Audi cabriolet 2,5TDI R5 by Audki
A ile by dało roztoczenie K24?arwam pisze:audki, ale na ca 400Nm wystarczy Ci K16
jeśli chcesz cos mocniejszego, to pakuj conajmniej turbo z S2 jak ja czy Arekr.
to samo jest do osiągnięcia za pomocą K16 co i K24 z meśka.
a nie musisz kombinować nic przy flanszach itp.
mając wolne około 500zł wolałbym się rozejrzeć za K24-7000 i zmienić jej gorącą muszlę, albo roztoczyć jeszcze nieco gorącą muszlę w K16 i tym samym zwiększyć jej potencjał. dzięki temu spadnie ciśnienie w kolektrze wydechowym przed turbosprężarką.
lub odłożyć 1000zł i wsadzić GTB2260VK
[ Dodano: 2014-11-14, 12:35 ]
Dzięki:) narazie na tym etapie jedyna opcja u mnie to diesel:)duo pisze:cabrio z silnikiem o dźwięku ciągnika to nie moja bajka, ale robota bardzo dobra :mrgreen:
Później będzie 1,8T lub 2,2T lub coś większego, ale to odległe plany .
audki, dalo tyle ze u mnie jak jeszcze smigalem na szprycach od aat to jednoczesna zmiana na dluga skrzynie i po zmianie turbo auto wcale nie zwolnilo, nie zatyka na gorze tak auta, jak na k14 czy k16. Jak sie nie sprzeda moje a skoncze robic silnik w c4 to tam wyladuje, bedzie niemal darmowy zastrzyk mocy
U mnie co prawda mierzone tylko kpowerem zmiany pokazaly k14: 153KM i 290Nm, zmiana turbo i skrzyni k24: 161KM i 380Nm.
Teraz smigam na 230tkach i sprzeglo sie poddalo aczkolwiek jak czasem sklei to na trojce trakcje z rolki zrywa a 8statnio przy nizszych temp zdarzylo mu sie dwa razy i na czworce na suchym spalic kapcia, ja wiem ze chlodno guma sie twardsza robi ale bez przesady, powtarzalne czasy 0-100kmh rzedu 5,2-5,4s mowia same za siebie, kapcie toyo 215 40 r 16 t1r.
Teraz najczesciej daje ciala sprzeglo, ale dzisiaj przywloklem do domu juz jedem docisk 240mm sachsa pod zamach ng, teraz jeszcze jeden i nowa tarcz i bedzie ogien
U mnie co prawda mierzone tylko kpowerem zmiany pokazaly k14: 153KM i 290Nm, zmiana turbo i skrzyni k24: 161KM i 380Nm.
Teraz smigam na 230tkach i sprzeglo sie poddalo aczkolwiek jak czasem sklei to na trojce trakcje z rolki zrywa a 8statnio przy nizszych temp zdarzylo mu sie dwa razy i na czworce na suchym spalic kapcia, ja wiem ze chlodno guma sie twardsza robi ale bez przesady, powtarzalne czasy 0-100kmh rzedu 5,2-5,4s mowia same za siebie, kapcie toyo 215 40 r 16 t1r.
Teraz najczesciej daje ciala sprzeglo, ale dzisiaj przywloklem do domu juz jedem docisk 240mm sachsa pod zamach ng, teraz jeszcze jeden i nowa tarcz i bedzie ogien
No no coraz ciekawiej u ciebie:) niedługo to na 1/4 będziesz stawał hahaha.....arwam pisze:audki, dalo tyle ze u mnie jak jeszcze smigalem na szprycach od aat to jednoczesna zmiana na dluga skrzynie i po zmianie turbo auto wcale nie zwolnilo, nie zatyka na gorze tak auta, jak na k14 czy k16. Jak sie nie sprzeda moje a skoncze robic silnik w c4 to tam wyladuje, bedzie niemal darmowy zastrzyk mocy
U mnie co prawda mierzone tylko kpowerem zmiany pokazaly k14: 153KM i 290Nm, zmiana turbo i skrzyni k24: 161KM i 380Nm.
Teraz smigam na 230tkach i sprzeglo sie poddalo aczkolwiek jak czasem sklei to na trojce trakcje z rolki zrywa a 8statnio przy nizszych temp zdarzylo mu sie dwa razy i na czworce na suchym spalic kapcia, ja wiem ze chlodno guma sie twardsza robi ale bez przesady, powtarzalne czasy 0-100kmh rzedu 5,2-5,4s mowia same za siebie, kapcie toyo 215 40 r 16 t1r.
Teraz najczesciej daje ciala sprzeglo, ale dzisiaj przywloklem do domu juz jedem docisk 240mm sachsa pod zamach ng, teraz jeszcze jeden i nowa tarcz i bedzie ogien
Tylko ciekawe na ile nowy zestaw starczy
Audki, wystarczy do zrobien7a salatki ze skrzyni biegow, 700 moze 800Nm wytrzyma spokojnie, a wiec wiecej niz moze wytrzymac komplet korbowodow.
Jak bede mia programator to mysle ze uda mi sie osiagnac okolice 500-600Nm, na pewno paliwa bedzie od ujecia bo jest solidny kopec za autem, ale na dlugiej skrzyni biegow moment obrotowy i tak robi konkretna robote, ostatnie pare dni smigam delikatnie bo raz omyklowo zapialem piatke zamiast trojki w sprincie i sie slodnie przysmazylo,
Jak bede mia programator to mysle ze uda mi sie osiagnac okolice 500-600Nm, na pewno paliwa bedzie od ujecia bo jest solidny kopec za autem, ale na dlugiej skrzyni biegow moment obrotowy i tak robi konkretna robote, ostatnie pare dni smigam delikatnie bo raz omyklowo zapialem piatke zamiast trojki w sprincie i sie slodnie przysmazylo,
Kiedy będziesz miał programator?? będę się musiał do ciebie wybrać wtedyarwam pisze:Audki, wystarczy do zrobien7a salatki ze skrzyni biegow, 700 moze 800Nm wytrzyma spokojnie, a wiec wiecej niz moze wytrzymac komplet korbowodow.
Jak bede mia programator to mysle ze uda mi sie osiagnac okolice 500-600Nm, na pewno paliwa bedzie od ujecia bo jest solidny kopec za autem, ale na dlugiej skrzyni biegow moment obrotowy i tak robi konkretna robote, ostatnie pare dni smigam delikatnie bo raz omyklowo zapialem piatke zamiast trojki w sprincie i sie slodnie przysmazylo,
16 bitów z VW LT siedzi u mnie, będę miał chwile to wlutuje podstawki aby można było kości zmieniać.arwam pisze:audki, ale ty masz inny sterownik, chociaż jak masz 16bit, to chyba tylko zrobić gdieindziej wylut, bo narazie niestety jeszcze ja nie mam czym, ori ECU od C4 mają już podstawki, wiec wystarczy tylko kości zmienić.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Ze sterownikiem wszystko jak powinno być, kilka pinów trzeba było podmienić, co do pedałów hamulca to muszę zmienić czujnik bo ten ori z cabrio nie pasi i świeci się błąd odnośnie hamulców.Francis1982 pisze:Jak tam w ogóle? Sterownik dobrze chodzi? Pamiętam z pedałami był problem i obrotek pokazywał co innego.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: