No póki co zostają te Brembo z przodu na tarczach 323x30 z A8 a tył tak jak poprzednio pisałem 280x22 (lekko stoczone po średnicy). W torbę sobie strzelę jedynie jak przyjdą mi BBS RS i się okaże, że przód się nie zmieści:/ te Azev A, które są aktualnie między zaciskiem z przodu a bębnem felgi mają jedynie jakieś 5-6mm przerwy... Czekam już ponad 2 tyg na BBSy, mają być w Polsce w Pon ale oczywiście firma która sprzedaję ma okres urlopowy, więc co najmniej tydzień czekania jeszcze:/
vigo1984sz pisze:No póki co zostają te Brembo z przodu na tarczach 323x30 z A8 a tył tak jak poprzednio pisałem 280x22 (lekko stoczone po średnicy). W torbę sobie strzelę jedynie jak przyjdą mi BBS RS i się okaże, że przód się nie zmieści:/ te Azev A, które są aktualnie między zaciskiem z przodu a bębnem felgi mają jedynie jakieś 5-6mm przerwy... Czekam już ponad 2 tyg na BBSy, mają być w Polsce w Pon ale oczywiście firma która sprzedaję ma okres urlopowy, więc co najmniej tydzień czekania jeszcze:/
Wow, to czekasz na BBS Super RS 18"? W takim razie i ja czekam, bo będzie kocór na tej feldze. Spokojnie się zmieści na średnicy jeśli bębny będą 18" do rotora 17", a jak rotory 16" to może być ciasno na milimetr tak jak na tym RS2:
Tak czy siak oba wyjścia będą kozackie, niezależnie na jakim rancie.
I to mi się podoba, a nie jakieś tam dare rs.
ATLAS obawiam się, że to co mam zamówione 17" (foto na poprzednich stronach) to nie to samo, co wrzuciłeś... o takim wypasie to jeszcze mój portfel nie słyszał:P Póki co komplet wynosi mnie ok 2,5k zl
a widziałem ze takie jak wrzuciłeś nawet do 6k zł za komplet dobijają.... wszystko w miarę możliwości ale staram się z gustem kolego
ja tam teraz oczekuje abk z kompresorem mam nadzieje ze będzie działać jak projektant nakazał ... przydało by się go rozebrać i wyczyścić w środku przed użyciem bo oleju z odmy nassał
Ostatnio zmieniony 25 sie 2013, 19:56 przez jacek199315, łącznie zmieniany 1 raz.
ATLAS z tych felg to h... wielki wyszedł... olali w ogóle zamówienie złożone i próbowali mi wcisnąć, inne niż zamawiałem:/ czyli d... blada, może i dobrze bo inwestycja poszła nieco w inną stronę.... w stronę ABK w 90tce póki co:P
Dzisiaj rozbierałem kompresor i czyściłem, zmieniony zostanie również oczywiście sposób dostarczania powietrza bo przepustnica pozostanie u mnie w oryginalnym miejscu na kolektorze.
Złożyłem również układ paliwowy do V8;
A w 90tce uruchomiłem BC na zegarach z S2 docelowych do Coupe V8:
Biorę się ostro w tygodniu za robotę bo muszę przygotować Twingo dziewczyny na sprzedaż, no i wrócić do prac przy V8, bo sezon praktycznie się już kończy...
Dokładnie, teraz A6 na tapecie jak najszybciej. 90tka lata na codzień na ostrym wałku;) a co do V8 to tylko drobne sprawy i jak narazie, nic ciekawego stąd dawno tu nic nie uzupełniałem. Zima idzie, więc na pewno trochę czasu w garażu się spędzi;)