[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29
DES - ze 100% OEM lookiem pod maską może być problem, bo kolektory wydechowe będą pod turbiny na górze. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, to nic się nie zmieni.
luk448 - oprócz zmiany samych turbin, będą customowe kolektory jak już wyżej wspomniałem, głowice z 2.4, duży FMIC (2 wloty, jeden wylot), podkładki pod kolektor ssący, wtryski 660, bosch 044 itp Co z tego wyjdzie zobaczymy. Jak będzie za mało, to w przyszłą zimę będę się martwił
luk448 - oprócz zmiany samych turbin, będą customowe kolektory jak już wyżej wspomniałem, głowice z 2.4, duży FMIC (2 wloty, jeden wylot), podkładki pod kolektor ssący, wtryski 660, bosch 044 itp Co z tego wyjdzie zobaczymy. Jak będzie za mało, to w przyszłą zimę będę się martwił
B4 quattro 4.2 BiTurbo <--- 80-b4-quattro-42-abz-t71946.html
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG
Czemu głowy z 2.4 a nie 2.8?
Ostatnio zmieniony 10 gru 2014, 14:12 przez !StaSiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedni mówią, że od 2.4 mają lepsze przepływy, inni że 2.4 i 2.8 są takie same.
B4 quattro 4.2 BiTurbo <--- 80-b4-quattro-42-abz-t71946.html
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG
taki jest plan, na tą chwilę szukam motoru.
B4 quattro 4.2 BiTurbo <--- 80-b4-quattro-42-abz-t71946.html
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG
V8 D11 4.2 ABH
B3 quattro 2.3 NG
Właśnie przypadkiem natknąłem się w necie na fotki Audi, które mnie rozłożyły na łopatki. Leżę i nie oddycham.... a to Twój. Pomijając przepompownie bezołowiówki pod maską, wygląd teraz to miazga. Normalnie gladiator. Ideał 80tki.
ps.
Brakuje na początku tej foty pod lasem przy serpentynach. Piękne zdjęcie.
ps.
Brakuje na początku tej foty pod lasem przy serpentynach. Piękne zdjęcie.
Kuba wez mi powiedz czy te orginalne felgi wystaja choc ciutke poza blotnik? Z przodu lub z tylu? Bo et maja dosc male
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga