak, Zaciski i jarzma mam od Audi V8 Girling 41/43, tarcze od audi B4 przód wentylowane 280mm stoczone do 270mm i przetoczone po osi ok. 18mm, przewód elastyczny musi być dłuższy od org. linka od ręcznego jest przekręcona i podchodzi do zacisku od boku (org. podchodzi od dołu ale się spokojnie poddaje) blachę osłaniającą tarcze wystarczy po odginać. Pompa spokojnie wyrabia, servo również. Mam u siebie odłączone cięgno od korektora siły hamowania więc tył jeszcze bardziej hamuje. Na śniegu/ lodzie próbuję czasem spowodować poślizg tyłu agresywnie skręcając i jednocześnie hamując i powiem że hamulec działa super, tył nigdy mi nie wychodzi bokiem, zawsze przód łapie mocniej a do tego ABS robi robotę.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 02 lut 2014, 22:31

brabus124, hm ciekawe czy podeszła by tarcza 269x20 jaka jest seryjnie w moim rozstawie czyli 5x112... przewód elastyczny od V8 czy dorabiałes na zamowienie jeżeli chodzi o długośc? . Przód ja mam 312 mmm wieć jest pozytywnie, ale dla poprawy samopoczucia z seryjnego tyłu chyba 249mmm wolałbym 269 i wentylowany bo seria lita jest. Tył z tego co sie orientowałem w 30 % hamuje, przód 70 %.
Cały zestaw z rozbitka dorwałes rozumiem lub anglika?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 03 lut 2014, 18:09

icemerc, Nie, Zaciski z jarzmami zamówiłem z Allegro, wyszło dość tanio, tarcze kupiłem nowe, ale taniej jest zrobić z używanych bo i tak najlepiej przetoczyć tarczę po szerokości bo et tarczy którą wybrałem (b4 przód) nie jest idealna żeby założyć na jarzmo V8. Właściwie to u mnie tarcza stoczona jest do 18mm i jeszcze dana podkładka pod jarzmo. Najważniejsze w doborze tarczy jest właśnie jej ET. Sprawdź w katalogu Inter cars jakie et ma tarcza od audi V8 i być może p&p podejdzie do twojej audi więc nic nie będziesz musiał obrabiać. Z tego co wiem to na tyle masz org. 245mm na zacisku LUC 38mm :-P

[ Dodano: 2014-02-03, 18:41 ]
Sam sprawdziłem w ICarsie Masz org w c4 2.5 Quattro tył et. 64mm w V8 59,5mm a a8 46mm. więc żadna nie pasuje, trzeba jeszcze trochę poszperać ;-)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 03 lut 2014, 19:41

brabus124, włąsnie 245 mało sie pomyliłem :-P zostaje mi szukanie S6 dawcy, tam tył był na wentylu i 269 i tarcza pasuje wtedy P&P

dzieki kolego wielkie:)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 03 lut 2014, 19:52

icemerc, Spoko ;-)

[ Dodano: 2014-02-07, 19:45 ]
Dziś podłączyłem już FMIC :mrgreen: Na razie zrobiłem małe testy w terenie zabudowanym więc za mało by coś więcej powiedzieć, silnik pracuje jakby ciut ciszej, i ciut żwawszy jest ale to jeszcze trzeba przebadać :lol: Po dynamiczniejszej jeździe jedna strona IC letnia a druga zdecydowanie zimna :-D
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 11 lut 2014, 00:02

foty, foty, foty! furex fajny i mody, zgdamy sie kiedys na mini spota jak bede lecial na polnoc

Pozdrawiam :)
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 12 lut 2014, 20:59

_Dave, Na razie cienko z fotami, obecnie pracuję nad catch tankiem i myślę o udrożnieniu dodatkowego otworu w puszcze filtra powietrza ;-) i wypuszczeniu stamtąd jakiegoś przewodu elastycznego do dołu aż do kratki w zderzaku, żeby zaciągało tylko zimne powietrze :-)
Poza tym zabieram się powoli do spawania tylnego zderzaka Coupe, ale nie wiem czy mi to wyjdzie :-|
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 16 lut 2014, 17:45

jak ci wyjdzie to wpadne do ciebie na majowke i mi tez pospawasz ;) powodzenia kolego.
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 lut 2014, 19:15

_Dave, Dzięki, jedna strona pospawana, ale jak będzie się trzymać.. ? :-P oby dobrze :-P Robię ratami bo nie mam za wiele czasu na to, ale do wiosny i tak nie planuję zakładać więc na spokojnie. Tym bardziej że nie mam tylnej belki z b4 a nie chce niszczyć mojego zderzaka, bo jest w dobrym stanie. :->
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

MatejuszA80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 13 lut 2014, 19:24

Zawieszenie

Post autor: MatejuszA80 » 16 lut 2014, 19:46

aa na jakim zawieszeniu sie wozisz?? gwint czy co masz ? ;D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga