ATLAS pisze:chybo101 pisze:Rozumiem że zawias przerabiasz na 5x112 8-)
Pewnie szkoda mu będzie felg
bo te RH AH Turbo średnio by pasowały do białego sedana (przynajmniej tak mi się wydaje).
Ogólnie to pierwszy raz widzę ten temat. Jestem w wielkim szoku. Szczerze chyba najbardziej mi się podoba z zewnątrz ten sedan z całego forum
wielki RESPECT!
A te RH ZW1 kupiłeś może z podwarszawskich Marek za niecałe 900zł? Bo ja je miałem wziąść, ale jak sobie policzyłem ile wyszłaby mi renowacja + zakup nowych szerszych rantów, to sobie odpuściłem. Jakby co to polecam zagadanie z tym typem z Marek, bo ma rant, który poszerzy felę na 8,5 cala. Zawsze coś, a na tyle fajniej by wyglądało
ja lubię osadzenie w stylu staggered.
O tym czy przejdę na 5x112 jeszcze nie zadecydowałem, jest dokładnie tak jak pisze ATLAS - szkoda mi felg, tym bardziej ,że felgi są właśnie w piaskowaniu. Inna opcja(chyba jedna jedyna),którą bym widział to Artec PZ, ale cinżko je dostać.
Poza tym te RH Turbo to 18',a to trochę za dużo jak dla mnie.
ZW1 kupiłem gdzieś spod Lublina, są proste i ET pasuje idealnie, mam już ranty nówki na oku właśnie na 8,5' ,ale nie wiem ,czy starczy $$$.
Nie mam jakiegoś strasznego ciśnienia na zmianę rozstawu, chyba,że wypłyną jakieś dobre opcje dla hebli.
Nie wiem czy iść w zaciski dwutłoczkowe na tarcze 276mm czy zostać przy tym co jest, czyli jednotłoczkowe na tarcze 280mm - ktoś może się wypowiedzieć czy będzie jakaś bardzo zauważalna różnica? Czy jeżeli zmieniłbym rozstaw na 5x112 to jakie są najlepsze alternatywy hebli biorąc pod uwagę koszta/efekty?
Z coupe sporo gratów jest do sprzedania, m.in. tapicerka podgrzewana '95, sportowa kierownica z s2, i wiele innych części, stan bardzo przyzwoity, jeżeli ktoś by coś potrzebował to zapraszam.