Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi cabriolet 2,5TDI R5 by Audki

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 14 lis 2014, 09:28

cabrio z silnikiem o dźwięku ciągnika to nie moja bajka, ale robota bardzo dobra :mrgreen:

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 lis 2014, 12:33

arwam pisze:audki, ale na ca 400Nm wystarczy Ci K16 :)


jeśli chcesz cos mocniejszego, to pakuj conajmniej turbo z S2 jak ja czy Arekr.
to samo jest do osiągnięcia za pomocą K16 co i K24 z meśka.
a nie musisz kombinować nic przy flanszach itp.
mając wolne około 500zł wolałbym się rozejrzeć za K24-7000 i zmienić jej gorącą muszlę, albo roztoczyć jeszcze nieco gorącą muszlę w K16 i tym samym zwiększyć jej potencjał. dzięki temu spadnie ciśnienie w kolektrze wydechowym przed turbosprężarką.

lub odłożyć 1000zł i wsadzić GTB2260VK
A ile by dało roztoczenie K24?
[ Dodano: 2014-11-14, 12:35 ]
duo pisze:cabrio z silnikiem o dźwięku ciągnika to nie moja bajka, ale robota bardzo dobra :mrgreen:
Dzięki:) narazie na tym etapie jedyna opcja u mnie to diesel:)
Później będzie 1,8T lub 2,2T lub coś większego, ale to odległe plany .

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 lis 2014, 21:30

audki, dalo tyle ze u mnie jak jeszcze smigalem na szprycach od aat to jednoczesna zmiana na dluga skrzynie i po zmianie turbo auto wcale nie zwolnilo, nie zatyka na gorze tak auta, jak na k14 czy k16. Jak sie nie sprzeda moje a skoncze robic silnik w c4 to tam wyladuje, bedzie niemal darmowy zastrzyk mocy :)
U mnie co prawda mierzone tylko kpowerem zmiany pokazaly k14: 153KM i 290Nm, zmiana turbo i skrzyni k24: 161KM i 380Nm.
Teraz smigam na 230tkach i sprzeglo sie poddalo aczkolwiek jak czasem sklei to na trojce trakcje z rolki zrywa a 8statnio przy nizszych temp zdarzylo mu sie dwa razy i na czworce na suchym spalic kapcia, ja wiem ze chlodno guma sie twardsza robi ale bez przesady, powtarzalne czasy 0-100kmh rzedu 5,2-5,4s mowia same za siebie, kapcie toyo 215 40 r 16 t1r.
Teraz najczesciej daje ciala sprzeglo, ale dzisiaj przywloklem do domu juz jedem docisk 240mm sachsa pod zamach ng, teraz jeszcze jeden i nowa tarcz i bedzie ogien :-P

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 lis 2014, 21:43

arwam pisze:audki, dalo tyle ze u mnie jak jeszcze smigalem na szprycach od aat to jednoczesna zmiana na dluga skrzynie i po zmianie turbo auto wcale nie zwolnilo, nie zatyka na gorze tak auta, jak na k14 czy k16. Jak sie nie sprzeda moje a skoncze robic silnik w c4 to tam wyladuje, bedzie niemal darmowy zastrzyk mocy :)
U mnie co prawda mierzone tylko kpowerem zmiany pokazaly k14: 153KM i 290Nm, zmiana turbo i skrzyni k24: 161KM i 380Nm.
Teraz smigam na 230tkach i sprzeglo sie poddalo aczkolwiek jak czasem sklei to na trojce trakcje z rolki zrywa a 8statnio przy nizszych temp zdarzylo mu sie dwa razy i na czworce na suchym spalic kapcia, ja wiem ze chlodno guma sie twardsza robi ale bez przesady, powtarzalne czasy 0-100kmh rzedu 5,2-5,4s mowia same za siebie, kapcie toyo 215 40 r 16 t1r.
Teraz najczesciej daje ciala sprzeglo, ale dzisiaj przywloklem do domu juz jedem docisk 240mm sachsa pod zamach ng, teraz jeszcze jeden i nowa tarcz i bedzie ogien :-P
No no coraz ciekawiej u ciebie:) niedługo to na 1/4 będziesz stawał :D hahaha.....
Tylko ciekawe na ile nowy zestaw starczy :)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 lis 2014, 22:08

