[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Jeśli chodzi o zderzak i IC to na razie tak zostanie. Też mi sie nie podoba, ale ceny zderzaków S2 są dla mnie zabójcze a pod seryjny pakować IC to też słaby temat z czasem jakoś to ogarnę.
Kolektor ASZ mam od dawna i jest ok. Później wrzucę foty silnika.
Kolektor ASZ mam od dawna i jest ok. Później wrzucę foty silnika.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Maciek., Ic byl oryginalnie czarny ( seryjny z opla frontery) ale rdzeń był już poodbijany przez kamienie. Zdecydowalem że cały IC wypiaskuje ( dla poprawy wydajności chłodzenia) Zderzak jest w slabym stanie i nie chce na razie w niego inwestować.
[ Dodano: 2017-08-06, 20:00 ]
Silnik dotarty Zrobione już ok. 4000km, teraz silnik pracuje już na 5w40 Valvoline ( przyszłościowo będzie Millers lub Liqui Moly)
Muszę jeszcze ogarnąć większy mapsesor i napisać porządny program, obecnie przeładowuje mi zdrowo i muszę się pilnować żeby nie przekraczać 1.5Bar
Dymu nie ma auto nie łapie temp. wyższej jak 89'C nawet przy prędkościach 160km/h - olej przy takiej jeździe dochodzi do niecałych 90'C a przy prędkości ok. 100km/h spada do ok. 80'C
Poliuretany zdają egzamin i auto trzyma się drogi jak trzeba. Hamulce po remoncie również działają o wiele lepiej 20% skuteczniejsze, ABS łapie dopiero przy bardzo mocnym hamowaniu ( wcześniej łapał trochę wcześniej, teraz mocniej hamuje tył)
[ Dodano: 2017-08-27, 21:32 ]
Zrobiłem sobie zimny dolot od puszki filtra do kratki wlotowej w zderzaku Silnik jeszcze gorzej się nagrzewa przy jeździe 100km/h długi czas mam ok. 85'C dopiero po dłuższym czasie jest 88'C tak jak otwiera termostat. Ogólnie jest bardzo wyczuwalna różnica w mocy silnika przy wieczornej porze kiedy jest deszcz lub po deszczu ( duża wilgotność powietrza) auto robi się wtedy bardzo żwawe - co lubię
[ Dodano: 2017-09-20, 17:01 ]
Był test spalania, odcinek 1300km, z czego 600 w trasie 110-130Km/h i reszta w trybie pół miejskim z dynamiczną jazdą - 6l/100km - jestem zadowolony
Założyłem wkładkę pipercross i testuje, dolot trochę glosniejszy i ciut lepiej reaguje turbo ale ze program jest bardzo lajtowy i jest nadmiar powietrza - nie przyczynilo się to do osiągów
[ Dodano: 2017-08-06, 20:00 ]
Silnik dotarty Zrobione już ok. 4000km, teraz silnik pracuje już na 5w40 Valvoline ( przyszłościowo będzie Millers lub Liqui Moly)
Muszę jeszcze ogarnąć większy mapsesor i napisać porządny program, obecnie przeładowuje mi zdrowo i muszę się pilnować żeby nie przekraczać 1.5Bar
Dymu nie ma auto nie łapie temp. wyższej jak 89'C nawet przy prędkościach 160km/h - olej przy takiej jeździe dochodzi do niecałych 90'C a przy prędkości ok. 100km/h spada do ok. 80'C
Poliuretany zdają egzamin i auto trzyma się drogi jak trzeba. Hamulce po remoncie również działają o wiele lepiej 20% skuteczniejsze, ABS łapie dopiero przy bardzo mocnym hamowaniu ( wcześniej łapał trochę wcześniej, teraz mocniej hamuje tył)
[ Dodano: 2017-08-27, 21:32 ]
Zrobiłem sobie zimny dolot od puszki filtra do kratki wlotowej w zderzaku Silnik jeszcze gorzej się nagrzewa przy jeździe 100km/h długi czas mam ok. 85'C dopiero po dłuższym czasie jest 88'C tak jak otwiera termostat. Ogólnie jest bardzo wyczuwalna różnica w mocy silnika przy wieczornej porze kiedy jest deszcz lub po deszczu ( duża wilgotność powietrza) auto robi się wtedy bardzo żwawe - co lubię
[ Dodano: 2017-09-20, 17:01 ]
Był test spalania, odcinek 1300km, z czego 600 w trasie 110-130Km/h i reszta w trybie pół miejskim z dynamiczną jazdą - 6l/100km - jestem zadowolony
Założyłem wkładkę pipercross i testuje, dolot trochę glosniejszy i ciut lepiej reaguje turbo ale ze program jest bardzo lajtowy i jest nadmiar powietrza - nie przyczynilo się to do osiągów
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Wpadł nowy program, 1.48bar na chwilę obecną siedzi jeszcze ori map sensor więc nie poszaleje się w ciśnieniem
Auto obecnie ma ok. 160KM i ok. 350Nm jeździ się dobrze.
Zauważyłem że przez wstawienie większej chłodniczki ( wymiennika ciepła woda/olej) olej szybciej łapie temperaturę. Przy 75-80'C wody, temp. Oleju ma 60'C
Auto obecnie ma ok. 160KM i ok. 350Nm jeździ się dobrze.
Zauważyłem że przez wstawienie większej chłodniczki ( wymiennika ciepła woda/olej) olej szybciej łapie temperaturę. Przy 75-80'C wody, temp. Oleju ma 60'C
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5443
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Krzysiek 84, I taki był mój cel z tą chłodniczką oleju
Olej ma się zagrzać jak najszybciej żeby kozna było dać ognia
Na nowym programie zdecydowanie polepszyl sie dół i górą tez trochę lepiej idzie.
Mam takie myśli żeby wrzucić wtryski 0.230mm WZM i dać jeszcze większą stronę zimną do tego gt18
Mam material i być może zbuduje sobie gt1852v
Olej ma się zagrzać jak najszybciej żeby kozna było dać ognia
Na nowym programie zdecydowanie polepszyl sie dół i górą tez trochę lepiej idzie.
Mam takie myśli żeby wrzucić wtryski 0.230mm WZM i dać jeszcze większą stronę zimną do tego gt18
Mam material i być może zbuduje sobie gt1852v
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
brabus124 moim zdaniem 350Nm na ośkę to już jest wystarczająco, dobre opony jeszcze trzymają auto w ryzach.
Miałem wcześniej u siebie 205'tki Dunlopa bluresponsa, kupiłem nowe bo miały dobrą opinię i kicha. Gaz można było wciskać do oporu dopiero od 4 biegu by bezpiecznie wyprzedzać z prędkości 60-70 km/h.
Dalej można by pójść z mocą, ale wtedy odcinka wyżej.
Jest dobrze
Miałem wcześniej u siebie 205'tki Dunlopa bluresponsa, kupiłem nowe bo miały dobrą opinię i kicha. Gaz można było wciskać do oporu dopiero od 4 biegu by bezpiecznie wyprzedzać z prędkości 60-70 km/h.
Dalej można by pójść z mocą, ale wtedy odcinka wyżej.
Jest dobrze
U mnie na chwilę obecną z przodu są łyse opony to na mokrym zrywa trakcję momentalnie, ale przy dobrych oponach to nie ma problemu.
Kwestia turbosprężarki żeby zmienić na GT1852v to moment bo nie trzeba wyjmować całego turbo, tylko rozłączyć z zimną stroną i założyć nowy rdzeń z zimną muszlą
[ Dodano: 2018-03-05, 11:48 ]
Auto będę wystawiał na sprzedaż za całość z dwoma kpl. felg tj 15" Alu ori. Audi (Guziki) z zimówkami 6mm
i 16" Compi ( ze słabymi oponami ( na 1 sezon) - 8000zł
Jest także możliwość "dokupienia" wtrysków 0,230mm ( miałem zamysł wstawiać ) i turbosprężarki GT1852v po regeneracji. Dla osoby zainteresowanej mogę zamontować te części.
Nie spieszy mi się ze sprzedażą bo od Lutego 2018 zaczęło mi się nowe OC, przegląd jest do Sierpnia 2018. Autem cały czas jeżdżę, ale że będę kupował drugie, większe to ten wystawiam na sprzedaż.
Kwestia turbosprężarki żeby zmienić na GT1852v to moment bo nie trzeba wyjmować całego turbo, tylko rozłączyć z zimną stroną i założyć nowy rdzeń z zimną muszlą
[ Dodano: 2018-03-05, 11:48 ]
Auto będę wystawiał na sprzedaż za całość z dwoma kpl. felg tj 15" Alu ori. Audi (Guziki) z zimówkami 6mm
i 16" Compi ( ze słabymi oponami ( na 1 sezon) - 8000zł
Jest także możliwość "dokupienia" wtrysków 0,230mm ( miałem zamysł wstawiać ) i turbosprężarki GT1852v po regeneracji. Dla osoby zainteresowanej mogę zamontować te części.
Nie spieszy mi się ze sprzedażą bo od Lutego 2018 zaczęło mi się nowe OC, przegląd jest do Sierpnia 2018. Autem cały czas jeżdżę, ale że będę kupował drugie, większe to ten wystawiam na sprzedaż.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
_Dave, niestety nie mam kiedy i jak zrobić tych logów ale się postaram poprosić kolegę o laptopa z vagiem i zrobimy logi.
[ Dodano: 2018-03-13, 22:44 ]
[ Dodano: 2018-03-13, 22:45 ]
Następca:
[ Dodano: 2018-03-13, 22:44 ]
[ Dodano: 2018-03-13, 22:45 ]
Następca:
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Megster, Niestety ośka :-| ale fajna wersja. Sharan Special BTB 150KM
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga