Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.6 ABC] =>> [80 B4 4.2 ABZ]

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 20 wrz 2013, 22:23

przyjemnie wbija w fotel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 20 wrz 2013, 22:51

ej gońcie się łosie :lol: dawać tu jakiś filmik a nie smaki robicie <palma>
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Daniel Choros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 744
Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
Lokalizacja: Kamionka/Chełm

Post autor: Daniel Choros » 20 wrz 2013, 22:53

ej gońcie się łosie :lol: dawać tu jakiś filmik a nie smaki robicie <palma>
_________________
podbijam <ok>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 21 wrz 2013, 00:01

Jakoś jedzie :mrgreen:
Szału nie mam :-P
Czekam na 0,8 BARA !!!!!!!!!!!!!
I jakieś klejące sprzęgło :mrgreen:


Może być :mrgreen:
Nie da ci żadna Blachara tyle cooo 1,85 bara!!!
Jest Dym jest MOC :)
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY :) jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.

guziq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 03 lip 2008, 00:08
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guziq » 21 wrz 2013, 12:00

Mechanika pojazdowa - specjalność grupa VAG, geometria komputerową, klimatyzacja, chiptunig. stroimy na seryjnych ECU
a także SWAPy, uturbianie, układy wydechowe i dolotowe z nierdzewki, strojenie (standalone i piggyback) itd. -
885 60 50 40

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 wrz 2013, 12:07

ladnie i zderzak sie zmienia, w dodatku wygladzona esa <ok>
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 wrz 2013, 13:37

Miko, a co z oświetleniem RS2 w tym esowym zderzaku? Miało być.

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 21 wrz 2013, 13:52

Ciemne zdjecia,ale naprawde w porownaniu z tym co było pod maska a co jest teraz to dzień do nocy. Felgi, zderzaki i mechanike robimy zimą. Budżet na 2012 wyczerpany :mrgreen:
Nie mogę nie podziękować guzikowi i Arturowi z BRmotors-mimo, ze olewali sprawe na poczatku a jak guzior pomyślał , ze ma pleść nową wiązke to zrobił w lipcu pauze w pracach przy aucie, żeby się psychicznie nastawić na rozmawianie z kablami -efekt 'prawie' koncowy jest bardzo obiecuj&#227;cy. Oczywiscie łapy w projekcie prawie od początku maczają też słon i chmiel - wielka piona i pmaietajcie, że to jeszcze nie koniec ;-)
Wtryski przy 0,4b mają niecałe 50% otwarcia - jest jeszcze dosyc niezle pole manewru.
Prowadzenie auta, jeżeli chodzi o charakterystyke zawiasu jest bomba, czyli atlas miałeś racje <ok> Nie ma juz nerwowego skakania tyłu, mieciutko sie klei, a nie trze :-)
Nagram jakies przejazdy to wrzuce film jak auto chodzi.
EDIT: Migacze zostają te zwykłe - kształt rogów zderzaka s2 jest inny niz migaczy rs2 a jak widac ten zderzak juz jest ladnym ulepem. Magik od wygladzen powiedział, ze, jak zaczniemy rzeźbić, to może wyjść po pierwsze lipa ze spasowaniem,a po drugie jak gips puści to skamielina sie rozsypie w pył. Co ciekawe migacze CFL US,które mam, są długością takie same jak zwykłe kanciaki.
U mnie front zawsze na gładko,auta jak dla mnie powinny mieć zakaz posiadania tablicy z przodu.

guziq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 03 lip 2008, 00:08
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guziq » 21 wrz 2013, 17:07

Z zewnątrz nie widać jakim jest ulepem. Jak ktoś go zdejmie to sie przestraszy :P
Mechanika pojazdowa - specjalność grupa VAG, geometria komputerową, klimatyzacja, chiptunig. stroimy na seryjnych ECU
a także SWAPy, uturbianie, układy wydechowe i dolotowe z nierdzewki, strojenie (standalone i piggyback) itd. -
885 60 50 40

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 21 wrz 2013, 20:48

Dzisiaj po poludniu kryka miala pierwszy test sprawnosciowy. Nie ma sie czym chwalic, ale Leon(wygladal jak cupra r, pomaranczowy mat, tablice LLB lub LLU) polkniety. Nie mam wyscigowych zapedów, ale, ze sie trafil pacjent do stestowania, to se pojechalem ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 wrz 2013, 20:49

mikoPKK99, dawaj filmik a nie mydlisz oczy :-P
mikoPKK99 pisze:Nie mam wyscigowych zapedów, ale, ze sie trafil pacjent do stestowania, to se pojechalem ;-)
No tak, a pod maską 4.2 BT :->

Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 21 wrz 2013, 21:57

mikoPKK99 pisze:Dzisiaj po poludniu kryka miala pierwszy test sprawnosciowy. Nie ma sie czym chwalic, ale Leon(wygladal jak cupra r, pomaranczowy mat, tablice LLB lub LLU) polkniety. Nie mam wyscigowych zapedów, ale, ze sie trafil pacjent do stestowania, to se pojechalem ;-)
Oj chciałbym to zobaczyć <ok>

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 21 wrz 2013, 22:40

sagem, miasto w godzinach szczytu to sredni tor wyscigowy,tym bardziej sredni jak wpada hebel w podloge. Przeloty po trasie w towarzystwie gt2(itp) w gornych predkosciach obrotowych na ostatnich biegach to co innego ;-) Nie wiem jak wygladałoby prowadzenie sie B4 w takich warunkach, ale jak bede miał okazje to stestuje. To jest moja wizja szybkiej jazdy,a nie wsciekanie sie spod swiateł albo urywanie 0,0001 z czasu na 400m.
FIFI, koral widzial to moze powiedziec jak mi poszlo. Jak bedziesz wolny w przyszly weekend to mozemy sie gdzies przewiezc ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 wrz 2013, 22:50

mikoPKK99 pisze:To jest moja wizja szybkiej jazdy,a nie wsciekanie sie spod swiateł albo urywanie 0,0001 z czasu na 400m.
Dokładnie, ja mam bardzo podobną wizję do Ciebie, raz że jest nie bezpiecznie, a dwa że duzo szybciej zużywają się napędy. Niestety u mnie póki co bardzo szybko kończy się zabawa, bo skrzynia jest za krótka.

A jak wrazenia po przesiadce na quattro, bo każdy tylko o silnik pyta :?:

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 21 wrz 2013, 23:21

Skrzynia po huhu - wysrana no i na 5 biegu przy 4k RPM jest tylko 160km/h. Przy 4x4 to jest bajka jezeli chodzi o "czucie" auta. Tyl nie skacze nerwowo, w łuki można spokojnie pakować na bucie.
Generalnie nie bede ukrywał, że ,odnosząc sie do całokształtu ,to j ak dla mnie jest bardzo dobrze. Dogadam z chmielkiem skrzynie,zrobie sprzeglo i bedzie mysłe naprawde niezle.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga