Przypominam że cabriolet jest cięższy o 200 kg od Coupe a silnik 2.8 V6 uzyskuje moc 128 kW/174 KM przy 5500 obr/min. Jeżeli 2.0 ABK objeżdża 2.8 V6 AAH to znaczy że te V6 jest zepsute. Gonić spokojnie może aż do 220 km/h ale nie objeżdżać. Teoretycznie słabszy mocowo silnik nie może być szybszy. :lol:DEDHI pisze:mam zdrowe ABK w cabrio ale 2.8 nie objeżdzam, choć żwawe te 115HP do odcinki cisnę :mrgreen: Czasami objadę 2.0 ( czasami mocniejsze ) ale nie 2.8 :-|
Audi Coupe - Jacław
Dobrze Skoro moja ma ponad 11 sekund do setki, a w rzeczywistości robie to w 8,9 sek.
Może ktoś mi mówić że V6 mnie wyrobi do tej paki 80, skoro tak, gratuluje i życzę mnóstwo radochy z jazdy Osobiście mierzyłem się z 2.3 90 B3, 2.3 B4 Cabrio i 2.8 B4 cabrio, możemy się rozwodzić na temat stanów technicznych tamtych pojazdów, ja tylko napisałem jak śmiga moja fajerka ^^ Dla porównania: Mercedes CLK 200 (136 koni + nowy strumień) od światełek do 100 leci podobnie, zaczyna mnie odstawiać koło 150 do 170, potem równo do 200.
Audi: 168 Nm przy 3250 obr/min (katalogowo 11,6 sek)
Merc: 190 Nm przy 3700 obr/min (katalogowo 11,0 sek)
Co do prędkości (mówimy o tym v-maxie na poprzedniej skrzyni), to może i licznik przekłamywał, gdy auto czekało na swap robiłem w nim zegary bo padł obrotek, który właśnie nie działa do dziś (raz działa, raz nie działa), a poprawiałem wszystkie luty, ale żeby od razu stopery też oszukiwały ? Sekunda chyba równa sekundzie. Wrzuciłbym filmik, aczkolwiek nic nie zobrazuje, video można przyśpieszyć, a to po prostu trzeba zobaczyć
Może ktoś mi mówić że V6 mnie wyrobi do tej paki 80, skoro tak, gratuluje i życzę mnóstwo radochy z jazdy Osobiście mierzyłem się z 2.3 90 B3, 2.3 B4 Cabrio i 2.8 B4 cabrio, możemy się rozwodzić na temat stanów technicznych tamtych pojazdów, ja tylko napisałem jak śmiga moja fajerka ^^ Dla porównania: Mercedes CLK 200 (136 koni + nowy strumień) od światełek do 100 leci podobnie, zaczyna mnie odstawiać koło 150 do 170, potem równo do 200.
Audi: 168 Nm przy 3250 obr/min (katalogowo 11,6 sek)
Merc: 190 Nm przy 3700 obr/min (katalogowo 11,0 sek)
Co do prędkości (mówimy o tym v-maxie na poprzedniej skrzyni), to może i licznik przekłamywał, gdy auto czekało na swap robiłem w nim zegary bo padł obrotek, który właśnie nie działa do dziś (raz działa, raz nie działa), a poprawiałem wszystkie luty, ale żeby od razu stopery też oszukiwały ? Sekunda chyba równa sekundzie. Wrzuciłbym filmik, aczkolwiek nic nie zobrazuje, video można przyśpieszyć, a to po prostu trzeba zobaczyć
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
To teraz na papierze porównaj 2,8 z 2,0 ABK
250 niutów kontra 168...
174Km kontra 115...
8s kontra 11.6.... Nawet ABC ma 9.6s. Nie wiem jak bardzo musiało to Cabi być dojechane aby silnik nei dawał rady. Najlepiej shamuj swojego i będziesz wiedział czy masz 115KM czy więcej.
No ofense.
250 niutów kontra 168...
174Km kontra 115...
8s kontra 11.6.... Nawet ABC ma 9.6s. Nie wiem jak bardzo musiało to Cabi być dojechane aby silnik nei dawał rady. Najlepiej shamuj swojego i będziesz wiedział czy masz 115KM czy więcej.
No ofense.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Wybacz administracjo oraz moderacjo ale muszę to napisać bo nie da rady tego inaczej skomentować: pindolki też będziecie sobie mierzyć? Proponuję tylko laserowo co by nie zakłamało o te 0,01 cm.
:roll:
A tak na poważnie Panowie. Młody sobie coś tam pomodził i może mu wyszło. A może tankuje paliwo V-Power Racing? A może ściga się z górki? Albo zegarek mu źle działa
Ważne, że właściciel ma radochę i tyle
:roll:
A tak na poważnie Panowie. Młody sobie coś tam pomodził i może mu wyszło. A może tankuje paliwo V-Power Racing? A może ściga się z górki? Albo zegarek mu źle działa
Ważne, że właściciel ma radochę i tyle
gdzie mój post... co jest ? ech w d.... jak ma to tak działać :-|
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie
było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie
było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga