Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 20 maja 2013, 22:26

Od porsche :D sorry my tak czasami mówimy "prosiakowe" ;)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 21 maja 2013, 00:17

do jazdy na codzień jednotłoczkowe mniej uciążliwe...
w sensie że mniej zawodne bo np się tłoczek zapiekł

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 21 maja 2013, 12:50

No może i racja chociaż na codzień to i tak bym w audi stosował dwutłoczkowe:D żaluję, że swoje sprzedałem szczerze mówiąc z 90tki, a co do coupe, to nie będzie to auto do codziennego użytku;)

Wziąłem się ostatnio za przekładkę obu tylnych obudów od lamp, kupiłem soczewki. Co prawda miały całe mocowania, ale nie miały uchwytów do listewek ozdobnych pod spodem, u mnie brakowało tylko po jednym mocowaniu na dole, ale górę i te pod listwy miałem całe, stąd padła decyzja o przełożeniu...

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Założyłem już konkretnie Brembo z przodu i dzisiaj biorę się za drugą stronę tyłu. Linki ręcznego raczej zakupię na próbę od A6 C4 bo są o prawie 10cm dłuższe :)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 21 maja 2013, 18:06

hehe widze, ze masz soczewki identycznie pomalowane jak moje :P

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 21 maja 2013, 20:02

ROSS nie oszukuj, nie masz już zajebistego auta co miało soczewki:P hehe

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 21 maja 2013, 20:59

vigo1984sz nie obraz sie ale slabo widze te adaptery na tych tulejkach pamietaj ze auto to nie jest rower na twoim miejscu bym to zrobil z jednego kawalka stali

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 21 maja 2013, 21:03

Harry znam podobne na zaciski z taurega te 6cio tłoczkowe i chodzą już rok:), jeśli coś będzie nie tak od razu zmieniam na takie jak mówisz:) wiadomo to bezpieczeństwo:)

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 21 maja 2013, 21:14

to fajnie ze dziala ale i tak nie przemawia to do mnie zycze bezawaryjnosci <piwo>

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 01 sie 2013, 09:19

Dzieje się coś w temacie?? Moją 80 sprzedałem ale interesuje mnie jak będzie jeździł ABZ w FWD :mrgreen:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 sie 2013, 15:11

witek88 pisze:interesuje mnie jak będzie jeździł ABZ w FWD
będzie dymić, zwłaszcza z wydechu :)

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 01 sie 2013, 16:24

No dobra to zostałem zmuszony do uzupełnienia tematu:P Fakt dawno tu nic nie wrzucałem. Z robotami coś tam powoli idzie do przodu, ale w między czasie też musiałem nieco ogarnąć Audi 90, ale to poniżej....

Co do Coupe V8:

W czerwcu trochę nie za dużo zmian zaszło, jednak pierwsze od czego zacząłem to konkretne złożenie rozrządu w aucie, trwałe umiejscowienie głowic itp.... co było walki z tymi poprawionymi niby blokadami rozrządu to głowa mała ( w skrócie mówiąc prawie miesiąc czekania a i tak nieprawidłowo wykonane)....
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jak już kiedyś pisałem zanim silnik na stałe zagości na łapach dostał kilka razy kopa z rozrusznika:


Przy okazji zrobiłem poprawki np prawidłowego dociśnięcia koła dwumasowego, ponieważ pierścień, który stosowałem od ABZ`ta w środku koła dawał szczelinę ok 1,5mm do całej powierzchni... wystarczyły drobne zabiegi ze szlifierką;)
Obrazek

Następnie zrobiłem przymiarkę przodu z pasem i chłodnicami:
Obrazek Obrazek

Chłodnica olejowa musiała przejść drobną naprawę ponieważ nyple do przewodów przy pierwszym odkręcaniu straciły gwint prawie całkowicie:/ Przy okazji zaopatrzyłem się w układ do relokacji filtra oleju:

Obrazek Obrazek Obrazek

No i jak już można było w pogodny dzień to wyjechałem z garażu:D historia o tyle z humorem, że linki ręcznego naciągałem wiadomo w garażu jak to się mówi na rękę... a przy wypychaniu auta, hamowanie ręcznym skończyło się prawie na Passacie ojca przed garażem:/

Postanowiłem zamontować serwo hamulcowe no i przy okazji zmienić zespół pedałów....

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Bałem się, że serwo z pompą od 7a się nie zmieści, ale tu serio wszystko wchodzi na milimetry dosłownie:P

Znalazłem w miarę dogodne miejsce do montażu relokatora do filtra oleju, tak aby swobodnie później ułożyć węże olejowe:

Obrazek Obrazek

Przy okazji mała sesja pod garażem z Audiczkami:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Najgorzej, że wyjechać z garażu nie było problem... problem pojawił się jak wiadomo nowe heble, nowe klocki i jak to wepchnąć pod górkę do garażu:/ Dzięki koledze Fanthom i tatowej pomocy się udało <piwo> :P

A przy okazji mały paradoks z cenami części... zakupiłem nowe nakrętki do wałków rozrządu w ASO w cenie ok 2zl/szt x 66szt (2 w zapasie).... w sklepach jak dzwoniłem liczyli nawet po 115zl za komplet na jedną głowicę !!!!!! :/
Obrazek

Czerwiec zakończyłem składając obudowy rozrządu i przymierzając na próbę nowy front:
Obrazek Obrazek

W ostatnim czasie jedynie udało mi się zakupić rury na wyprowadzenie korektorów wydechowych oraz wydech środkowy, ponieważ chcę zrobić zejście z 2 x 2,25" w 3":
Obrazek

Odebrałem również długo oczekiwane przewody do układu paliwowego oraz układu olejowego:
Obrazek

Niestety taki zestaw dał się odczuć po kieszeni, ale jak szaleć to szaleć.... ponieważ jednak pojąłem decyzję, że nie będę się bawił w poszerzanie nadkoli przód i tył, postanowiłem zamówić zestaw nowych felg: DARE RS 17x8,5" z et 38 tak aby nie wystawały za nadkola a mieściły hamulce.....
Obrazek

Nie chce zmieniać rozmiaru bo chcę wykorzystać obecne oponki które mam:)

PS FELE AZEV A z hydrografiką są na sprzedaż gdyby ktoś gdzieś coś pytał:)

Aha... no wiadomo trochę zakupów się zrobiło z częściami przy okazji. Kupiłem w końcu AC/BC oraz termometr z czujnikiem tak aby zegary z S2 były w pełni kompletne jak ori:)



Za to jeśli chodzi o Audi 90... :)

Założyłem nową skrzynię biegów, tą która pierwotnie była w tym aucie na silniku 2,3 20V:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Oczywiście nie obyło się bez kabelkologicznych problemów:P
Skrzynia na chwilę obecna jeszcze nie do końca działa prawidłowo, ponieważ potrafi najwyraźniej źle sczytywać obroty lub coś w tym stylu... zobaczę po wymianie filtra i oleju, bo potrafi przełączać przy bardzoooo dużych obrotach dopiero:/

Audi 90 zyskało też nowy felunek oraz ciemne ramki przednich lamp, tak aby nieco poprawić je wizualnie:
Obrazek Obrazek

Za to jak już ogarnie się temat prawidłowej zmiany biegów to do 90tki do 2.0 ABK trafia to:
Obrazek



I to póki co tyle w temacie moich Audiczek... wiadomo wszystko jest w miarę możliwości $ oraz wolnego czasu, a tego drugiego ostatnio nie za wiele:(

Pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 sie 2013, 16:33

Dare Rs dobry wybór.
Przewody paliwowe i olejowe szarpneły zapewne po kieszeni ale nie bdziesz żałował <ok> teflon :?:

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 01 sie 2013, 16:35

Tak Słoniku dokładnie teflon w oplocie... stąd cena kosmos, ale wolę nie zgubić oleju jak będę chciał depnąć a już tym bardziej nie wąchać paliwo rozlane po kolektorach wydechowych dlatego tu nie ma mowy o tandecie za "5zl"... A te Dare RS zawsze mi się podobały jak widziałem na kilku fotach z Coupe:D Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 sie 2013, 16:47

vigo1984sz pisze:wolę nie zgubić oleju jak będę chciał depnąć a już tym bardziej nie wąchać paliwo rozlane po kolektorach wydechowych dlatego tu nie ma mowy o tandecie za "5zl"
Dokladnie.

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 01 sie 2013, 22:01

Trzeba było wrzucic zdjecie jak 80 na smyczy wyprowadzasz:P...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl