Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 20 cze 2017, 23:09

Rzuc fote komory silnikowej... Wogle jak spisuje sie nowy kolektor ssacy ASZ... Ciekawi mnie jak wyglada u ciebie rozklad poszczegolnych czesci...

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 21 cze 2017, 10:21

Jeśli chodzi o zderzak i IC to na razie tak zostanie. Też mi sie nie podoba, ale ceny zderzaków S2 są dla mnie zabójcze a pod seryjny pakować IC to też słaby temat :/ z czasem jakoś to ogarnę.
Kolektor ASZ mam od dawna i jest ok. Później wrzucę foty silnika.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Maciek.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 11 sie 2011, 10:31
Imię: Maciej
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: SBE

Post autor: Maciek. » 21 cze 2017, 12:41

IC można pomalować na czarno, a do zderzaka wyrzeźbić jakieś fajne kratki lub wstawić siatkę i będzie fajny sleeper. :D
| było '95 sedan ABK LZ5U | jest '09 S204 C220 CDI |

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 20 wrz 2017, 17:01

Maciek., Ic byl oryginalnie czarny ( seryjny z opla frontery) ale rdzeń był już poodbijany przez kamienie. Zdecydowalem że cały IC wypiaskuje ( dla poprawy wydajności chłodzenia) Zderzak jest w slabym stanie i nie chce na razie w niego inwestować.

[ Dodano: 2017-08-06, 20:00 ]
Silnik dotarty :-) Zrobione już ok. 4000km, teraz silnik pracuje już na 5w40 Valvoline ( przyszłościowo będzie Millers lub Liqui Moly) :-)
Muszę jeszcze ogarnąć większy mapsesor i napisać porządny program, obecnie przeładowuje mi zdrowo i muszę się pilnować żeby nie przekraczać 1.5Bar paluszkiem_nono
Dymu nie ma oklasky auto nie łapie temp. wyższej jak 89'C nawet przy prędkościach 160km/h :-D - olej przy takiej jeździe dochodzi do niecałych 90'C a przy prędkości ok. 100km/h spada do ok. 80'C
Poliuretany zdają egzamin i auto trzyma się drogi jak trzeba. Hamulce po remoncie również działają o wiele lepiej ;-) 20% skuteczniejsze, ABS łapie dopiero przy bardzo mocnym hamowaniu ( wcześniej łapał trochę wcześniej, teraz mocniej hamuje tył)

[ Dodano: 2017-08-27, 21:32 ]
Zrobiłem sobie zimny dolot od puszki filtra do kratki wlotowej w zderzaku ;-) Silnik jeszcze gorzej się nagrzewa :-P przy jeździe 100km/h długi czas mam ok. 85'C dopiero po dłuższym czasie jest 88'C tak jak otwiera termostat. Ogólnie jest bardzo wyczuwalna różnica w mocy silnika przy wieczornej porze kiedy jest deszcz lub po deszczu ( duża wilgotność powietrza) auto robi się wtedy bardzo żwawe - co lubię okok

[ Dodano: 2017-09-20, 17:01 ]
Był test spalania, odcinek 1300km, z czego 600 w trasie 110-130Km/h i reszta w trybie pół miejskim z dynamiczną jazdą - 6l/100km - jestem zadowolony ;-)
Założyłem wkładkę pipercross i testuje, dolot trochę glosniejszy i ciut lepiej reaguje turbo ale ze program jest bardzo lajtowy i jest nadmiar powietrza - nie przyczynilo się to do osiągów
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 06 paź 2017, 01:24

ta roznice kiedy powietrze jest wilgotne tez u siebie czuje, tak pewnie i wiekszosc z nas, az wtedy czuc ze nasze auta chca jechac ;) (uwielbiam ten moment)

z kad te przeladownie? przyznam ze nie jestem zbyt na bierzaco z tematem :p
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 21 paź 2017, 23:28

Wpadł nowy program, 1.48bar ;-) na chwilę obecną siedzi jeszcze ori map sensor więc nie poszaleje się w ciśnieniem :-P
Auto obecnie ma ok. 160KM i ok. 350Nm jeździ się dobrze.

Zauważyłem że przez wstawienie większej chłodniczki ( wymiennika ciepła woda/olej) olej szybciej łapie temperaturę. Przy 75-80'C wody, temp. Oleju ma 60'C
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 paź 2017, 14:47

I tak jest dobrze jak prawie na 1,5 bar już jeździ się ;-)

Natomiast przy wymienniku ciepłą jest właśnie lepiej , większa powierzchnia , przez co szybciej ogrzać można olej piwoa80

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 22 paź 2017, 23:45

Krzysiek 84, I taki był mój cel z tą chłodniczką oleju ;-)
Olej ma się zagrzać jak najszybciej żeby kozna było dać ognia ;-)
Na nowym programie zdecydowanie polepszyl sie dół i górą tez trochę lepiej idzie.
Mam takie myśli żeby wrzucić wtryski 0.230mm WZM i dać jeszcze większą stronę zimną do tego gt18
Mam material i być może zbuduje sobie gt1852v ;-)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 23 paź 2017, 15:13

brabus124 moim zdaniem 350Nm na ośkę to już jest wystarczająco, dobre opony jeszcze trzymają auto w ryzach.
Miałem wcześniej u siebie 205'tki Dunlopa bluresponsa, kupiłem nowe bo miały dobrą opinię i kicha. Gaz można było wciskać do oporu dopiero od 4 biegu by bezpiecznie wyprzedzać z prędkości 60-70 km/h.
Dalej można by pójść z mocą, ale wtedy odcinka wyżej.
Jest dobrze okok

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 05 mar 2018, 11:48

U mnie na chwilę obecną z przodu są łyse opony to na mokrym zrywa trakcję momentalnie, ale przy dobrych oponach to nie ma problemu.
Kwestia turbosprężarki żeby zmienić na GT1852v to moment bo nie trzeba wyjmować całego turbo, tylko rozłączyć z zimną stroną i założyć nowy rdzeń z zimną muszlą ;-)

[ Dodano: 2018-03-05, 11:48 ]
Auto będę wystawiał na sprzedaż za całość z dwoma kpl. felg tj 15" Alu ori. Audi (Guziki) z zimówkami 6mm
i 16" Compi ( ze słabymi oponami ( na 1 sezon) - 8000zł
Jest także możliwość "dokupienia" wtrysków 0,230mm ( miałem zamysł wstawiać oklasky ) i turbosprężarki GT1852v po regeneracji. Dla osoby zainteresowanej mogę zamontować te części.
Nie spieszy mi się ze sprzedażą bo od Lutego 2018 zaczęło mi się nowe OC, przegląd jest do Sierpnia 2018. Autem cały czas jeżdżę, ale że będę kupował drugie, większe to ten wystawiam na sprzedaż.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 10 mar 2018, 17:40

hej,

moglbys kiedys kopsnac mi logi jak wstaje ta gt18? wystarczy mi log do 2000rpm
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 13 mar 2018, 22:45

_Dave, niestety nie mam kiedy i jak zrobić tych logów ale się postaram poprosić kolegę o laptopa z vagiem i zrobimy logi.

[ Dodano: 2018-03-13, 22:44 ]
Obrazek

[ Dodano: 2018-03-13, 22:45 ]
Następca:
Obrazek
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Megster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 07 lut 2008, 22:15

Post autor: Megster » 13 mar 2018, 23:06

4 motion czy inwalida?

PS wygląda ładniutko :)
Golf VII Variant 1.4 TSI DSG
Audi 80 Avant 2.8 Quattro

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 13 mar 2018, 23:52

Megster, Niestety ośka :-| ale fajna wersja. Sharan Special BTB 150KM ;-)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Megster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 07 lut 2008, 22:15

Post autor: Megster » 14 mar 2018, 22:57

Sam też myślałem, czy nie wymienić B4 na sharana v6, ale za bardzo jestem jeszcze przywiązany :)
Golf VII Variant 1.4 TSI DSG
Audi 80 Avant 2.8 Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga