Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No może i racja chociaż na codzień to i tak bym w audi stosował dwutłoczkowe:D żaluję, że swoje sprzedałem szczerze mówiąc z 90tki, a co do coupe, to nie będzie to auto do codziennego użytku;)
Wziąłem się ostatnio za przekładkę obu tylnych obudów od lamp, kupiłem soczewki. Co prawda miały całe mocowania, ale nie miały uchwytów do listewek ozdobnych pod spodem, u mnie brakowało tylko po jednym mocowaniu na dole, ale górę i te pod listwy miałem całe, stąd padła decyzja o przełożeniu...
Założyłem już konkretnie Brembo z przodu i dzisiaj biorę się za drugą stronę tyłu. Linki ręcznego raczej zakupię na próbę od A6 C4 bo są o prawie 10cm dłuższe
Wziąłem się ostatnio za przekładkę obu tylnych obudów od lamp, kupiłem soczewki. Co prawda miały całe mocowania, ale nie miały uchwytów do listewek ozdobnych pod spodem, u mnie brakowało tylko po jednym mocowaniu na dole, ale górę i te pod listwy miałem całe, stąd padła decyzja o przełożeniu...
Założyłem już konkretnie Brembo z przodu i dzisiaj biorę się za drugą stronę tyłu. Linki ręcznego raczej zakupię na próbę od A6 C4 bo są o prawie 10cm dłuższe
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No dobra to zostałem zmuszony do uzupełnienia tematu:P Fakt dawno tu nic nie wrzucałem. Z robotami coś tam powoli idzie do przodu, ale w między czasie też musiałem nieco ogarnąć Audi 90, ale to poniżej....
Co do Coupe V8:
W czerwcu trochę nie za dużo zmian zaszło, jednak pierwsze od czego zacząłem to konkretne złożenie rozrządu w aucie, trwałe umiejscowienie głowic itp.... co było walki z tymi poprawionymi niby blokadami rozrządu to głowa mała ( w skrócie mówiąc prawie miesiąc czekania a i tak nieprawidłowo wykonane)....
Jak już kiedyś pisałem zanim silnik na stałe zagości na łapach dostał kilka razy kopa z rozrusznika:
Przy okazji zrobiłem poprawki np prawidłowego dociśnięcia koła dwumasowego, ponieważ pierścień, który stosowałem od ABZ`ta w środku koła dawał szczelinę ok 1,5mm do całej powierzchni... wystarczyły drobne zabiegi ze szlifierką;)
Następnie zrobiłem przymiarkę przodu z pasem i chłodnicami:
Chłodnica olejowa musiała przejść drobną naprawę ponieważ nyple do przewodów przy pierwszym odkręcaniu straciły gwint prawie całkowicie:/ Przy okazji zaopatrzyłem się w układ do relokacji filtra oleju:
No i jak już można było w pogodny dzień to wyjechałem z garażu:D historia o tyle z humorem, że linki ręcznego naciągałem wiadomo w garażu jak to się mówi na rękę... a przy wypychaniu auta, hamowanie ręcznym skończyło się prawie na Passacie ojca przed garażem:/
Postanowiłem zamontować serwo hamulcowe no i przy okazji zmienić zespół pedałów....
Bałem się, że serwo z pompą od 7a się nie zmieści, ale tu serio wszystko wchodzi na milimetry dosłownie:P
Znalazłem w miarę dogodne miejsce do montażu relokatora do filtra oleju, tak aby swobodnie później ułożyć węże olejowe:
Przy okazji mała sesja pod garażem z Audiczkami:
Najgorzej, że wyjechać z garażu nie było problem... problem pojawił się jak wiadomo nowe heble, nowe klocki i jak to wepchnąć pod górkę do garażu:/ Dzięki koledze Fanthom i tatowej pomocy się udało
A przy okazji mały paradoks z cenami części... zakupiłem nowe nakrętki do wałków rozrządu w ASO w cenie ok 2zl/szt x 66szt (2 w zapasie).... w sklepach jak dzwoniłem liczyli nawet po 115zl za komplet na jedną głowicę !!!!!!
Czerwiec zakończyłem składając obudowy rozrządu i przymierzając na próbę nowy front:
W ostatnim czasie jedynie udało mi się zakupić rury na wyprowadzenie korektorów wydechowych oraz wydech środkowy, ponieważ chcę zrobić zejście z 2 x 2,25" w 3":
Odebrałem również długo oczekiwane przewody do układu paliwowego oraz układu olejowego:
Niestety taki zestaw dał się odczuć po kieszeni, ale jak szaleć to szaleć.... ponieważ jednak pojąłem decyzję, że nie będę się bawił w poszerzanie nadkoli przód i tył, postanowiłem zamówić zestaw nowych felg: DARE RS 17x8,5" z et 38 tak aby nie wystawały za nadkola a mieściły hamulce.....
Nie chce zmieniać rozmiaru bo chcę wykorzystać obecne oponki które mam:)
PS FELE AZEV A z hydrografiką są na sprzedaż gdyby ktoś gdzieś coś pytał:)
Aha... no wiadomo trochę zakupów się zrobiło z częściami przy okazji. Kupiłem w końcu AC/BC oraz termometr z czujnikiem tak aby zegary z S2 były w pełni kompletne jak ori:)
Za to jeśli chodzi o Audi 90...
Założyłem nową skrzynię biegów, tą która pierwotnie była w tym aucie na silniku 2,3 20V:
Oczywiście nie obyło się bez kabelkologicznych problemów:P
Skrzynia na chwilę obecna jeszcze nie do końca działa prawidłowo, ponieważ potrafi najwyraźniej źle sczytywać obroty lub coś w tym stylu... zobaczę po wymianie filtra i oleju, bo potrafi przełączać przy bardzoooo dużych obrotach dopiero:/
Audi 90 zyskało też nowy felunek oraz ciemne ramki przednich lamp, tak aby nieco poprawić je wizualnie:
Za to jak już ogarnie się temat prawidłowej zmiany biegów to do 90tki do 2.0 ABK trafia to:
I to póki co tyle w temacie moich Audiczek... wiadomo wszystko jest w miarę możliwości $ oraz wolnego czasu, a tego drugiego ostatnio nie za wiele:(
Pozdrawiam!!
Co do Coupe V8:
W czerwcu trochę nie za dużo zmian zaszło, jednak pierwsze od czego zacząłem to konkretne złożenie rozrządu w aucie, trwałe umiejscowienie głowic itp.... co było walki z tymi poprawionymi niby blokadami rozrządu to głowa mała ( w skrócie mówiąc prawie miesiąc czekania a i tak nieprawidłowo wykonane)....
Jak już kiedyś pisałem zanim silnik na stałe zagości na łapach dostał kilka razy kopa z rozrusznika:
Przy okazji zrobiłem poprawki np prawidłowego dociśnięcia koła dwumasowego, ponieważ pierścień, który stosowałem od ABZ`ta w środku koła dawał szczelinę ok 1,5mm do całej powierzchni... wystarczyły drobne zabiegi ze szlifierką;)
Następnie zrobiłem przymiarkę przodu z pasem i chłodnicami:
Chłodnica olejowa musiała przejść drobną naprawę ponieważ nyple do przewodów przy pierwszym odkręcaniu straciły gwint prawie całkowicie:/ Przy okazji zaopatrzyłem się w układ do relokacji filtra oleju:
No i jak już można było w pogodny dzień to wyjechałem z garażu:D historia o tyle z humorem, że linki ręcznego naciągałem wiadomo w garażu jak to się mówi na rękę... a przy wypychaniu auta, hamowanie ręcznym skończyło się prawie na Passacie ojca przed garażem:/
Postanowiłem zamontować serwo hamulcowe no i przy okazji zmienić zespół pedałów....
Bałem się, że serwo z pompą od 7a się nie zmieści, ale tu serio wszystko wchodzi na milimetry dosłownie:P
Znalazłem w miarę dogodne miejsce do montażu relokatora do filtra oleju, tak aby swobodnie później ułożyć węże olejowe:
Przy okazji mała sesja pod garażem z Audiczkami:
Najgorzej, że wyjechać z garażu nie było problem... problem pojawił się jak wiadomo nowe heble, nowe klocki i jak to wepchnąć pod górkę do garażu:/ Dzięki koledze Fanthom i tatowej pomocy się udało
A przy okazji mały paradoks z cenami części... zakupiłem nowe nakrętki do wałków rozrządu w ASO w cenie ok 2zl/szt x 66szt (2 w zapasie).... w sklepach jak dzwoniłem liczyli nawet po 115zl za komplet na jedną głowicę !!!!!!
Czerwiec zakończyłem składając obudowy rozrządu i przymierzając na próbę nowy front:
W ostatnim czasie jedynie udało mi się zakupić rury na wyprowadzenie korektorów wydechowych oraz wydech środkowy, ponieważ chcę zrobić zejście z 2 x 2,25" w 3":
Odebrałem również długo oczekiwane przewody do układu paliwowego oraz układu olejowego:
Niestety taki zestaw dał się odczuć po kieszeni, ale jak szaleć to szaleć.... ponieważ jednak pojąłem decyzję, że nie będę się bawił w poszerzanie nadkoli przód i tył, postanowiłem zamówić zestaw nowych felg: DARE RS 17x8,5" z et 38 tak aby nie wystawały za nadkola a mieściły hamulce.....
Nie chce zmieniać rozmiaru bo chcę wykorzystać obecne oponki które mam:)
PS FELE AZEV A z hydrografiką są na sprzedaż gdyby ktoś gdzieś coś pytał:)
Aha... no wiadomo trochę zakupów się zrobiło z częściami przy okazji. Kupiłem w końcu AC/BC oraz termometr z czujnikiem tak aby zegary z S2 były w pełni kompletne jak ori:)
Za to jeśli chodzi o Audi 90...
Założyłem nową skrzynię biegów, tą która pierwotnie była w tym aucie na silniku 2,3 20V:
Oczywiście nie obyło się bez kabelkologicznych problemów:P
Skrzynia na chwilę obecna jeszcze nie do końca działa prawidłowo, ponieważ potrafi najwyraźniej źle sczytywać obroty lub coś w tym stylu... zobaczę po wymianie filtra i oleju, bo potrafi przełączać przy bardzoooo dużych obrotach dopiero:/
Audi 90 zyskało też nowy felunek oraz ciemne ramki przednich lamp, tak aby nieco poprawić je wizualnie:
Za to jak już ogarnie się temat prawidłowej zmiany biegów to do 90tki do 2.0 ABK trafia to:
I to póki co tyle w temacie moich Audiczek... wiadomo wszystko jest w miarę możliwości $ oraz wolnego czasu, a tego drugiego ostatnio nie za wiele:(
Pozdrawiam!!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Tak Słoniku dokładnie teflon w oplocie... stąd cena kosmos, ale wolę nie zgubić oleju jak będę chciał depnąć a już tym bardziej nie wąchać paliwo rozlane po kolektorach wydechowych dlatego tu nie ma mowy o tandecie za "5zl"... A te Dare RS zawsze mi się podobały jak widziałem na kilku fotach z Coupe:D Pozdrawiam!