Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabrio Nogaro Blue

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Boberro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 246
Rejestracja: 10 lut 2014, 22:44
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Boberro » 16 sty 2015, 19:30

ogólnie niebieski z tego co pamiętam miał grzałkę elektryczną zamontowaną jakby taki mini webasto , jak się jechało przy temperaturze 5 stopni bez dachu to bez problemu <ok> przy ustawieniu ogrzewania na full można się było poparzyć w 2.8 teraz nie ma siły żeby tak grzało.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 17 sty 2015, 06:09

potwierdzam, moj diesel tez szybko i mocno sie nagrzewa nie zaleznie od tempertaury zewnetrznej

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 17 sty 2015, 10:15

Co do większej nagrzewnicy to nie mam pojęcia. Diesle mają 3 'świece żarowe' w obiegu płynu chłodniczego.

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 20 sty 2015, 20:12

Klima kupiona, już jest u mnie. Teraz tylko muszę znaleźć osobę, która mi to zainstaluje. Macie kogoś godnego polecenia w Warszawie i okolicach??

Obrazek

Mam jeszcze pytanie, co potrzebowałbym dokupić, żeby był to klimatronic??

Wymontowałem dziś też halogeny, środek jest mleczny i słabo to wygląda z przodu auta, jutro jadę z nimi do chromowania odbłyśnika :-P

Obrazek

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 20 sty 2015, 20:22

Gdzie chromujesz i jaka cena?
Daj fotke po robocie, mnie tez czeka ten zabieg i jestem ciekaw efektu :-D

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 21 sty 2015, 21:54

Halogeny dziś oddane do regeneracji do firmy http://www.multiglas.pl/. Koszt regeneracji tj. odbłyśnik chromowany + polerka szkła 230pln/szt.

Dziś blue otrzymało aluminiowe ramki na zegary oraz wlot powietrza i maskownicę głośnika na desce rozdzielczej. Do montażu pozostały jeszcze ramki pokręteł temperatury i nawiewu, ale one zamontowane zostaną po montażu klimy i nowego panela sterowania :-)

Obrazek

Awatar użytkownika
Monster_C4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 11 maja 2014, 19:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Monster_C4 » 21 sty 2015, 22:25

Halogeny - super.
Ramki - nie idź tą drogą... :(

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 21 sty 2015, 22:41

Monster_C4 pisze:Halogeny - super.

Zobaczymy jaki będzie efekt finalny.

Ramki - nie idź tą drogą... :(
Nie bój się, nie będzie chromowych odbojników na drzwiach :mrgreen:
Myślę, że ramki zegarów są OK, te na desce już tak dobrze nie wyglądają, do tego odbijają się w szybie co jest mało komfortowe, jak mi nie podpasują to je zdejmę :-P

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 21 sty 2015, 22:44

jak dlamnie montowanie ringów na zegarach pokrętłach i reszcie psuje klimat auta zdejmij to , bo auto samo w sobie jest ponadczasowe ;-)

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 21 sty 2015, 22:47

Na zegarach zostaną, mi się podobają i to jest najważniejsze ;-)

Awatar użytkownika
Boberro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 246
Rejestracja: 10 lut 2014, 22:44
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Boberro » 21 sty 2015, 22:53

ramki na głośnikach mogą przeszkadzać bo będą refleksy w szybie, co do zegarów to sprawa indywidualna, podbij moc tedeika w opisie bo przy tym Q7 wyglada jak silnik klimy do tego kolosa myślę że w granicach 120KM musi mieć po moich ulepszeniach <ok>

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 21 sty 2015, 22:59

Jak będę miał chwilę to sprawdzę go na hamowni, jednak kusi mnie, aby zrobić swap na coś bardziej podatnego na modyfikacje. Co można zrobić z obecnym TDI, żeby zwiększyć mu moc i do jakiej wartości??

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 21 sty 2015, 23:07

ramki chromowane w tych autach są naprawdę okropne - co powyższe zdjęcie dobitnie pokazuje... nie psuj auta i nie rób z niego tureckiego wozidła

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 sty 2015, 08:35

cabrio_blue80, zmiana wtryskow na 0.230, wymiana pompy na 11mm, turbo i kolektor z silnika AWX, wiekszy centralny intercooler no i program na ktorym da sie dojsc nawet pod 200KM po w/w modyfikacjach, jednak wtedy zaczynac sie moga problemy ze sprzeglem i napedami, bezpieczne jest 150-160KM

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 22 sty 2015, 09:31

Dzięki Kolczat, orientujesz się jakie to mogą być koszty i kto się tego podejmie??

Boberro jakie obecnie w blue są wtryski i program??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga