Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabrio Nogaro Blue

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 17 lut 2015, 22:29

juba pisze:Tylko ja mówię o silniku z aukcji, ASZ.

Ja bym nie robił 1Z na 200hp w cabrio bo chłopak dostanie raka płuc. Już po sofcie, pompie 11 i zmianie turbo kolegi kopci jak smok.
aha - no to nie zaczaiłem <piwo>

Czy jest batory czy go nie ma to zależy od gratów jakie są w aucie a szczególnie dolotu i Fmic oraz od tego jak mocne są wtryski i jak dobrze albo żle zrobiony program - ja mam golfa alh zrobionego na 190 Km i program bezdymny - no chyba że non stop opór decha na pedale przyspieszenia ... ale wtedy to i seria dymi <ok>

Nie od dziś wiadomo że do Cabrio to tylko duże benzyny <rotfl> <urodziny> <ok>

Sory musiałem
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 18 lut 2015, 06:53

Audi 80 cabrio 1.9TDI 120KM
Audi Q7 4M sepang blue

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 18 lut 2015, 06:56

no coz powoli dochodzimy do cen swapu na V8 ;-)
Forum A6Klub i Audi80

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 18 lut 2015, 07:02

Kolczat pisze:no coz powoli dochodzimy do cen swapu na V8 ;-)
rozwiń temat <ok>
Audi 80 cabrio 1.9TDI 120KM
Audi Q7 4M sepang blue

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 18 lut 2015, 07:09

myśle, że idąc dalej ciągiem artmetycznym, kolejny krok to cena za swap na V8 :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 18 lut 2015, 07:25

Kolczat tylko po co v8 w fwd?
Nie da sie tyM jezdzic normalnie , igor swoje sprzddal z tego powodu miedzy innymi .
No chyba ze dla dziwieku to co innego - juz lepiej robic swapy na 2.2 T , drozej ale prosciej choc trakcji tez nie bedzie <ok>
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 18 lut 2015, 08:13

Qurde, więc co robić, pozostawić obecnego gruźlika i mody, czy swap na coś... właśnie co??

Ja przystawałem na pozostawienie obecnej jednostki, ale jeszcze nie jest to pewne na 100% :-P
Audi 80 cabrio 1.9TDI 120KM
Audi Q7 4M sepang blue

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 18 lut 2015, 08:23

cabrio_blue80 pisze:Qurde, więc co robić, pozostawić obecnego gruźlika i mody, czy swap na coś... właśnie co??

Ja przystawałem na pozostawienie obecnej jednostki, ale jeszcze nie jest to pewne na 100% :-P
i co chcesz zrobić z tego auta bolid wyścigowy ? Ja uważam że masz auto w stanie kolekcjonerskim każdy mod idący w zmianę silnika czy montowanie air to jak dla mnie psuje koncepcję tego auta które jest nietuzinkowe i trzyma swoją wartość w stanie seryjnym . Montaż klimy na + inne mody też ogólnie podnieś trochę moc 1z pojeździj i cieszsię autem przez lato <piwo> .
:!: CZĘŚCI DO AUDI B4 CABRIOLET COUPE - POTRZEBUJESZ CZEGOŚ PISZ :!:
POSZUKUJESZ CZĘŚCI DO AUDI 80 CABRIO/COUPE - NAPISZ PW

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 18 lut 2015, 08:32

Mocy więcej by mu się przydało, dlatego myślałem o modyfikacji obecnego motoru, łatwo wrócić do seryjnego. Air ride - zawsze chciałem mieć to w aucie, a nigdy nie miałem do tego dobrego auta, myślę, że do tego cabrio to pasuje - można je zawsze zdemontować i wrócić na seryjne zawieszenie.

Do tego jeszcze dojdzie subtelne ładnie cykające audio, bo obecne skrzeczy i jazda będzie o wiele przyjemniejsza.

aaaaaaaa zapomniałem w międzyczasie nabyłem windshot :mrgreen:

Obrazek
Audi 80 cabrio 1.9TDI 120KM
Audi Q7 4M sepang blue

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 18 lut 2015, 08:54

cabrio_blue80 pisze:Mocy więcej by mu się przydało, dlatego myślałem o modyfikacji obecnego motoru, łatwo wrócić do seryjnego. Air ride - zawsze chciałem mieć to w aucie, a nigdy nie miałem do tego dobrego auta, myślę, że do tego cabrio to pasuje - można je zawsze zdemontować i wrócić na seryjne zawieszenie.

Do tego jeszcze dojdzie subtelne ładnie cykające audio, bo obecne skrzeczy i jazda będzie o wiele przyjemniejsza.

aaaaaaaa zapomniałem w międzyczasie nabyłem windshot :mrgreen:

Obrazek
modyfikacje rzeczą indywidualną , ogólnie ten motor co masz podniósłbym mu trochę KM , dwa airride fakt jak ktoś to mądrze zamontuje bez inwazyjne z możliwością demontażu to ok ;-)
:!: CZĘŚCI DO AUDI B4 CABRIOLET COUPE - POTRZEBUJESZ CZEGOŚ PISZ :!:
POSZUKUJESZ CZĘŚCI DO AUDI 80 CABRIO/COUPE - NAPISZ PW

cabrio_blue80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2014, 14:16

Post autor: cabrio_blue80 » 18 lut 2015, 09:11

co do air ride to możecie polecić kogoś w centralnej Polsce, kto mi to porządnie zrobi??
Audi 80 cabrio 1.9TDI 120KM
Audi Q7 4M sepang blue

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 18 lut 2015, 09:29

V8 tylko dla dzwięku, dla niczego innego, Igor sprzedał z innego powodu, mocy sie nie bał bo już mial podobnie mocarnego golfa :mrgreen:

wysio, a co można inwazyjnego w aucie zrobić przy montażu powietrza?
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 18 lut 2015, 09:32

Ale jak ty na tym air bedziesz przeglady robil? Nie wiem cxy wiesz ale to zawieszenie bez homologacji i teoretycznie nie wolno poruszac sie po drogach na tym . Kup fajny gwint no KW lub inny i bedzesz 2 zadowolony po drugie w naszych autach jest lekki problem z air , poczytaj o tym jak blisko sa podjszki nadkola i podluznicy - obecnie delik montuje i siedzi mu to wyzej niz gwint ktory mial <ok> choc on zaprzecza hehe
Air to bajer tylko na zloty ja tez mialem ten dylemat i odpuscilem
TaK jak Wysio pisze masz piękne auto w serii nie zmarnuj tego ...
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 18 lut 2015, 09:36

hehehe, a na gwincie zrobisz przegląd? :mrgreen: no chyba że będziesz podnosił robił zbieżność, później obniżał i znowu robił zbieżność... a tak przed stacja pssst do góry i modlić się żeby nie zauważył że nie ma sprężyn, najwyżej wcisnąć kit że to taka super wersja z hydraulicznym zawieszeniem niczym w citrojenie
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 18 lut 2015, 09:45

Kolczat pisze:hehehe, a na gwincie zrobisz przegląd? :mrgreen: no chyba że będziesz podnosił robił zbieżność, później obniżał i znowu robił zbieżność... a tak przed stacja pssst do góry i modlić się żeby nie zauważył że nie ma sprężyn, najwyżej wcisnąć kit że to taka super wersja z hydraulicznym zawieszeniem niczym w citrojenie
przegląd raczej nie problem , bo zawsze znajdzie się stacja która podbija Polska to nie Niemcy ... na gwincie nigdy nie miałem problemu z przeglądem problem może być wystające koło :D . Co do air chodzi mi oto że widziałem magików wiercących w karoserii i bez pomysłu montujących stąd pisze ;-)
:!: CZĘŚCI DO AUDI B4 CABRIOLET COUPE - POTRZEBUJESZ CZEGOŚ PISZ :!:
POSZUKUJESZ CZĘŚCI DO AUDI 80 CABRIO/COUPE - NAPISZ PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga