[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29
Dzięki za kolejne pochlebne wypowiedzi 
Ostatnimi czasy nie miałem kiedy aktualizować tematu zbytnio, ale ogólnie coś tam się działo. W silniku zostały wymienione uszczelniacze, uszczelki, uszczeleczki itp
Udało mi się też ogarnąć dodatkowe zegary, działają już wszystkie (przerzucone czujniki + wiązka czujników z V6). Do pełni szczęścia zostało mi jeszcze ogarnięcie wskaźnika temp. cieczy (zawyża o około 15') i poprawnego działania BC (zaniża spalanie o około połowę).
Coś tam jeszcze chyba się wydarzyło ostatnio, ale nie pamiętam już co...
Pozdrawiam!
			
			
									
									
						Ostatnimi czasy nie miałem kiedy aktualizować tematu zbytnio, ale ogólnie coś tam się działo. W silniku zostały wymienione uszczelniacze, uszczelki, uszczeleczki itp
Udało mi się też ogarnąć dodatkowe zegary, działają już wszystkie (przerzucone czujniki + wiązka czujników z V6). Do pełni szczęścia zostało mi jeszcze ogarnięcie wskaźnika temp. cieczy (zawyża o około 15') i poprawnego działania BC (zaniża spalanie o około połowę).
Coś tam jeszcze chyba się wydarzyło ostatnio, ale nie pamiętam już co...
Pozdrawiam!
- 
				
				Pan_Stefan
 - Forum Audi 80

 - Posty: 13
 - Rejestracja: 08 lis 2012, 21:39
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Pomysł nie nowy . Zupełnie inne mocowanie silnik dość dużo do przeróbki łącznie z sankami.Pan_Stefan pisze:Bardzo podoba mi sie Twój pomysł, jakie mniej więcej są koszty takiego projektu? Mocowanie silników bardzo się różnią z czym był największy problem podczas monażu?
Poszukaj tematu vigo on dokładnie opisuje co należy zrobić i jak przerobić,
Pozdro
Ps a jaki roztaw śrub planujesz ?? Rozumiem że będziesz zmieniał na 5 śrub??
- 
				
				vigo1984sz
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 758
 - Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
- jacek199315
 - Forum Audi 80

 - Posty: 1023
 - Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
 - Lokalizacja: włodawa
 
							









