Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 10 maja 2013, 19:21

Pięknie to wszystko zaczyna wyglądać wiecej zachwalać nie bede bo robie to zawsze w garazu:P

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 10 maja 2013, 23:25

Jeśli chodzi o przednie finalnie udało mi się spasować wzór adaptera. Zaciski Brembo z E38, tarcze 321x30 Audi A8, całość na zwrotnicy od Audi 90 2,3 20V...

W jakie felgi planujesz to wcisnąć, ja przymierzałem tarcze z A8 312 i zaciski E38 i nie chcą wejść felgi S2, znaczy 16`

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 10 maja 2013, 23:27

No ja pod te heble kupiłem specjalnie te fele Azev 17" z hydrografiką, kilka stron wcześniej;)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 11 maja 2013, 08:10

vigo1984sz, mam tylko pytanie. montując silnik z mocą nominalnę ponad 300KM dlaczego nie poszedłeś w stronę quattro?
przeciez nie będziesz mógł tym z miejsca ruszyć.
to jest V8 a więc fabryka momentu obrotowego.

B4 można znacznie łatwiej przerobic na quattro...


moim zdaniem to "strzał" w kolano, fakt że auto mniej spala niż w wersji 4x4 ale nie masz problemów z trakcją...
no chyba ze nie masz w zwyczaju upalania nie nie robisz auto pod kątem sprontów a jedynie pod kątem przyjemnej jazdy w trasie i nie tylko, lyb do autostradowych pościgów o czym może świadczyć choćby wybór skrzyni biegów.
ale w sprincie nie będziesz mógł efektywnie ruszyć z miejsca, efektownie owszem ale nie efektywnie.
już przy mocy 200KM są duże problemy z trakcją...


ale gratki za profi podejście.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 11 maja 2013, 10:46

Pewnie dlatego ze to coupe ktorego nie da sie tak latwo przerobic na quattro jak sedana, w coupe trzeba ciac metal i krzesac iskry.

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 11 maja 2013, 11:46

Dokładnie tak jak słonik napisał. Prędzej kiedyś się pobawię kupując całą budę w Q niż miałbym wycinać pół tyłu, a niestety umiejętności spawalniczych aż takich to nie mam;)

Arwam a co do jazdy to zgadłeś, jak dla mnie to i tak sprawnie będzie ruszało, nie musi być dym i pisk, ale zależy mi na dobrej jeździe np na trasie;) W ruchu jak sądzę i mam nadzieję i tak będzie ładnie przyspieszało;)

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 11 maja 2013, 12:27

Ten adapter pod zacisk to finalny produkt czy tylko do przymiarek?? tyle roboty przy tym V8 mi by sie nie chcialo :-P

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 11 maja 2013, 12:32

Teraz to element na wzór, finalnie będzie wiadomo bardziej rzetelnie wykonany:) Wzór robiony z alu PA11, finalnie dojdą tuleje z twardej stali gwintowane i śruby coś w stylu 12:9 Imbusowe (na tych z foto ciasno jest trochę do śrub mocujących zwrotnicę do kolumny).

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 11 maja 2013, 16:41

vigo1984sz pisze: nie musi być dym i pisk, ale zależy mi na dobrej jeździe np na trasie;) W ruchu jak sądzę i mam nadzieję i tak będzie ładnie przyspieszało;)
właśnie chodzi o to żeby dymu i pisku nie było :)

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 16 maja 2013, 16:45

W końcu rozwiązałem problem przegrzewającego się ABK w 90tce !! :D Już poprzednio gdy ten silnik wraz ze skrzynia był w coupe, po remoncie skrzyni nie jeździł zbyt wiele, ale szybko i mocno się grzał... zacząłem myśleć co może być nie tak po tym jak ostatnio zrobiłem ok 40km po mieście a węże górne od chłodnicy napuchły jak cho..roba:p W tym roku już wcześniej wymieniłem uszczelkę pod głowicą bo myślałem, że są przedmuchy, bo może źle coś złożyłem po remoncie silnika jak był jeszcze w coupe... ale nie!! dalej puchły a auto osiągało prawie 110st C pomimo odpowietrzania kilka razy...

Wpadłem na pewien pomysł, choć początkowo byłem dość negatywnie na to nastawiony. Mam zakupioną chłodnicę do coupe, która będzie pod V8... zalałem ją i weszło w nią ok 1,800 l wody...

Zdemontowałem chłodnicę z 90tki, tą która przełożyłem razem z silnikiem ABK no i.... szok weszło w nią aż 0,900 litra !!!! nic nie dało mycie, przepłukiwanie itp, więc kupiłem nową...

Obrazek

Zamontowałem, zalałem płynem i.... nawet nie musiałem zbytnio odpowietrzać i pierwszy raz uruchomiły się wenylatory przy ok 95st C :D radocha jak u małego dziecka:D

Dzisiaj biorę się za zakładanie tylnych hamulców Girling 41/43 na coupe, zobaczymy co z tego wyjdzie, bo dopiero jak założę z jarzmami będę wiedział jaki rozmiar klocków kupić. Mianowicie będą one z Audi S6 B5, ale są dwie grubości 15 i 17mm, póki co nie wiem jakie zastosować... jak już zrobię to napiszę i wrzucę foty:)

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 16 maja 2013, 17:30

dobrze, że nie przepalies uszczelki pod głowicą :p

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 17 maja 2013, 18:38

Zrobiłem tylne heble:D hehe, cieszę się jak małe dziecko bo de facto nie było to aż tyle pracy. Zastosowane tarcze to 280x22 (największe przednie z 80tki) lekko stoczone po średnicy, jarzma pochodzą z A8, a zaciski to Girling 41/43, klocki to nowe oryginalnie od 80tki tył grubości ok 15,7 mm. Całość wymaga zmiany linki ręcznego, ale jeszcze nie wiem póki co od czego, bo musi być ok 10 cm dłuższa od ori coupe, no i wężyk elastyczny ostatni widoczny na foto wymaga zmiany na dłuższy... aha pomiędzy piastę a jarzmo trzeba wcisnąć dystans ok 4mm :D

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Przyszły mi dzisiaj również tulejki do przednich adapterów po Brembo. Całość skręcona na śrubach 12.9

Obrazek Obrazek

Tak więc bliżej niż dalej :D Chce ogarnąć auto na tyle, żebym mógł swobodnie z garażu wyjechać bez obaw, że odjedzie bez hamulców samo:P

Pozdrawiam!

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 maja 2013, 00:34

vigo1984sz, a widzę że się ktoś zaraził tylnymi hebelkami 280mm
jaki przód ?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 18 maja 2013, 13:35

Arwam przody to Brembo z E38 na tarczach 321x30 z A8, ale żebym wiedział, że tyle z tym rzeźby będzie to na początku wolałbym zainwestować w "prosiakowe" ;)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 20 maja 2013, 22:25

vigo1984sz pisze:"prosiakowe" ;)
????
nie łapię o co chodzi?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga