Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
vigo1984sz, mam tylko pytanie. montując silnik z mocą nominalnę ponad 300KM dlaczego nie poszedłeś w stronę quattro?
przeciez nie będziesz mógł tym z miejsca ruszyć.
to jest V8 a więc fabryka momentu obrotowego.
B4 można znacznie łatwiej przerobic na quattro...
moim zdaniem to "strzał" w kolano, fakt że auto mniej spala niż w wersji 4x4 ale nie masz problemów z trakcją...
no chyba ze nie masz w zwyczaju upalania nie nie robisz auto pod kątem sprontów a jedynie pod kątem przyjemnej jazdy w trasie i nie tylko, lyb do autostradowych pościgów o czym może świadczyć choćby wybór skrzyni biegów.
ale w sprincie nie będziesz mógł efektywnie ruszyć z miejsca, efektownie owszem ale nie efektywnie.
już przy mocy 200KM są duże problemy z trakcją...
ale gratki za profi podejście.
przeciez nie będziesz mógł tym z miejsca ruszyć.
to jest V8 a więc fabryka momentu obrotowego.
B4 można znacznie łatwiej przerobic na quattro...
moim zdaniem to "strzał" w kolano, fakt że auto mniej spala niż w wersji 4x4 ale nie masz problemów z trakcją...
no chyba ze nie masz w zwyczaju upalania nie nie robisz auto pod kątem sprontów a jedynie pod kątem przyjemnej jazdy w trasie i nie tylko, lyb do autostradowych pościgów o czym może świadczyć choćby wybór skrzyni biegów.
ale w sprincie nie będziesz mógł efektywnie ruszyć z miejsca, efektownie owszem ale nie efektywnie.
już przy mocy 200KM są duże problemy z trakcją...
ale gratki za profi podejście.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Dokładnie tak jak słonik napisał. Prędzej kiedyś się pobawię kupując całą budę w Q niż miałbym wycinać pół tyłu, a niestety umiejętności spawalniczych aż takich to nie mam;)
Arwam a co do jazdy to zgadłeś, jak dla mnie to i tak sprawnie będzie ruszało, nie musi być dym i pisk, ale zależy mi na dobrej jeździe np na trasie;) W ruchu jak sądzę i mam nadzieję i tak będzie ładnie przyspieszało;)
Arwam a co do jazdy to zgadłeś, jak dla mnie to i tak sprawnie będzie ruszało, nie musi być dym i pisk, ale zależy mi na dobrej jeździe np na trasie;) W ruchu jak sądzę i mam nadzieję i tak będzie ładnie przyspieszało;)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
W końcu rozwiązałem problem przegrzewającego się ABK w 90tce !! Już poprzednio gdy ten silnik wraz ze skrzynia był w coupe, po remoncie skrzyni nie jeździł zbyt wiele, ale szybko i mocno się grzał... zacząłem myśleć co może być nie tak po tym jak ostatnio zrobiłem ok 40km po mieście a węże górne od chłodnicy napuchły jak cho..roba:p W tym roku już wcześniej wymieniłem uszczelkę pod głowicą bo myślałem, że są przedmuchy, bo może źle coś złożyłem po remoncie silnika jak był jeszcze w coupe... ale nie!! dalej puchły a auto osiągało prawie 110st C pomimo odpowietrzania kilka razy...
Wpadłem na pewien pomysł, choć początkowo byłem dość negatywnie na to nastawiony. Mam zakupioną chłodnicę do coupe, która będzie pod V8... zalałem ją i weszło w nią ok 1,800 l wody...
Zdemontowałem chłodnicę z 90tki, tą która przełożyłem razem z silnikiem ABK no i.... szok weszło w nią aż 0,900 litra !!!! nic nie dało mycie, przepłukiwanie itp, więc kupiłem nową...
Zamontowałem, zalałem płynem i.... nawet nie musiałem zbytnio odpowietrzać i pierwszy raz uruchomiły się wenylatory przy ok 95st C radocha jak u małego dziecka:D
Dzisiaj biorę się za zakładanie tylnych hamulców Girling 41/43 na coupe, zobaczymy co z tego wyjdzie, bo dopiero jak założę z jarzmami będę wiedział jaki rozmiar klocków kupić. Mianowicie będą one z Audi S6 B5, ale są dwie grubości 15 i 17mm, póki co nie wiem jakie zastosować... jak już zrobię to napiszę i wrzucę foty:)
Pozdrawiam!
Wpadłem na pewien pomysł, choć początkowo byłem dość negatywnie na to nastawiony. Mam zakupioną chłodnicę do coupe, która będzie pod V8... zalałem ją i weszło w nią ok 1,800 l wody...
Zdemontowałem chłodnicę z 90tki, tą która przełożyłem razem z silnikiem ABK no i.... szok weszło w nią aż 0,900 litra !!!! nic nie dało mycie, przepłukiwanie itp, więc kupiłem nową...
Zamontowałem, zalałem płynem i.... nawet nie musiałem zbytnio odpowietrzać i pierwszy raz uruchomiły się wenylatory przy ok 95st C radocha jak u małego dziecka:D
Dzisiaj biorę się za zakładanie tylnych hamulców Girling 41/43 na coupe, zobaczymy co z tego wyjdzie, bo dopiero jak założę z jarzmami będę wiedział jaki rozmiar klocków kupić. Mianowicie będą one z Audi S6 B5, ale są dwie grubości 15 i 17mm, póki co nie wiem jakie zastosować... jak już zrobię to napiszę i wrzucę foty:)
Pozdrawiam!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Zrobiłem tylne heble:D hehe, cieszę się jak małe dziecko bo de facto nie było to aż tyle pracy. Zastosowane tarcze to 280x22 (największe przednie z 80tki) lekko stoczone po średnicy, jarzma pochodzą z A8, a zaciski to Girling 41/43, klocki to nowe oryginalnie od 80tki tył grubości ok 15,7 mm. Całość wymaga zmiany linki ręcznego, ale jeszcze nie wiem póki co od czego, bo musi być ok 10 cm dłuższa od ori coupe, no i wężyk elastyczny ostatni widoczny na foto wymaga zmiany na dłuższy... aha pomiędzy piastę a jarzmo trzeba wcisnąć dystans ok 4mm
Przyszły mi dzisiaj również tulejki do przednich adapterów po Brembo. Całość skręcona na śrubach 12.9
Tak więc bliżej niż dalej Chce ogarnąć auto na tyle, żebym mógł swobodnie z garażu wyjechać bez obaw, że odjedzie bez hamulców samo:P
Pozdrawiam!
Przyszły mi dzisiaj również tulejki do przednich adapterów po Brembo. Całość skręcona na śrubach 12.9
Tak więc bliżej niż dalej Chce ogarnąć auto na tyle, żebym mógł swobodnie z garażu wyjechać bez obaw, że odjedzie bez hamulców samo:P
Pozdrawiam!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: