[80 B4 2.6 ABC] =>> [80 B4 4.2 ABZ]
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
Ciemne zdjecia,ale naprawde w porownaniu z tym co było pod maska a co jest teraz to dzień do nocy. Felgi, zderzaki i mechanike robimy zimą. Budżet na 2012 wyczerpany :mrgreen:
Nie mogę nie podziękować guzikowi i Arturowi z BRmotors-mimo, ze olewali sprawe na poczatku a jak guzior pomyślał , ze ma pleść nową wiązke to zrobił w lipcu pauze w pracach przy aucie, żeby się psychicznie nastawić na rozmawianie z kablami -efekt 'prawie' koncowy jest bardzo obiecujãcy. Oczywiscie łapy w projekcie prawie od początku maczają też słon i chmiel - wielka piona i pmaietajcie, że to jeszcze nie koniec
Wtryski przy 0,4b mają niecałe 50% otwarcia - jest jeszcze dosyc niezle pole manewru.
Prowadzenie auta, jeżeli chodzi o charakterystyke zawiasu jest bomba, czyli atlas miałeś racje <ok> Nie ma juz nerwowego skakania tyłu, mieciutko sie klei, a nie trze
Nagram jakies przejazdy to wrzuce film jak auto chodzi.
EDIT: Migacze zostają te zwykłe - kształt rogów zderzaka s2 jest inny niz migaczy rs2 a jak widac ten zderzak juz jest ladnym ulepem. Magik od wygladzen powiedział, ze, jak zaczniemy rzeźbić, to może wyjść po pierwsze lipa ze spasowaniem,a po drugie jak gips puści to skamielina sie rozsypie w pył. Co ciekawe migacze CFL US,które mam, są długością takie same jak zwykłe kanciaki.
U mnie front zawsze na gładko,auta jak dla mnie powinny mieć zakaz posiadania tablicy z przodu.
Nie mogę nie podziękować guzikowi i Arturowi z BRmotors-mimo, ze olewali sprawe na poczatku a jak guzior pomyślał , ze ma pleść nową wiązke to zrobił w lipcu pauze w pracach przy aucie, żeby się psychicznie nastawić na rozmawianie z kablami -efekt 'prawie' koncowy jest bardzo obiecujãcy. Oczywiscie łapy w projekcie prawie od początku maczają też słon i chmiel - wielka piona i pmaietajcie, że to jeszcze nie koniec
Wtryski przy 0,4b mają niecałe 50% otwarcia - jest jeszcze dosyc niezle pole manewru.
Prowadzenie auta, jeżeli chodzi o charakterystyke zawiasu jest bomba, czyli atlas miałeś racje <ok> Nie ma juz nerwowego skakania tyłu, mieciutko sie klei, a nie trze
Nagram jakies przejazdy to wrzuce film jak auto chodzi.
EDIT: Migacze zostają te zwykłe - kształt rogów zderzaka s2 jest inny niz migaczy rs2 a jak widac ten zderzak juz jest ladnym ulepem. Magik od wygladzen powiedział, ze, jak zaczniemy rzeźbić, to może wyjść po pierwsze lipa ze spasowaniem,a po drugie jak gips puści to skamielina sie rozsypie w pył. Co ciekawe migacze CFL US,które mam, są długością takie same jak zwykłe kanciaki.
U mnie front zawsze na gładko,auta jak dla mnie powinny mieć zakaz posiadania tablicy z przodu.
Oj chciałbym to zobaczyć <ok>mikoPKK99 pisze:Dzisiaj po poludniu kryka miala pierwszy test sprawnosciowy. Nie ma sie czym chwalic, ale Leon(wygladal jak cupra r, pomaranczowy mat, tablice LLB lub LLU) polkniety. Nie mam wyscigowych zapedów, ale, ze sie trafil pacjent do stestowania, to se pojechalem
sagem, miasto w godzinach szczytu to sredni tor wyscigowy,tym bardziej sredni jak wpada hebel w podloge. Przeloty po trasie w towarzystwie gt2(itp) w gornych predkosciach obrotowych na ostatnich biegach to co innego Nie wiem jak wygladałoby prowadzenie sie B4 w takich warunkach, ale jak bede miał okazje to stestuje. To jest moja wizja szybkiej jazdy,a nie wsciekanie sie spod swiateł albo urywanie 0,0001 z czasu na 400m.
FIFI, koral widzial to moze powiedziec jak mi poszlo. Jak bedziesz wolny w przyszly weekend to mozemy sie gdzies przewiezc
FIFI, koral widzial to moze powiedziec jak mi poszlo. Jak bedziesz wolny w przyszly weekend to mozemy sie gdzies przewiezc
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dokładnie, ja mam bardzo podobną wizję do Ciebie, raz że jest nie bezpiecznie, a dwa że duzo szybciej zużywają się napędy. Niestety u mnie póki co bardzo szybko kończy się zabawa, bo skrzynia jest za krótka.mikoPKK99 pisze:To jest moja wizja szybkiej jazdy,a nie wsciekanie sie spod swiateł albo urywanie 0,0001 z czasu na 400m.
A jak wrazenia po przesiadce na quattro, bo każdy tylko o silnik pyta :?:
Skrzynia po huhu - wysrana no i na 5 biegu przy 4k RPM jest tylko 160km/h. Przy 4x4 to jest bajka jezeli chodzi o "czucie" auta. Tyl nie skacze nerwowo, w łuki można spokojnie pakować na bucie.
Generalnie nie bede ukrywał, że ,odnosząc sie do całokształtu ,to j ak dla mnie jest bardzo dobrze. Dogadam z chmielkiem skrzynie,zrobie sprzeglo i bedzie mysłe naprawde niezle.
Generalnie nie bede ukrywał, że ,odnosząc sie do całokształtu ,to j ak dla mnie jest bardzo dobrze. Dogadam z chmielkiem skrzynie,zrobie sprzeglo i bedzie mysłe naprawde niezle.