Audki, wystarczy do zrobien7a salatki ze skrzyni biegow, 700 moze 800Nm wytrzyma spokojnie, a wiec wiecej niz moze wytrzymac komplet korbowodow.
Jak bede mia programator to mysle ze uda mi sie osiagnac okolice 500-600Nm, na pewno paliwa bedzie od ujecia bo jest solidny kopec za autem, ale na dlugiej skrzyni biegow moment obrotowy i tak robi konkretna robote, ostatnie pare dni smigam delikatnie bo raz omyklowo zapialem piatke zamiast trojki w sprincie i sie slodnie przysmazylo,

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 15 lis 2014, 08:42

arwam pisze:Audki, wystarczy do zrobien7a salatki ze skrzyni biegow, 700 moze 800Nm wytrzyma spokojnie, a wiec wiecej niz moze wytrzymac komplet korbowodow.
Jak bede mia programator to mysle ze uda mi sie osiagnac okolice 500-600Nm, na pewno paliwa bedzie od ujecia bo jest solidny kopec za autem, ale na dlugiej skrzyni biegow moment obrotowy i tak robi konkretna robote, ostatnie pare dni smigam delikatnie bo raz omyklowo zapialem piatke zamiast trojki w sprincie i sie slodnie przysmazylo,
Kiedy będziesz miał programator?? będę się musiał do ciebie wybrać wtedy :D

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 15 lis 2014, 17:27

audki, ale ty masz inny sterownik, chociaż jak masz 16bit, to chyba tylko zrobić gdieindziej wylut, bo narazie niestety jeszcze ja nie mam czym, ori ECU od C4 mają już podstawki, wiec wystarczy tylko kości zmienić.

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 18 lis 2014, 08:40

arwam pisze:audki, ale ty masz inny sterownik, chociaż jak masz 16bit, to chyba tylko zrobić gdieindziej wylut, bo narazie niestety jeszcze ja nie mam czym, ori ECU od C4 mają już podstawki, wiec wystarczy tylko kości zmienić.
16 bitów z VW LT siedzi u mnie, będę miał chwile to wlutuje podstawki aby można było kości zmieniać.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 29 lis 2014, 21:14

Jak tam w ogóle? Sterownik dobrze chodzi? Pamiętam z pedałami był problem i obrotek pokazywał co innego.

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 30 lis 2014, 09:40

Francis1982 pisze:Jak tam w ogóle? Sterownik dobrze chodzi? Pamiętam z pedałami był problem i obrotek pokazywał co innego.
Ze sterownikiem wszystko jak powinno być, kilka pinów trzeba było podmienić, co do pedałów hamulca to muszę zmienić czujnik bo ten ori z cabrio nie pasi i świeci się błąd odnośnie hamulców.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 30 lis 2014, 13:47

A jak sterowanie N75 i w ogóle gruszki? Robiłeś jakieś logi? No i jak z przebiegiem mocy.

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 31 sty 2015, 18:05

Francis1982 pisze:A jak sterowanie N75 i w ogóle gruszki? Robiłeś jakieś logi? No i jak z przebiegiem mocy.
Nie robiłem jeszcze nic w tym kierunku, dopiero będę się do tego zabierał

[ Dodano: 2015-01-31, 18:06 ]
W miedzy czasie, pomiędzy budowa garażu i pracą, wpadły fotele na swoje miejsce.
Obrazek
Obrazek

dartweider

Post autor: dartweider » 01 lut 2015, 13:21

Super robota z tymi fotelami:)

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 01 lut 2015, 13:34

dartweider pisze:Super robota z tymi fotelami:)
A jak się wygodnie siedzi :D

dartweider

Post autor: dartweider » 01 lut 2015, 13:46

Maiłem przyjemność siedzieć:) Ale i tak najlepsze w A6 miałeś:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga