[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29
Dzięki za kolejne pochlebne wypowiedzi
Ostatnimi czasy nie miałem kiedy aktualizować tematu zbytnio, ale ogólnie coś tam się działo. W silniku zostały wymienione uszczelniacze, uszczelki, uszczeleczki itp
Udało mi się też ogarnąć dodatkowe zegary, działają już wszystkie (przerzucone czujniki + wiązka czujników z V6). Do pełni szczęścia zostało mi jeszcze ogarnięcie wskaźnika temp. cieczy (zawyża o około 15') i poprawnego działania BC (zaniża spalanie o około połowę).
Coś tam jeszcze chyba się wydarzyło ostatnio, ale nie pamiętam już co...
Pozdrawiam!
Ostatnimi czasy nie miałem kiedy aktualizować tematu zbytnio, ale ogólnie coś tam się działo. W silniku zostały wymienione uszczelniacze, uszczelki, uszczeleczki itp
Udało mi się też ogarnąć dodatkowe zegary, działają już wszystkie (przerzucone czujniki + wiązka czujników z V6). Do pełni szczęścia zostało mi jeszcze ogarnięcie wskaźnika temp. cieczy (zawyża o około 15') i poprawnego działania BC (zaniża spalanie o około połowę).
Coś tam jeszcze chyba się wydarzyło ostatnio, ale nie pamiętam już co...
Pozdrawiam!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2012, 21:39
- Lokalizacja: Lubelskie
Pomysł nie nowy . Zupełnie inne mocowanie silnik dość dużo do przeróbki łącznie z sankami.Pan_Stefan pisze:Bardzo podoba mi sie Twój pomysł, jakie mniej więcej są koszty takiego projektu? Mocowanie silników bardzo się różnią z czym był największy problem podczas monażu?
Poszukaj tematu vigo on dokładnie opisuje co należy zrobić i jak przerobić,
Pozdro
Ps a jaki roztaw śrub planujesz ?? Rozumiem że będziesz zmieniał na 5 śrub??
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa