Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.6 ABC] =>> [80 B4 4.2 ABZ]

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 26 gru 2009, 17:35

chybo101 pisze:Rozumiem że zawias przerabiasz na 5x112 8-)
Pewnie szkoda mu będzie felg :P bo te RH AH Turbo średnio by pasowały do białego sedana (przynajmniej tak mi się wydaje).

Ogólnie to pierwszy raz widzę ten temat. Jestem w wielkim szoku. Szczerze chyba najbardziej mi się podoba z zewnątrz ten sedan z całego forum :) wielki RESPECT!

A te RH ZW1 kupiłeś może z podwarszawskich Marek za niecałe 900zł? Bo ja je miałem wziąść, ale jak sobie policzyłem ile wyszłaby mi renowacja + zakup nowych szerszych rantów, to sobie odpuściłem. Jakby co to polecam zagadanie z tym typem z Marek, bo ma rant, który poszerzy felę na 8,5 cala. Zawsze coś, a na tyle fajniej by wyglądało :) ja lubię osadzenie w stylu staggered.

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 26 gru 2009, 22:18

ATLAS pisze:
chybo101 pisze:Rozumiem że zawias przerabiasz na 5x112 8-)
Pewnie szkoda mu będzie felg :P bo te RH AH Turbo średnio by pasowały do białego sedana (przynajmniej tak mi się wydaje).

Ogólnie to pierwszy raz widzę ten temat. Jestem w wielkim szoku. Szczerze chyba najbardziej mi się podoba z zewnątrz ten sedan z całego forum :) wielki RESPECT!

A te RH ZW1 kupiłeś może z podwarszawskich Marek za niecałe 900zł? Bo ja je miałem wziąść, ale jak sobie policzyłem ile wyszłaby mi renowacja + zakup nowych szerszych rantów, to sobie odpuściłem. Jakby co to polecam zagadanie z tym typem z Marek, bo ma rant, który poszerzy felę na 8,5 cala. Zawsze coś, a na tyle fajniej by wyglądało :) ja lubię osadzenie w stylu staggered.
O tym czy przejdę na 5x112 jeszcze nie zadecydowałem, jest dokładnie tak jak pisze ATLAS - szkoda mi felg, tym bardziej ,że felgi są właśnie w piaskowaniu. Inna opcja(chyba jedna jedyna),którą bym widział to Artec PZ, ale cinżko je dostać.
Poza tym te RH Turbo to 18',a to trochę za dużo jak dla mnie.
ZW1 kupiłem gdzieś spod Lublina, są proste i ET pasuje idealnie, mam już ranty nówki na oku właśnie na 8,5' ,ale nie wiem ,czy starczy $$$.
Nie mam jakiegoś strasznego ciśnienia na zmianę rozstawu, chyba,że wypłyną jakieś dobre opcje dla hebli.
Nie wiem czy iść w zaciski dwutłoczkowe na tarcze 276mm czy zostać przy tym co jest, czyli jednotłoczkowe na tarcze 280mm - ktoś może się wypowiedzieć czy będzie jakaś bardzo zauważalna różnica? Czy jeżeli zmieniłbym rozstaw na 5x112 to jakie są najlepsze alternatywy hebli biorąc pod uwagę koszta/efekty?

Z coupe sporo gratów jest do sprzedania, m.in. tapicerka podgrzewana '95, sportowa kierownica z s2, i wiele innych części, stan bardzo przyzwoity, jeżeli ktoś by coś potrzebował to zapraszam.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 26 gru 2009, 22:53

Zaciski dwutłoczkowe były montowane w najmocniejszych wersjach silnikowych od 7A przez AAH, 3B a skończywszy na ABY więc coś w nich jest :-P(chociaż do S2 to jednak mało nawet w serii tak powiadają)

Ja porównując hamulce z mojej starej Coupe z motorem 3A i tamtymi hamulcami, a Coupe tą którą mam to mniej więcej jak niebo a ziemia. Jeżeli chodzi o hamulce to na tym bym nie oszczędzał. Zwłaszcza że masz wszystko co jest ci potrzebne do przekładki. Ale jeżeli masz zamiar coś kombinować z mocą to lepiej rozejrzyj się za czymś lepszym.

A tak poza tym to pięknie wygląda taki zacisk w ładnej feldze 8-)

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 31 gru 2009, 00:40

mikoPKK99, piekna ta twoja biala laleczka :mrgreen:

do bialego kolorku ladnie sie komponuje czern <ok>

a powiedz mi czy te felgi RH Zw1 maja rozstaw 4x108 czy inny ??

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 31 gru 2009, 09:27

Fele są 4x108 et 35

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 31 gru 2009, 09:42

Mikołaj pomysl nad dystansem, niby kolo troche waskie ale i tak jak by je wysunac to bedzie znacznie lepiej siedzialo <ok> .
No chyba ze planujesz zmienic rozstaw :?:

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 31 gru 2009, 10:35

Rozstawu raczej nie będę zmieniał. Tylne koło jest równo z błotnikiem, przednie jest minimalnie głębiej, wygląda to o tyle fajnie, że na pierwszy rzut oka przednie koła wydają się mniejsze ;-) .Mam już na oku ranty na 8,5', oby starczyło $$.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 31 gru 2009, 15:34

mikoPKK99 pisze:Rozstawu raczej nie będę zmieniał. Tylne koło jest równo z błotnikiem, przednie jest minimalnie głębiej, wygląda to o tyle fajnie, że na pierwszy rzut oka przednie koła wydają się mniejsze ;-) .Mam już na oku ranty na 8,5', oby starczyło $$.
bieżnik opony masz kilka cm wewnątrz nadkola :) czyli daleko do typowego german style'u :P tystansik 25mm spokojnie wejdzie, a wygląd będzie smaczny.
Najlepiej oczywiście kupić ten rant, który poszerzy tył do 8,5 cala i kupić cztery dystanse np 15mm. Będzie miodzio. Testowałem u siebie różne kombinacje. Przy feldze 8J17" ET37 z przodu i z tyłu i oponie 225/45R17 nawet z dystansem 25mm nic nie obciera przynajmniej w cabrio.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 31 gru 2009, 15:54

Chłopak, jak jest na rowno z tylu z nadkolem to jest stanowczo za wasko ;-)
Kombinuj te ranciki na 8,5" do tego dystans 20mm i bedzie 8,5x17" ET15 i bedzie tak :arrow:
ObrazekObrazekObrazek
Tu na ET13 felga bez opony wystaje poza nadkole 23mm 8-) , na ET15 bedzie 2mm mniej, przez to ze to oska odchodza kolejne 2mm wiec bedzie wystawac 19mm wiec lajcik ;-). Do tego oponki 215/40 i jest Obrazek

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 31 gru 2009, 17:06

Trzeba przyznać, że to chyba najładniejsze białe audi na forum.
Fajną Coupe dorwałeś. Całkiem niedawno widziałem jak stała na allegro jeszcze przed dachem.
To nowy właściciel zaliczył dacha, czy ktoś nie zdążył sprzedać ?
Swoją drogą autko było opisane na forum, szkoda bo kolega pisał o pracy jaką włożył w to audi.
Piękne felgi w tej Coupe. Nie zamieniasz do swojej ?

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 31 gru 2009, 18:22

Słonik, z Tobą to ja bym się dogadał :D widzę, że mamy takie same spojrzenie na temat osadzenia kółek i zawieszenia :)

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 31 gru 2009, 19:39

O dystansach pomyślę jak już będę miał ranty. Na razie chce serducho "obrobić" i przerzucić do siebie.Przy 215/40 auto by poszło w dół o jakieś 1,5cm, to już by była rzeźnia, no i ilość ulic w mieście by mi się zmniejszyła pewnie o połowę ;-)
8S3 dzięki za dobre słowo. Na dach wywalił ją ostatni właściciel, a auto kupił gdzieś z Wrocławia. Nie mogę się dokopać do tematu o tej coupe,pomożesz?
Póki co zostają ZW1.

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 01 sty 2010, 12:42

Wygląda na to, że właściciel skasował post, bo też przejrzałem i nie widzę.
Tak czy tak szkoda Coupejki ale kibicuję Twoim planom.
Powodzenia <ok>

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 01 sty 2010, 20:48

mikoPKK99, jak robisz przekładkę to rezygnujesz z sekwencji czy zostawiasz ?? i dlaczego wybór padł na zderzak od cabrio przed liftem a nie np po lifcie ?? :-)

gumis99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 12 gru 2008, 17:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gumis99 » 02 sty 2010, 00:38

heh jaki ten swiat maly ;-) z tej coupe wzialem zderzak i lampy:)...spoko koles od coupe troche sie zagadalismy we Wro, a Ty juz czekales chyba z laweta u niego w gorze :->

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga