Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 8G cabrio V6 by POOREK

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 12 mar 2013, 08:42

Kupiłeś ładnego caba <ok> fajne połacznie kolorów. Brakuje koła...

piotr23audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35

Post autor: piotr23audi » 12 mar 2013, 12:03

Noo naprawde ładne :) Może na wiosne spotkamy sie gdzieś w Radomiu ;) albo zawitam na jakiś wasz spocik :) Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 12 mar 2013, 17:33

Niedługo Wysio zasili całe forum w cabriolety ;)

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 12 mar 2013, 20:25

quick pisze:Niedługo Wysio zasili całe forum w cabriolety ;)
nie widzę nic przeciwko :)

Awatar użytkownika
POOREK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 29 maja 2012, 11:23
Lokalizacja: Pionki k. Radomia

Post autor: POOREK » 12 mar 2013, 23:46

quick pisze:Niedługo Wysio zasili całe forum w cabriolety ;)
daj mu Boże :mrgreen:


dzięki Panowie za miłe słowo, zgotowaliście mi miłe przywitanie tutaj w nowym dziale, a to forum jakieś takie samo w sobie jest że się mało dzieje :-D albo ślepota mnie ogarnęła :lol:


dzisiaj doleciało radio bo poprzednie hee Wysiowe miało niebieskie podświetlenie, zdecydowałem się na Alpine cda-117 z racji tego że ma 3 wyjścia na wzmacniacze, ładnie schowane usb oraz aux, oraz parę innych dupereli ;-) najbardziej rozdrażniło mnie że w cabby nie ma głośników 16,5 cm a jedynie jakieś chyba 13 zarówno przód jak i tył? boczków na drzwiach ciąć niestety szkoda, tak więc jeszcze nie wiem co z tym wymyślę, chociaż dzisiejsze sprzęty audio potrafią naprawdę ładnie grać mimo lichych rozmiarów ;-)


oglądałem dzisiaj trochę zderzaki do 80 bo jakoś nie do końca leży mi ten polift :-D niby ładny... ale jednak coś ;-) docelowo i tak bym chciał zapakować zderzak od rs-a, jednak tymczasowo myślę nad zderzakiem od s2 (ze spryskami).. tutaj moje pytanie.. pewnie się zirytujecie bo temat widziałem gnieciony na forum jest regularnie, ale czy zderzak od competition i od s2 jest taki sam? oraz czy grill był różny tylko w rs, czy np s2 lub comp. też miał swój grill w inny wzór?


zacząłem również rozkminkę nad kołami... początkowo, a dokładniej pierwszego dnia po zakupie miały być zakupione jakieś 18" na szybko, przez chwile była rozkmina o np BBS CH bo były za dobrą kasę do wzięcia z oponami, ale kumpel mnie szybko naprostował że nie mogę tego zrobić, bo będę już na nich jeździł ile się będzie dało i lepiej jest zainwestować w samo koło sporo więcej i dopiero nawet na następny sezon wyjechać z oponami ;-)

więc oboje pomyśleliśmy o kołach Rota Grid ale ja po dłuższych przemyśleniach, chyba go nie chcę bo coraz częściej się spotyka je na vagach w Polsce, oczywiście złe to nie jest bo koło meeega :-) bardzo poważnie natomiast myślę o kole które podobało mi się od kiedy je tylko pierwszy raz zobaczyłem a jest to dokładnie XXR 527 i wygląda ono tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

u mnie zagościłyby w 18" o parametrach 8,75j oraz 9,75j ;-) kupując te koła i tak bym sporo nadwyrężył budżet przeznaczony na felgi... no ale albo grubo, albo wcale :mrgreen: więc po prostu wolę się Was poradzić czy gra warta świeczki, bo dla mnie to koło urywa, muszę jeszcze vt zrobić jakby to wyglądało na aucie ;-) w polsce na vagu ich chyba jeszcze nigdzie nie widziałem, poza tym problem z dostaniem ciekawego koła leży jeszcze jak wiadomo w nietypowym rozstawie. Co prawda jak pewnie wiecie da się w 80-tce zmienić rozstaw, ale jest to koszt sporego rzędu i nie wiem czy nie lepiej po prstu dołożyć tą sumę do koła. No ale myśląc o tych XXR to z oponami musiałbym się wstrzymać pewnie dość sporo bo by mi najzwyczajniej w świece na nie nie starczyło :mrgreen:

no chyba że Wy macie jakieś propozycje na dobre koło? myślałem też o jakichś patelniach np z a8, ale to chyba nie to... XXR byłyby pomalowane na półmat w kolor skóry ;-) bo wszyscy te ranty i ranty do tych 80-tek.. wiem że do sylwetki ładnie pasują, ale pora przecierać i tutaj szlaki ;-)

moi drodzy koledzy z klubu mi odradzaja to koło... a moim zdaniem własnie przy szerokościach które wyżej wypisałem z idealnie pasującymi et do nadkoli by mogły robić szał... 9,75 z tyłu to nie mało, a koło samo w sobie jest wklęsłe i taki jego dość fajny urok mimo że rantu nie ma <ok> sam nie wiem co mam robić... czy najpierw poczekać do lata i ogarniać kosmetykę powoli, czy w koło od razu lecieć.... bo sie łapię wszystkiego na raz a to najgorsze co może być....

no i muszę zacząć czytać wasze tematy bo pewnie niezły zastrzyk informacji w nich jest oprócz klepania głupot <ok>

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 13 mar 2013, 00:07

Dobry pomysł z tymi concaveami. Ale jeśli zostawiasz seryjne hamulce to polecałbym na przód też zapakować szerszą opcję ponieważ się zmieści. A jeśli choć trochę lepsze heble chcesz zapodać i dużą glebę to zostaną wymiary takie jak podałeś. Co do ET to zależy jakie piasty masz mieć (4x108 czy 5x???zmienione na inne et) i czy wyciągane błotniki. Na seryjnych błotnikach tylne kółka 9,75" powinny mieć ET od 20 do 30 zależnie od tego co chcesz uzyskać, przednie o 5-10mm większe ET przy tej samej szerokości.

Przeczuwam, że fajne cabrio powstanie :) pozdro

Awatar użytkownika
POOREK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 29 maja 2012, 11:23
Lokalizacja: Pionki k. Radomia

Post autor: POOREK » 13 mar 2013, 00:16

Panowie powiem wam szczerze że mój charakter jest taki że nie lubię się afiszować i wolę czasami więcej robić w tajemnicy ( :-D ) a później się pochwalić że wyszło, niż pisać jakie mam plany i zamiary i jak z niektórych czasami po tygodniu rezygnuję.... ale będę chyba musiał to zmienić bo potrzebował będę pewnie trochę pomocy bo dopiero raczkuję w cabrio a cholercia trudno jest spasować koło, sugeruje się poprzednimi rozmiarami kół jakie tutaj były, ile miejsca do amora przy nich było tego nie wiem ale na zewnątrz było przywozicie <ok> na przód przy 8,75 myślałem o et20 akurat, bo m.in. taki jest dostępny wymiar ;-) chciałbym zostać przy 4x108 bo wolę dołożyć do grubszego koła niż pakować kasę w wymianę piast tak naprawdę ;-) czyli mówisz że zestaw 9,75 z et 20 można próbować zarówno na przód jak i na tył upychać? Atlas jeśli chodzi o heble to tak jak wspomniałem leżą w garażu od 2.8 ale jak ma się wybór koła do umiejscowienia zacisku obecnego i tego z 2.8 to raczej mało istotne... ;-) tak czy siak w obręczy będzie dużo miejsca, zaciski aż tak chyba w stronę ramio felgi nie uciekają?

aa i dzisiaj odwiedziłem serwis, zamówiłem 8szt. stoperów do dywaników bo stopery były tylko z przodu (te wkręcane w podłogę) ale i tak rozstaw w podłodze się nie zgadzał z tym na dywanikach.. dywniki są chyba od jakiegoś innego audi, ale i tak pasują nawet nawet ;-) po 2 szt. na każdy dywanik, wszystkie nowe zamówiłem bo nie wiedziałem czy te 4szt. z przodu są antracytowe czy czarne.... więc zrobię tak żeby wszystkie jednakowe były dla własnego świętego spokoju bo i tak nikt by się temu nigdy nie przyglądał :mrgreen: zastanawiałem się też czy nie zakręcić się od razu za szkiełkiem od hamulca na tylnej klapie bo powoli robi się matowe, ale będę próbował ratować obecne bo nie jest w tak złym stanie, jak ktoś ma jakiś sposób to chętnie wysłucham :-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 mar 2013, 07:16

wiec wracajac do Twoich pytan, to zderzak od s2 i competition to ten sam, a grill od s2 ma tylko znaczek a tak to jest on seryjny, jedynie wersja rs2 ma inny grill

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 13 mar 2013, 08:50

POOREK, czytania masz na co najmniej miesiąc bo konkretnych tematów na forum jest sporo ;-)

Zderzaki i grille opisał Ci Kolczat ;-)

Moim zdaniem jeżeli zamierzasz docelowo założyć zderzak rs2 to ja bym teraz niepotrzebnie roboty sobie nie dodawał tylko zajął się czymś innym (np kołem :-P). Za jakiś czas jak kupisz zderzak z RS2 to będziesz miał możliwość podmiany oświetlenia z CFL'a :->

To koło co pokazałeś jest bardzo ciekawe a co najlepsze na 80tce jeszcze go nie widziałem i zapewne mało kto widział :-) Cabrio ma szersze błotniki więc tu można szaleć z szerokościami... 9J to taki standard :mrgreen:

Inna kwestia, że w 4x108 znaleźć ładne koło to trzeba sie spooro oszukać :-/

piotr23audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35

Post autor: piotr23audi » 13 mar 2013, 08:53

Samo szkiełko w serwisie kosztuje coś około 80zł ;)

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 13 mar 2013, 10:03

piotr23audi pisze:Samo szkiełko w serwisie kosztuje coś około 80zł ;)
skąd masz takie ceny bo ja jak się orientowałem to po zniżkach 123 zł sam klosz stopu

piotr23audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35

Post autor: piotr23audi » 13 mar 2013, 10:20

Sorry pomyłka jednak 125zł kosztuje ;)

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 13 mar 2013, 10:20

ciekawy temat się szykuje, na pewno będę śledził :)

Awatar użytkownika
POOREK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 29 maja 2012, 11:23
Lokalizacja: Pionki k. Radomia

Post autor: POOREK » 13 mar 2013, 17:45

no to trochę mi się rozjaśniło z tym competition i s2 ;-) Niki może i masz rację z tym frontem... przemyślę to jeszcze, masz rację że narazie jest się czym zająć <ok> a z kołem że będą przejścia to wiem już dzisiaj.... ;-) ale kto nie szuka ten nie ma :-)

dzisiaj lala została wyprowadzona na spacerek, ponieważ do załatwienia był pewien deal i bez auta by się nie obeszło ;-) wyjątkowo w takich warunkach, na pewno często w takim plenerze jej oglądać nikt nie będzie :-) zrobiła z 60km, umyta po spacerku z każdej możliwej strony :-) przynajmniej ostre zdjęcia wyszły :mrgreen:

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

a teraz idę coś tam sobie pomodzić do garażu :-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 13 mar 2013, 18:15

Ślicznie wygląda :!:

btw oddawaj lustra :!: :!: :!: :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga