Audi 8G cabrio V6 by POOREK
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35
daj mu Boże :mrgreen:quick pisze:Niedługo Wysio zasili całe forum w cabriolety
dzięki Panowie za miłe słowo, zgotowaliście mi miłe przywitanie tutaj w nowym dziale, a to forum jakieś takie samo w sobie jest że się mało dzieje albo ślepota mnie ogarnęła :lol:
dzisiaj doleciało radio bo poprzednie hee Wysiowe miało niebieskie podświetlenie, zdecydowałem się na Alpine cda-117 z racji tego że ma 3 wyjścia na wzmacniacze, ładnie schowane usb oraz aux, oraz parę innych dupereli najbardziej rozdrażniło mnie że w cabby nie ma głośników 16,5 cm a jedynie jakieś chyba 13 zarówno przód jak i tył? boczków na drzwiach ciąć niestety szkoda, tak więc jeszcze nie wiem co z tym wymyślę, chociaż dzisiejsze sprzęty audio potrafią naprawdę ładnie grać mimo lichych rozmiarów
oglądałem dzisiaj trochę zderzaki do 80 bo jakoś nie do końca leży mi ten polift niby ładny... ale jednak coś docelowo i tak bym chciał zapakować zderzak od rs-a, jednak tymczasowo myślę nad zderzakiem od s2 (ze spryskami).. tutaj moje pytanie.. pewnie się zirytujecie bo temat widziałem gnieciony na forum jest regularnie, ale czy zderzak od competition i od s2 jest taki sam? oraz czy grill był różny tylko w rs, czy np s2 lub comp. też miał swój grill w inny wzór?
zacząłem również rozkminkę nad kołami... początkowo, a dokładniej pierwszego dnia po zakupie miały być zakupione jakieś 18" na szybko, przez chwile była rozkmina o np BBS CH bo były za dobrą kasę do wzięcia z oponami, ale kumpel mnie szybko naprostował że nie mogę tego zrobić, bo będę już na nich jeździł ile się będzie dało i lepiej jest zainwestować w samo koło sporo więcej i dopiero nawet na następny sezon wyjechać z oponami
więc oboje pomyśleliśmy o kołach Rota Grid ale ja po dłuższych przemyśleniach, chyba go nie chcę bo coraz częściej się spotyka je na vagach w Polsce, oczywiście złe to nie jest bo koło meeega bardzo poważnie natomiast myślę o kole które podobało mi się od kiedy je tylko pierwszy raz zobaczyłem a jest to dokładnie XXR 527 i wygląda ono tak:
u mnie zagościłyby w 18" o parametrach 8,75j oraz 9,75j kupując te koła i tak bym sporo nadwyrężył budżet przeznaczony na felgi... no ale albo grubo, albo wcale :mrgreen: więc po prostu wolę się Was poradzić czy gra warta świeczki, bo dla mnie to koło urywa, muszę jeszcze vt zrobić jakby to wyglądało na aucie w polsce na vagu ich chyba jeszcze nigdzie nie widziałem, poza tym problem z dostaniem ciekawego koła leży jeszcze jak wiadomo w nietypowym rozstawie. Co prawda jak pewnie wiecie da się w 80-tce zmienić rozstaw, ale jest to koszt sporego rzędu i nie wiem czy nie lepiej po prstu dołożyć tą sumę do koła. No ale myśląc o tych XXR to z oponami musiałbym się wstrzymać pewnie dość sporo bo by mi najzwyczajniej w świece na nie nie starczyło :mrgreen:
no chyba że Wy macie jakieś propozycje na dobre koło? myślałem też o jakichś patelniach np z a8, ale to chyba nie to... XXR byłyby pomalowane na półmat w kolor skóry bo wszyscy te ranty i ranty do tych 80-tek.. wiem że do sylwetki ładnie pasują, ale pora przecierać i tutaj szlaki
moi drodzy koledzy z klubu mi odradzaja to koło... a moim zdaniem własnie przy szerokościach które wyżej wypisałem z idealnie pasującymi et do nadkoli by mogły robić szał... 9,75 z tyłu to nie mało, a koło samo w sobie jest wklęsłe i taki jego dość fajny urok mimo że rantu nie ma <ok> sam nie wiem co mam robić... czy najpierw poczekać do lata i ogarniać kosmetykę powoli, czy w koło od razu lecieć.... bo sie łapię wszystkiego na raz a to najgorsze co może być....
no i muszę zacząć czytać wasze tematy bo pewnie niezły zastrzyk informacji w nich jest oprócz klepania głupot <ok>
Dobry pomysł z tymi concaveami. Ale jeśli zostawiasz seryjne hamulce to polecałbym na przód też zapakować szerszą opcję ponieważ się zmieści. A jeśli choć trochę lepsze heble chcesz zapodać i dużą glebę to zostaną wymiary takie jak podałeś. Co do ET to zależy jakie piasty masz mieć (4x108 czy 5x???zmienione na inne et) i czy wyciągane błotniki. Na seryjnych błotnikach tylne kółka 9,75" powinny mieć ET od 20 do 30 zależnie od tego co chcesz uzyskać, przednie o 5-10mm większe ET przy tej samej szerokości.
Przeczuwam, że fajne cabrio powstanie pozdro
Przeczuwam, że fajne cabrio powstanie pozdro
Panowie powiem wam szczerze że mój charakter jest taki że nie lubię się afiszować i wolę czasami więcej robić w tajemnicy ( ) a później się pochwalić że wyszło, niż pisać jakie mam plany i zamiary i jak z niektórych czasami po tygodniu rezygnuję.... ale będę chyba musiał to zmienić bo potrzebował będę pewnie trochę pomocy bo dopiero raczkuję w cabrio a cholercia trudno jest spasować koło, sugeruje się poprzednimi rozmiarami kół jakie tutaj były, ile miejsca do amora przy nich było tego nie wiem ale na zewnątrz było przywozicie <ok> na przód przy 8,75 myślałem o et20 akurat, bo m.in. taki jest dostępny wymiar chciałbym zostać przy 4x108 bo wolę dołożyć do grubszego koła niż pakować kasę w wymianę piast tak naprawdę czyli mówisz że zestaw 9,75 z et 20 można próbować zarówno na przód jak i na tył upychać? Atlas jeśli chodzi o heble to tak jak wspomniałem leżą w garażu od 2.8 ale jak ma się wybór koła do umiejscowienia zacisku obecnego i tego z 2.8 to raczej mało istotne... tak czy siak w obręczy będzie dużo miejsca, zaciski aż tak chyba w stronę ramio felgi nie uciekają?
aa i dzisiaj odwiedziłem serwis, zamówiłem 8szt. stoperów do dywaników bo stopery były tylko z przodu (te wkręcane w podłogę) ale i tak rozstaw w podłodze się nie zgadzał z tym na dywanikach.. dywniki są chyba od jakiegoś innego audi, ale i tak pasują nawet nawet po 2 szt. na każdy dywanik, wszystkie nowe zamówiłem bo nie wiedziałem czy te 4szt. z przodu są antracytowe czy czarne.... więc zrobię tak żeby wszystkie jednakowe były dla własnego świętego spokoju bo i tak nikt by się temu nigdy nie przyglądał :mrgreen: zastanawiałem się też czy nie zakręcić się od razu za szkiełkiem od hamulca na tylnej klapie bo powoli robi się matowe, ale będę próbował ratować obecne bo nie jest w tak złym stanie, jak ktoś ma jakiś sposób to chętnie wysłucham
aa i dzisiaj odwiedziłem serwis, zamówiłem 8szt. stoperów do dywaników bo stopery były tylko z przodu (te wkręcane w podłogę) ale i tak rozstaw w podłodze się nie zgadzał z tym na dywanikach.. dywniki są chyba od jakiegoś innego audi, ale i tak pasują nawet nawet po 2 szt. na każdy dywanik, wszystkie nowe zamówiłem bo nie wiedziałem czy te 4szt. z przodu są antracytowe czy czarne.... więc zrobię tak żeby wszystkie jednakowe były dla własnego świętego spokoju bo i tak nikt by się temu nigdy nie przyglądał :mrgreen: zastanawiałem się też czy nie zakręcić się od razu za szkiełkiem od hamulca na tylnej klapie bo powoli robi się matowe, ale będę próbował ratować obecne bo nie jest w tak złym stanie, jak ktoś ma jakiś sposób to chętnie wysłucham
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
POOREK, czytania masz na co najmniej miesiąc bo konkretnych tematów na forum jest sporo
Zderzaki i grille opisał Ci Kolczat
Moim zdaniem jeżeli zamierzasz docelowo założyć zderzak rs2 to ja bym teraz niepotrzebnie roboty sobie nie dodawał tylko zajął się czymś innym (np kołem ). Za jakiś czas jak kupisz zderzak z RS2 to będziesz miał możliwość podmiany oświetlenia z CFL'a :->
To koło co pokazałeś jest bardzo ciekawe a co najlepsze na 80tce jeszcze go nie widziałem i zapewne mało kto widział Cabrio ma szersze błotniki więc tu można szaleć z szerokościami... 9J to taki standard :mrgreen:
Inna kwestia, że w 4x108 znaleźć ładne koło to trzeba sie spooro oszukać
Zderzaki i grille opisał Ci Kolczat
Moim zdaniem jeżeli zamierzasz docelowo założyć zderzak rs2 to ja bym teraz niepotrzebnie roboty sobie nie dodawał tylko zajął się czymś innym (np kołem ). Za jakiś czas jak kupisz zderzak z RS2 to będziesz miał możliwość podmiany oświetlenia z CFL'a :->
To koło co pokazałeś jest bardzo ciekawe a co najlepsze na 80tce jeszcze go nie widziałem i zapewne mało kto widział Cabrio ma szersze błotniki więc tu można szaleć z szerokościami... 9J to taki standard :mrgreen:
Inna kwestia, że w 4x108 znaleźć ładne koło to trzeba sie spooro oszukać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35
no to trochę mi się rozjaśniło z tym competition i s2 Niki może i masz rację z tym frontem... przemyślę to jeszcze, masz rację że narazie jest się czym zająć <ok> a z kołem że będą przejścia to wiem już dzisiaj.... ale kto nie szuka ten nie ma
dzisiaj lala została wyprowadzona na spacerek, ponieważ do załatwienia był pewien deal i bez auta by się nie obeszło wyjątkowo w takich warunkach, na pewno często w takim plenerze jej oglądać nikt nie będzie zrobiła z 60km, umyta po spacerku z każdej możliwej strony przynajmniej ostre zdjęcia wyszły :mrgreen:
a teraz idę coś tam sobie pomodzić do garażu
dzisiaj lala została wyprowadzona na spacerek, ponieważ do załatwienia był pewien deal i bez auta by się nie obeszło wyjątkowo w takich warunkach, na pewno często w takim plenerze jej oglądać nikt nie będzie zrobiła z 60km, umyta po spacerku z każdej możliwej strony przynajmniej ostre zdjęcia wyszły :mrgreen:
a teraz idę coś tam sobie pomodzić do garażu