[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29
[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29
Witam.
Chciałbym przedstawić swój projekt. Nie mam w tym zbyt wielkiego doświadczenia, więc postaram się napisać podstawowe dane. B4 jest w moim posiadaniu już od 7 lat, seryjnie siedział motor 2.8 AAH.
MODEL: 80 B4 quattro
SILNIK: 4.2 V8 (ABZ)
MOC: 299 KM
MODY POD MASKA:
- Swap silnika z 2.8 AAH, na 4.2 V8 z A8 D2
- ECU seryjne + emulator IMMO
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Koło zamachowe robione od podstaw
- Sprzęgło z RS4 B7 4.2 FSI
- Skrzynia 6 biegow z S2 ABY
- Wał Kardana z S2 ABY
- Dyferencjał z S2 ABY
- Najgrubsze półosie + przeguby występujące w B4 z S2 ABY
- Piasty 5x112 również z S2 ABY
ZAWIESZENIE:
-Spręzyny H&R -40/-40, Amortyzatory przód Billstein B6, Amortyzatory tył seria
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód:
4 tłokowe BREMBO z MB ML AMG + tarcza 345 mm z MB ML AMG
Tył:
4 tłokowe BREMBO z BMW E39 V8 + przednia tarcza 303 mm z MB ML 2.7 CDI
Przewody w stalowym oplocie TRW na przedzie i tyle
Hydrauliczny ręczny spięty z fabryczną wajchą (wszystko ukryte pod fabrycznym tunelem)
Pompa hamulcowa z VW T4 25.4mm (największa jaka bez przeróbek pasuje pod fabryczne serwo)
WYDECH:
- Nowy układ wydechowy mojego pomysłu.
Odseparowany z obu głowic 2x55mm, X-pipe i trzy tłumiki przelotowe. Podwójna końcówka ze stali kwasoodpornej 2x75mm o ile dobrze pamiętam
DOLOT:
- Przerobiony Airbox z 2.8 AAH, z powiększonym wlotem + wkładka K&N
KOLA:
- Votex Bolero 17" 8J z Audi Cabrio B4
- aktualnie felgi pochodzące z RS6 C5 18" 8.5J (nie mylić ze zwykłymi S line) + Yokohama Parada Spec 2 214/40 Y
NADWOZIE:
- seria + zderzaki S2/Competition przód, tył
- soczewki HELLA z S2/RS2
- ramka grilla w czarnym macie
WNETRZE:
- seria + kierownica 3 ramienna z Coupe
AUDIO:
- seria włącznie z radiem
Dodatkowe dane:
Wyposażenie:
- skórzane fotele
- drewniane dekory
- AC, BC, dodatkowe zegary
- 4 x el. szyby
- el. lusterka
- grzane fotele
- el. szyberdach
- klimatronik (po klimie został tylko panel)
- tempomat (tymczasowo nieaktywny)
- tylna roleta
- pełne oświetlenie wnętrza, z podświetlanym lusterkiem w słoneczniku
- dodatkowe zegary
- to chyba tyle, mogłem o czymś zapomnieć
PLANY NA NAJBLIŻSZĄ PRZYSZŁOŚĆ:
montaż zalegających gadżetów m.in.
- nakładki na progi S2/RS2
- listwy gumowe na drzwi z S2/RS2
- klapa z lotką S2/Competition (jeszcze się waham, ale mam całą drugą, więc nie ma problemu z powrotem)
- dokładka DTM do przedniego zderzaka
- drugi Torsen z V8 D11
FOTY:
Najbardziej aktualne
Koła przed malowaniem na starych gumach
Z sezonu 2013:
Pod maską:
Heble:
Wydech:
Kilka aktualnych fotek:
Starsze foto:
Dwa Rig Shot'y by Marcin Jagiellicz jeszcze przed zmianą zderzaków:
Kilka starych fotek z siostrą bliźniaczką
Zdjęcia by Marcin Jagiellicz
Aktualne filmy:
Starsze filmy:
Pozdrawiam
Chciałbym przedstawić swój projekt. Nie mam w tym zbyt wielkiego doświadczenia, więc postaram się napisać podstawowe dane. B4 jest w moim posiadaniu już od 7 lat, seryjnie siedział motor 2.8 AAH.
MODEL: 80 B4 quattro
SILNIK: 4.2 V8 (ABZ)
MOC: 299 KM
MODY POD MASKA:
- Swap silnika z 2.8 AAH, na 4.2 V8 z A8 D2
- ECU seryjne + emulator IMMO
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Koło zamachowe robione od podstaw
- Sprzęgło z RS4 B7 4.2 FSI
- Skrzynia 6 biegow z S2 ABY
- Wał Kardana z S2 ABY
- Dyferencjał z S2 ABY
- Najgrubsze półosie + przeguby występujące w B4 z S2 ABY
- Piasty 5x112 również z S2 ABY
ZAWIESZENIE:
-Spręzyny H&R -40/-40, Amortyzatory przód Billstein B6, Amortyzatory tył seria
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód:
4 tłokowe BREMBO z MB ML AMG + tarcza 345 mm z MB ML AMG
Tył:
4 tłokowe BREMBO z BMW E39 V8 + przednia tarcza 303 mm z MB ML 2.7 CDI
Przewody w stalowym oplocie TRW na przedzie i tyle
Hydrauliczny ręczny spięty z fabryczną wajchą (wszystko ukryte pod fabrycznym tunelem)
Pompa hamulcowa z VW T4 25.4mm (największa jaka bez przeróbek pasuje pod fabryczne serwo)
WYDECH:
- Nowy układ wydechowy mojego pomysłu.
Odseparowany z obu głowic 2x55mm, X-pipe i trzy tłumiki przelotowe. Podwójna końcówka ze stali kwasoodpornej 2x75mm o ile dobrze pamiętam
DOLOT:
- Przerobiony Airbox z 2.8 AAH, z powiększonym wlotem + wkładka K&N
KOLA:
- Votex Bolero 17" 8J z Audi Cabrio B4
- aktualnie felgi pochodzące z RS6 C5 18" 8.5J (nie mylić ze zwykłymi S line) + Yokohama Parada Spec 2 214/40 Y
NADWOZIE:
- seria + zderzaki S2/Competition przód, tył
- soczewki HELLA z S2/RS2
- ramka grilla w czarnym macie
WNETRZE:
- seria + kierownica 3 ramienna z Coupe
AUDIO:
- seria włącznie z radiem
Dodatkowe dane:
Wyposażenie:
- skórzane fotele
- drewniane dekory
- AC, BC, dodatkowe zegary
- 4 x el. szyby
- el. lusterka
- grzane fotele
- el. szyberdach
- klimatronik (po klimie został tylko panel)
- tempomat (tymczasowo nieaktywny)
- tylna roleta
- pełne oświetlenie wnętrza, z podświetlanym lusterkiem w słoneczniku
- dodatkowe zegary
- to chyba tyle, mogłem o czymś zapomnieć
PLANY NA NAJBLIŻSZĄ PRZYSZŁOŚĆ:
montaż zalegających gadżetów m.in.
- nakładki na progi S2/RS2
- listwy gumowe na drzwi z S2/RS2
- klapa z lotką S2/Competition (jeszcze się waham, ale mam całą drugą, więc nie ma problemu z powrotem)
- dokładka DTM do przedniego zderzaka
- drugi Torsen z V8 D11
FOTY:
Najbardziej aktualne
Koła przed malowaniem na starych gumach
Z sezonu 2013:
Pod maską:
Heble:
Wydech:
Kilka aktualnych fotek:
Starsze foto:
Dwa Rig Shot'y by Marcin Jagiellicz jeszcze przed zmianą zderzaków:
Kilka starych fotek z siostrą bliźniaczką
Zdjęcia by Marcin Jagiellicz
Aktualne filmy:
Starsze filmy:
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 mar 2016, 22:53 przez kuba411vm, łącznie zmieniany 30 razy.
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
bardzo dobry projekt. nie ma druciastwa, nie tak jak u mnie :lol:
a na poważnie. podoba mi się to że auto nie jest sztucznie upiększane pomimo bardzo dużej, mocy. chwali się również to że i pod maską wygląda niemal jak seria.
mam takie pytanie z ciekawości, ile to waży i jak jeździ? chodzi mi o suche cyferki. choc i tak napewno zamiata to szczeże powiem że przy mniejszej masie auta a większym momencie obrotowym przerabiało się auta o podobnych mocach , u Ciebie jest duży pluś że możesz długi czas jechać z gazem w podłodze jeśli jest wszystko jak należy, u mnie chwila butowania i spokojna jazda bo silnik się błyskawicznie grzeje.
a na poważnie. podoba mi się to że auto nie jest sztucznie upiększane pomimo bardzo dużej, mocy. chwali się również to że i pod maską wygląda niemal jak seria.
mam takie pytanie z ciekawości, ile to waży i jak jeździ? chodzi mi o suche cyferki. choc i tak napewno zamiata to szczeże powiem że przy mniejszej masie auta a większym momencie obrotowym przerabiało się auta o podobnych mocach , u Ciebie jest duży pluś że możesz długi czas jechać z gazem w podłodze jeśli jest wszystko jak należy, u mnie chwila butowania i spokojna jazda bo silnik się błyskawicznie grzeje.
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm